Turn on thread page Beta
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Congrats to everyone with offers !!!

    Bakman, we all have been waiting to hear about your KCL. All you could come up with was a 'scream'..! Is it good or bad? :|

    Most people have 2/3 rejections by now. Its coming to an end soon.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Baki)
    KINGs! ARGGGHHHHH


    WHAT WHAT WHAT?

    I take it that was a good argh? Or maybe a bad Argh?

    I dunno. CLARIFY BAKWOMAN.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Degausser)
    Is that a good scream?
    Its a scream of frustation for my non-news.

    Sorry for mis-leading you guys.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Typical ! ^ lol
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Baki)
    Its a scream of frustation for my non-news.

    Sorry for mis-leading you guys.
    Damn you!

    Maybe we should throw stuff at them.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Baki)
    Its a scream of frustation for my non-news.

    Sorry for mis-leading you guys.
    Lmao. The suspense in the forum... :yep:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Ignoramus)
    Lmao. The suspense in the forum... :yep:
    To be fair, they were the instigators of their own suspense. not me.

    :yep:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    I could get you a place Bakman, if I killed a friend of mine. Or just asked him, he's my *****.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    I could get you a place Bakman, if I killed a friend of mine. Or just asked him, he's my *****.
    Yes, kill him... I mean ask him...

    and if he says no...well..you know what to do. :mad:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Baki)
    Yes, kill him... I mean ask him...

    and if he says no...well..you know what to do. :mad:
    Do you have a spare hacksaw?
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    Do you have a spare hacksaw?
    :yes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    Do you have a spare hacksaw?
    getting some practise at dissection in early? :tongue:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Guys guys guys, did no one teach you manners?

    Torture before killing, torture...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by motiv3)
    Why are you rawring? Is oxidative phosphorylation getting you hot under the collar?
    Nah, I've moved onto the joys of population succession
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Kathryn128)
    Nah, I've moved onto the joys of population succession
    is that like primary succession and secondary succession?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Hygeia)
    getting some practise at dissection in early? :tongue:
    Yes! That's the motive. :evilbanana:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Degausser)
    Guys guys guys, did no one teach you manners?

    Torture before killing, torture...
    hmm, torture sounds fun! should i, should't i? :ssaw:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by motiv3)
    is that like primary succession and secondary succession?

    Isn't that like nature-****?
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I WANTZ AN OFFER NAOOOOOO!!

    Please.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Baki)
    I Wantz An Offer Nao Please...pwetty Please

    Please!!!111
    :console:
 
 
 
Turn on thread page Beta
Updated: March 5, 2009

University open days

  • University of Bradford
    All faculties Undergraduate
    Wed, 21 Nov '18
  • Buckinghamshire New University
    All Faculties Postgraduate
    Wed, 21 Nov '18
  • Heriot-Watt University
    All Schools Postgraduate
    Wed, 21 Nov '18
Poll
Black Friday: Yay or Nay?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.