The UCAS 'chat' thread for all 2009 hopeful medics... Watch

This discussion is closed.
ADREAM
Badges: 0
Rep:
?
#3141
Report 10 years ago
#3141
Leaving TSR now... nighty- ho, my sweethearts!
0
SilentGirl
Badges: 13
Rep:
?
#3142
Report 10 years ago
#3142
(Original post by ADREAM)
Leaving TSR now... nighty- ho, my sweethearts!
and he departs leaving two shattered hearts behind : bakishman and Motiv3.
0
DrVas
Badges: 0
Rep:
?
#3143
Report 10 years ago
#3143
Merry Christmas to ALL and to ALL a GOOD NIGHT!

xxx
0
SilentGirl
Badges: 13
Rep:
?
#3144
Report 10 years ago
#3144
Also, dentists never tell you in advance if you need any filling, they wait till you actually are dying with pain and need a root canal...
0
dilipd
Badges: 0
Rep:
?
#3145
Report 10 years ago
#3145
no i didnt apply to the same unis - well kind of. it's a bit confusing
0
ADREAM
Badges: 0
Rep:
?
#3146
Report 10 years ago
#3146
(Original post by SilentGirl)
and he departs leaving two shattered hearts behind : bakishman and Motiv3.
Alas, it just was never meant to be. Man + woman = life. Man + man = just wrong.

Sorry! :p:
0
motiv3
Badges: 9
Rep:
?
#3147
Report 10 years ago
#3147
(Original post by SilentGirl)
and he departs leaving two shattered hearts behind : bakishman and Motiv3.
and ofcourse SilentGirl because he said sweethearts which is mine and Baki's codename. So in essence HE HATES U lol

im gnna get off now and do some work after watching some crappy films on the tv
0
motiv3
Badges: 9
Rep:
?
#3148
Report 10 years ago
#3148
(Original post by ADREAM)
Alas, it just was never meant to be. Man + woman = life. Man + man = just wrong.

Sorry! :p:
homophobe :P
(just kidding)
0
gm88
Badges: 4
Rep:
?
#3149
Report 10 years ago
#3149
lol - i've always imagined male cambridge science applicatns to be like the guy from the jizz in my pants video on youtube when they're at clubs
0
modini
Badges: 14
Rep:
?
#3150
Report 10 years ago
#3150
(Original post by SilentGirl)
Also, dentists never tell you in advance if you need any filling, they wait till you actually are dying with pain and need a root canal...
Did Yr 10 work experience at a dentist and got a filling for free :cool:
0
SilentGirl
Badges: 13
Rep:
?
#3151
Report 10 years ago
#3151
(Original post by motiv3)
and ofcourse SilentGirl because he said sweethearts which is mine and Baki's codename. So in essence HE HATES U lol

im gnna get off now and do some work after watching some crappy films on the tv
Its all cool.

cant wait till the exams are over...

Me off too. TSR is unhealthy..esp this med forum..haha...ah the pain.
0
motiv3
Badges: 9
Rep:
?
#3152
Report 10 years ago
#3152
(Original post by modini)
Did Yr 10 work experience at a dentist and got a filling for free :cool:
yeah cause your under 18. NHS covers it (unless ur an international then cool)
0
SilentGirl
Badges: 13
Rep:
?
#3153
Report 10 years ago
#3153
(Original post by modini)
Did Yr 10 work experience at a dentist and got a filling for free :cool:
Good for you. The sooner you get it,the better actually.


I checked your spoilier to make sure you arent a dentist lol.
0
motiv3
Badges: 9
Rep:
?
#3154
Report 10 years ago
#3154
(Original post by gm88)
lol - i've always imagined male cambridge science applicatns to be like the guy from the jizz in my pants video on youtube when they're at clubs
that is an amazing video. SO much in fact i am going to laugh my ass off again
0
ADREAM
Badges: 0
Rep:
?
#3155
Report 10 years ago
#3155
(Original post by SilentGirl)
Its all cool.

cant wait till the exams are over...

Me off too. TSR is unhealthy..esp this med forum..haha...ah the pain.
Lol - you guys make me smile!

Merry Christmas to all, my sweethearts :p:!
0
gm88
Badges: 4
Rep:
?
#3156
Report 10 years ago
#3156
why's everyine hating on baki - he looks hot in that pic
0
Isometrix
Badges: 11
Rep:
?
#3157
Report 10 years ago
#3157
(Original post by gm88)
why's everyine hating on baki - he looks hot in that pic
nobody hates baki! we idolise him.
0
Make_It
Badges: 0
Rep:
?
#3158
Report 10 years ago
#3158
(Original post by Baki)
Where did this come from.
My matching making sense were tingling.
0
SamWalters
Badges: 3
Rep:
?
#3159
Report 10 years ago
#3159
(Original post by ben_stretch)
Wooo I got an offer from Cambridge!!! The best xmas present ever :-D
congrats
0
Make_It
Badges: 0
Rep:
?
#3160
Report 10 years ago
#3160
(Original post by ADREAM)
I have a permanent addiction with Nando's - I go at least twice a week, but then exercise furiously at the gym to stay in shape! :yep:
:hubba:

Hahah, I really have to stop this :blush:
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • University of East Anglia
    All Departments Open 13:00-17:00. Find out more about our diverse range of subject areas and career progression in the Arts & Humanities, Social Sciences, Medicine & Health Sciences, and the Sciences. Postgraduate
    Wed, 30 Jan '19
  • Solent University
    Careers in maritime Undergraduate
    Sat, 2 Feb '19
  • Sheffield Hallam University
    City and Collegiate Campus Undergraduate
    Sun, 3 Feb '19

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (529)
80.27%
Leave (130)
19.73%

Watched Threads

View All