Spider in my room...wish me luck guys.

Watch
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 month ago
#1
For those who don't know, I'm sh*t scared of spiders.

As per the title, there's a spider chillin' somewhere in my room and I have no idea where it is.

Tried to catch it in a glass when it was vibin' on my wall but it fell off and is officially nowhere to be seen. For all I know it could be right next to me :ninja:

Yeah, gonna try and sleep soon so pray it doesn't sexually harass my body whilst I do so.

*Edit - I survived guys. I f*cking survived.
Last edited by Arthur_Morgan; 1 month ago
9
reply
mgi
Badges: 20
Rep:
?
#2
Report 1 month ago
#2
(Original post by Arthur_Morgan)
For those who don't know, I'm sh*t scared of spiders.

As per the title, there's a spider chillin' somewhere in my room and I have no idea where it is.

Tried to catch it in a glass when it was vibin' on my wall but it fell off and is officially nowhere to be seen. For all I know it could be right next to me :ninja:

Yeah, gonna try and sleep soon so pray it doesn't sexually harass my body whilst I do so.
Spiders are ok. I think you should persecute flies actually! And get some phobia training?
0
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#3
Report Thread starter 1 month ago
#3
(Original post by mgi)
Spiders are ok. I think you should persecute flies actually! And get some phobia training?
Flies are fine as long as they're not annoying me by buzzing around in my face, spiders tho...those little feckers need to be yeeted off the face of the earth :afraid:

And yes I'm doing my best to work on my phobia lol
5
reply
LovelyMrFox
Badges: 20
Rep:
?
#4
Report 1 month ago
#4
Its just a spider, you make it sound like some sort of soul-sucking monster :lol:
3
reply
dannywalters69
Badges: 5
Rep:
?
#5
Report 1 month ago
#5
its gonna eat you in the middle of the night, sorry. RIP in advance
6
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#6
Report Thread starter 1 month ago
#6
(Original post by LovelyMrFox)
Its just a spider, you make it sound like some sort of soul-sucking monster :lol:
Just?! JUST?! It's a walking eight-legged demon fgs
1
reply
goggleyed
Badges: 19
Rep:
?
#7
Report 1 month ago
#7
ITS BEHIND YOU! :spider:
2
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#8
Report Thread starter 1 month ago
#8
(Original post by dannywalters69)
its gonna eat you in the middle of the night, sorry. RIP in advance
Thanks for the reassurance man
1
reply
LovelyMrFox
Badges: 20
Rep:
?
#9
Report 1 month ago
#9
(Original post by Arthur_Morgan)
Just?! JUST?! It's a walking eight-legged demon fgs
What are you talking about? They're adorable

Name:  spider.jpg
Views: 19
Size:  44.9 KB
0
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#10
Report Thread starter 1 month ago
#10
(Original post by goggleyed)
ITS BEHIND YOU! :spider:
It legit could be y'know. My bed is against the wall (with a slight crevice in between) so there's a chance it could go all mission impossible from above on me or full on sneak attack from underneath.
0
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#11
Report Thread starter 1 month ago
#11
(Original post by LovelyMrFox)
What are you talking about? They're adorable

Name:  spider.jpg
Views: 19
Size:  44.9 KB
Are you trying to give me nightmares?!
0
reply
LovelyMrFox
Badges: 20
Rep:
?
#12
Report 1 month ago
#12
(Original post by Arthur_Morgan)
Are you trying to give me nightmares?!
Now I am

Name:  Screenshot 2020-08-08 at 8.21.09 PM.png
Views: 20
Size:  322.3 KB
0
reply
Chopinnocturne31
Badges: 21
Rep:
?
#13
Report 1 month ago
#13
(Original post by LovelyMrFox)
What are you talking about? They're adorable

Name:  spider.jpg
Views: 19
Size:  44.9 KB
I hate this. I can’t look at it AHHH 😭😭
0
reply
Hannah0505
Badges: 20
Rep:
?
#14
Report 1 month ago
#14
Eat it
0
reply
Chopinnocturne31
Badges: 21
Rep:
?
#15
Report 1 month ago
#15
I hope you find it Arthur_Morgan . Spiders are evil evil creatures. I found one in my sports bra the other day and I screamed for a good 10 mins 😖
Last edited by Chopinnocturne31; 1 month ago
0
reply
Moonlight rain
Badges: 21
#16
Report 1 month ago
#16
Don’t go to sleep.
1
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#17
Report Thread starter 1 month ago
#17
(Original post by LovelyMrFox)
Now I am

Name:  Screenshot 2020-08-08 at 8.21.09 PM.png
Views: 20
Size:  322.3 KB
Leave this thread and never return

(Original post by Chopinnocturne31)
I hate this. I can’t look at it AHHH 😭😭
Are you a fellow arachnophobe by any chance?:hmmm:
0
reply
Raptor Jesus
Badges: 19
#18
Report 1 month ago
#18
Name:  20200809_012648-compressed.jpg.jpeg
Views: 20
Size:  19.7 KB
quite effective 💁
Last edited by Raptor Jesus; 1 month ago
0
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#19
Report Thread starter 1 month ago
#19
(Original post by Hannah0505)
Eat it
Nah I'd rather burn it

(Original post by Chopinnocturne31)
I hope you find it Arthur_Morgan . Spiders are evil evil creatures. I found one in my sports bra the other day and I screamed for a good 10 mins 😖
At this point I'm not even looking for it. I'm just hoping it respects my privacy and leaves me tf alone :lol:
I feel you, I bet you were traumatised for a good few hours :console:
(Original post by Angelic Roar)
Don’t go to sleep.
But ya boi tired
0
reply
Arthur_Morgan
Badges: 18
Rep:
?
#20
Report Thread starter 1 month ago
#20
(Original post by Raptor Jesus)
Name:  20200809_012648-compressed.jpg.jpeg
Views: 20
Size:  19.7 KB
quite effective 💁
I mean it would be if I had a gun and a location of the spiders' whereabouts
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Has your university communicated any last minute changes?

Yes, and they were what I was expecting (11)
17.19%
Yes, and they were not what I was hoping for (16)
25%
Yes, and they don't change my view on attending uni (5)
7.81%
No, I haven't received any communication (32)
50%

Watched Threads

View All