🌸🍃 Brownies, books and the big gay - N+A's blog 🍃🌸

Watch
nathan1403
Badges: 17
Rep:
?
#21
Report Thread starter 11 months ago
#21
(Original post by josie71202)
hey it's me I used to be holly6901 but I thought I'd tell everyone my real name
Nice to 'meet' you Josie!
(Original post by Anonymous)
It's anon 34 - I've decided to keep anon on for now (for obvious reasons), but will probably alter that at some point. Nonetheless, it's nice to meet you properly, Nathan!
Hi there, good to see you here How are you today?
(Original post by Benjamin23)
Hi, I was previously anonymous with some random number idk
Hiya!
(Original post by UnchartedDude18)
Anyone feelin blue today? Anyone in need of little pick me up? Like lockdowns hard; so allow me to show you our beautiful horse. She is a breath of fresh Air. Meet our wonderful Friesian mare from Holland! Attachment 905596
Omg she's gorgeous, so you're into horse riding then?

(Original post by Serenity-M)
Also hi, love the athstetic and title and can't wait to see how the story continues 😊
Omg thank you
0
reply
username4313572
Badges: 17
Rep:
?
#22
Report 11 months ago
#22
(Original post by UnchartedDude18)
She's beautiful isn't she? We have had her since her being a 4 year old, she's 15 now. I remember little 8 year old me being terrified of her ahahahahaha
Ooooo she's yours? That's so cool! Do you ride?
0
reply
UnchartedDude18
Badges: 14
Rep:
?
#23
Report 11 months ago
#23
(Original post by Serenity-M)
Ooooo she's yours? That's so cool! Do you ride?
Yeah I said that lmao. Yeah I do, although I must say I am embarrassment. Plus, being a smoker, I don't have the best stamina in the world haha
0
reply
Anonymous #1
#24
Report 11 months ago
#24
(Original post by nathan1403)
Hi there, good to see you here How are you today?
I'm good thanks - managed to get out on an 11 mile walk which was nice, but shattered now. How's your day been?
0
reply
josie71202
Badges: 21
Rep:
?
#25
Report 11 months ago
#25
(Original post by UnchartedDude18)
Hi Josie, that's a lovely name. And right I get ya. I feel like I could quickly make friends with all of you lot on here. You're all fantastic!
thank you
0
reply
josie71202
Badges: 21
Rep:
?
#26
Report 11 months ago
#26
(Original post by UnchartedDude18)
Anyone feelin blue today? Anyone in need of little pick me up? Like lockdowns hard; so allow me to show you our beautiful horse. She is a breath of fresh Air. Meet our wonderful Friesian mare from Holland! Attachment 905596
she's beautiful
Last edited by josie71202; 11 months ago
0
reply
UnchartedDude18
Badges: 14
Rep:
?
#27
Report 11 months ago
#27
(Original post by nathan1403)
Omg thank you
Thank you Nathan. Yeahh I like horse riding, although I'm not very good at it hahaha

And I hope you don't mind; I have sent you a PM, but that's only because I need to discuss something reg the book I want to write. Need to know your thoughts on the beginning of it? Ya dont have to reply if you don't feel comfortable, I'll understand 100%, just think it's more direct and easier that way.
Last edited by UnchartedDude18; 11 months ago
0
reply
UnchartedDude18
Badges: 14
Rep:
?
#28
Report 11 months ago
#28
(Original post by josie71202)
she's beautiful
Thanks so much, she's a stunner. Can be a right piece of work at times tho. she's like a stroppy teen when she doesn't get her own way 🤣
0
reply
username4313572
Badges: 17
Rep:
?
#29
Report 11 months ago
#29
(Original post by UnchartedDude18)
Yeah I said that lmao. Yeah I do, although I must say I am embarrassment. Plus, being a smoker, I don't have the best stamina in the world haha
Oops. I was skim reading and saw a horse 😂😂. Awww well it's still something fun to do. I miss horse riding. ,😭
0
reply
UnchartedDude18
Badges: 14
Rep:
?
#30
Report 11 months ago
#30
(Original post by Serenity-M)
Oops. I was skim reading and saw a horse 😂😂. Awww well it's still something fun to do. I miss horse riding. ,😭
hahaha it's fine dww, I do that a lot tbh. And yeah it really is fun! So you have been a horse rider too huh?
0
reply
josie71202
Badges: 21
Rep:
?
#31
Report 11 months ago
#31
(Original post by UnchartedDude18)
Thanks so much, she's a stunner. Can be a right piece of work at times tho. she's like a stroppy teen when she doesn't get her own way 🤣
😂😂😂
0
reply
Anonymous #2
#32
Report 11 months ago
#32
(Original post by UnchartedDude18)
Anyone feelin blue today? Anyone in need of little pick me up? Like lockdowns hard; so allow me to show you our beautiful horse. She is a breath of fresh Air. Meet our wonderful Friesian mare from Holland! Attachment 905596
She’s absolutely stunning! I haven’t ridden since just before the start of lockdown and am missing it loads, hopefully my yard will open soon 🤞🏼
0
reply
Anonymous #2
#33
Report 11 months ago
#33
I used to be some random anon but never posted much, I’ll try and be a bit more active :lol: I think I’m the only person so far to get your dad on the quiz haha
0
reply
nathan1403
Badges: 17
Rep:
?
#34
Report Thread starter 11 months ago
#34
(Original post by Anonymous)
I'm good thanks - managed to get out on an 11 mile walk which was nice, but shattered now. How's your day been?
Wow, that's quite the distance! Sounds lovely though My day has been okay, I've done absolutely nothing oops
(Original post by UnchartedDude18)
Thank you Nathan. Yeahh I like horse riding, although I'm not very good at it hahaha

And I hope you don't mind; I have sent you a PM, but that's only because I need to discuss something reg the book I want to write. Need to know your thoughts on the beginning of it? Ya dont have to reply if you don't feel comfortable, I'll understand 100%, just think it's more direct and easier that way.
As long as you enjoy it

I'll read and reply to your pm later tonight if that's alright
(Original post by Anonymous)
I used to be some random anon but never posted much, I’ll try and be a bit more active :lol: I think I’m the only person so far to get your dad on the quiz haha
Yesss welcome to this thread Tbh my dad is great to travel with so be proud of your result!
0
reply
UnchartedDude18
Badges: 14
Rep:
?
#35
Report 11 months ago
#35
(Original post by Anonymous)
She’s absolutely stunning! I haven’t ridden since just before the start of lockdown and am missing it loads, hopefully my yard will open soon 🤞🏼
Awww bless you. Well I hope you get back on the saddle soon!
0
reply
UnchartedDude18
Badges: 14
Rep:
?
#36
Report 11 months ago
#36
(Original post by nathan1403)
Yesss welcome to this thread Tbh my dad is great to travel with so be proud of your result!
Course Nathan, There's no rush at all bro, take your time. I am happy to be a member of this new thread. It's going to be one hell of a show! Literally one of the best things I've invested my time into, not even joking. You're all fantastic, my real life friends can suffocate me ngl hahaha 🤣🤣
0
reply
josie71202
Badges: 21
Rep:
?
#37
Report 11 months ago
#37
(Original post by UnchartedDude18)
Course Nathan, There's no rush at all bro, take your time. I am happy to be a member of this new thread. It's going to be one hell of a show! Literally one of the best things I've invested my time into, not even joking. You're all fantastic, my real life friends can suffocate me ngl hahaha 🤣🤣
I so agree everyone here is amazing
0
reply
Anonymous #3
#38
Report 11 months ago
#38
(Original post by UnchartedDude18)
Course Nathan, There's no rush at all bro, take your time. I am happy to be a member of this new thread. It's going to be one hell of a show! Literally one of the best things I've invested my time into, not even joking. You're all fantastic, my real life friends can suffocate me ngl hahaha 🤣🤣
Thank you I'm so glad you like the new thread, it's literally the same as the old one but I'm happy to have a fresh start away from all the silly drama Alex and I have put ourselves through. Obviously we'll fight again at some point but hopefully it'll be more mature and no one ends up disappearing and getting drunk anyway, I'm rambling, I'm glad you're here
(Original post by josie71202)
I so agree everyone here is amazing
So true!!
0
reply
Mosaic4
Badges: 15
Rep:
?
#39
Report 11 months ago
#39
(Original post by Anonymous)
Thank you I'm so glad you like the new thread, it's literally the same as the old one but I'm happy to have a fresh start away from all the silly drama Alex and I have put ourselves through. Obviously we'll fight again at some point but hopefully it'll be more mature and no one ends up disappearing and getting drunk anyway, I'm rambling, I'm glad you're here


So true!!
Why are you anon?
0
reply
Anonymous #1
#40
Report 11 months ago
#40
(Original post by nathan1403)
Wow, that's quite the distance! Sounds lovely though My day has been okay, I've done absolutely nothing oops
Lol, you know me and what I'm like - it's standard for me A relaxing day sounds decent to be fair - so need one at the moment, but my mind won't switch off.
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Should 'Mental health support' be included on league tables?

Yes (93)
71.54%
No (37)
28.46%

Watched Threads

View All