A thread for the early birds 🐤 (and bees 🐝)

Watch
Hellohsjakodsmka
Badges: 20
Rep:
?
#21
Report 5 days ago
#21
(Original post by LiberOfLondon)
Qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm
That's my cousin 🤭
0
reply
SuperiorPotato
Badges: 18
Rep:
?
#22
Report 5 days ago
#22
Ngl I thought the Bee emoji was a Squirrel :rofl3:
0
reply
Laurence010401
Badges: 21
Rep:
?
#23
Report Thread starter 5 days ago
#23
(Original post by SuperiorPotato)
Ngl I thought the Bee emoji was a Squirrel :rofl3:
Lovely bit of squirrel
0
reply
SuperiorPotato
Badges: 18
Rep:
?
#24
Report 5 days ago
#24
(Original post by Laurence010401)
Lovely bit of squirrel
To eat or...:K:
0
reply
Laurence010401
Badges: 21
Rep:
?
#25
Report Thread starter 5 days ago
#25
(Original post by SuperiorPotato)
To eat or...:K:
To eat on a Friday night, yes
0
reply
LovelyMrFox
Badges: 20
Rep:
?
#26
Report 5 days ago
#26
(Original post by Laurence010401)
To eat on a Friday night, yes
Squirrels are quite tasty
0
reply
Laurence010401
Badges: 21
Rep:
?
#27
Report Thread starter 5 days ago
#27
(Original post by LovelyMrFox)
Squirrels are quite tasty
Yes!! Such a lovely bit of squirrel
0
reply
SuperiorPotato
Badges: 18
Rep:
?
#28
Report 5 days ago
#28
(Original post by Laurence010401)
To eat on a Friday night, yes
Hmm how would you cook them though? They barely have any meat :coma:
0
reply
Laurence010401
Badges: 21
Rep:
?
#29
Report Thread starter 5 days ago
#29
(Original post by SuperiorPotato)
Hmm how would you cook them though? They barely have any meat :coma:
Ummmm idk lol
We’re gonna have to ask Martin goodman 😅
0
reply
barnetlad
Badges: 19
Rep:
?
#30
Report 5 days ago
#30
(Original post by LovelyMrFox)
Squirrels are quite tasty
(Original post by Laurence010401)
Yes!! Such a lovely bit of squirrel
I hope grey ones, the worst thing to come from the US after McDonalds. Red squirrels are lovely, not an invasive killing species like the grey ones.
0
reply
Laurence010401
Badges: 21
Rep:
?
#31
Report Thread starter 5 days ago
#31
(Original post by barnetlad)
I hope grey ones, the worst thing to come from the US after McDonalds. Red squirrels are lovely, not an invasive killing species like the grey ones.
There’s things I’m much more concerned about them coming from America to Britain haha, including
• chlorinated chicken
• Donald trump
• guns
• murder hornets
0
reply
barnetlad
Badges: 19
Rep:
?
#32
Report 5 days ago
#32
(Original post by Laurence010401)
There’s things I’m much more concerned about them coming from America to Britain haha, including
• chlorinated chicken
• Donald trump
• guns
• murder hornets
I have to agree about chlorinated chicken, and gun control is the one area of US domestic policy I think we should always voice an opinion to them on.
0
reply
LovelyMrFox
Badges: 20
Rep:
?
#33
Report 5 days ago
#33
(Original post by barnetlad)
I hope grey ones, the worst thing to come from the US after McDonalds. Red squirrels are lovely, not an invasive killing species like the grey ones.
Hrm.. Never had a red squirrel, so I cannot compare them to the grey ones.
0
reply
LiberOfLondon
  • Political Ambassador
Badges: 18
Rep:
?
#34
Report 4 days ago
#34
(Original post by Hellohsjakodsmka)
That's my cousin 🤭
:lol:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

What are you most likely to do if you don't get the grades you were expecting?

Go through Clearing (110)
39.01%
Take autumn exams (90)
31.91%
Look for a job (8)
2.84%
Consider an apprenticeship (9)
3.19%
Take a year out (47)
16.67%
Something else (let us know in the thread!) (18)
6.38%

Watched Threads

View All