Turn on thread page Beta

The Anime Society: Cara of the Rebellion watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 123mccann)
    Whats a good ecchi anime then? Anyone care to recommend.

    My ecchi want to watch list on AP is too long to browse through.
    He is my master!!!!

    God, Pochi was sooo hot! :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by eugenius 8)
    eugenius8 :p:

    do i have to add you or does it do it automatically when you add me? :o:
    No it does for both. Added you :love:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I've seen HimM, it great. :yep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Jehuty^)
    No it does for both. Added you :love:
    thanks :^_^:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by caraniel)
    Twas at the end of a page - I dont think anyone saw it
    :hahaha:

    I bet people notice this :teeth:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 123mccann)
    I've seen HimM, it great. :yep:
    The little sister is the best :yep:

    And Pochi...Pochi is amazing :yep:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I dont think I like this society anymore:wtf?: some of the members seem to be obsessed with young children:hmmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Pochi sounds like a dog :wtf?:

    nope, its an aligator :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by eugenius 8)
    :surprise: :p:

    welcome back :hugs:
    :eek:


    Hey :hubba:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by -M$ [email protected])
    :eek:


    Hey :hubba:
    how you doing :hubba:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    I dont think I like this society anymore:wtf?: some of the members seem to be obsessed with young children:hmmm:
    indeed :hmmm: im thinking of leaving too :hmmm:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by eugenius 8)
    how you doing :hubba:
    Good, thinking about you. :hubba:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    I dont think I like this society anymore:wtf?: some of the members seem to be obsessed with young children:hmmm:
    As if you were never a kid. :hmmm: :wtf?: :p:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by -M$ [email protected])
    Good, thinking about you. :hubba:
    oh really, i was too :erm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    jaffa cakes nomnomnom :yum:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by eugenius 8)
    oh really, i was too :erm:
    What did you think? :hubba:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Pochi is an alligator.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by -M$ [email protected])
    What did you think? :hubba:
    :love:

    :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    I dont think I like this society anymore:wtf?: some of the members seem to be obsessed with young children:hmmm:
    I just disappear whenever the conversation heads in that direction
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 123mccann)
    Pochi is an alligator.
    A perverted alligator
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.