What's the most irritating type of texter youve come across

Watch
bvllvh
Badges: 11
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 month ago
#1
Mine's one that ignores what I previously and CONSTANTLY kept changing the topic is so irritating
0
reply
REDDINGZ
Badges: 12
Rep:
?
#2
Report 1 month ago
#2
(Original post by bvllvh)
Mine's one that ignores what I previously and CONSTANTLY kept changing the topic is so irritating
Someone who talks in r/ihadastroke
0
reply
lottieroseee
Badges: 6
Rep:
?
#3
Report 1 month ago
#3
Mines people who take ages to reply even though you know they've seen it 🤣 although I completely understand if someone is busy and doesn't have time to reply 🤣x
2
reply
LovelyMrFox
Badges: 20
Rep:
?
#4
Report 1 month ago
#4
Dry texters. The ones that text you first and then act like they dont want to be talking to you.
2
reply
bvllvh
Badges: 11
Rep:
?
#5
Report Thread starter 1 month ago
#5
(Original post by LovelyMrFox)
Dry texters. The ones that text you first and then act like they dont want to be talking to you.
Gahh I dont know if theyre purposelly acting snobby 1 word replies or what :mad:

(Original post by REDDINGZ)
Someone who talks in r/ihadastroke
lmfao Ive never encountered those kind
0
reply
GabiAbi84
Badges: 20
Rep:
?
#6
Report 1 month ago
#6
The ones on a bus/public place that insist on having the keystroke audio on full volume (or at all really) no need.
0
reply
howisladypole
Badges: 14
Rep:
?
#7
Report 1 month ago
#7
My brother texts me my name to get my attention instead of just saying what he wants to say and it's weirdly annoying.
0
reply
bethg1820
Badges: 5
Rep:
?
#8
Report 1 month ago
#8
Probably someone who sees/reads it and doesn’t reply till like 3 hours later...
0
reply
khadijaaaxxxx
Badges: 19
Rep:
?
#9
Report 1 month ago
#9
people that take about 10 years to text three words
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#10
Report 1 month ago
#10
Anyone who writes "y'all" :indiff:
0
reply
howisladypole
Badges: 14
Rep:
?
#11
Report 1 month ago
#11
(Original post by 04MR17)
Anyone who writes "y'all" :indiff:
I do this, sorry y'all
0
reply
macy_m
Badges: 20
Rep:
?
#12
Report 1 month ago
#12
changes the subject so it focuses on them
0
reply
greyshoesunite
Badges: 7
Rep:
?
#13
Report 1 month ago
#13
People who feel the need to say "hmm" to EVERYTHING instead of actually replying to my question/statement
0
reply
bvllvh
Badges: 11
Rep:
?
#14
Report Thread starter 1 month ago
#14
(Original post by greyshoesunite)
People who feel the need to say "hmm" to EVERYTHING instead of actually replying to my question/statement
and "ummm" lol

(Original post by khadijaaaxxxx)
people that take about 10 years to text three words
when you put your phone away, go get a drink, finish it, only to find that they're still typing lol
0
reply
bvllvh
Badges: 11
Rep:
?
#15
Report Thread starter 1 month ago
#15
(Original post by bvllvh)
and "ummm" lol


when you put your phone away, go get a drink, finish it, only to find that they're still typing lol
^people that abuse lol
0
reply
2_versions
  • Political Ambassador
Badges: 20
Rep:
?
#16
Report 1 month ago
#16
the ones who txt lke this as if thy cant typ in full sentnce or their vowls waz stolen
1
reply
5hyl33n
Badges: 21
Rep:
?
#17
Report 1 month ago
#17
The ones that don’t use punctuation in their texts and then leave it to me to spend so long trying to figure out what they meant!
0
reply
khadijaaaxxxx
Badges: 19
Rep:
?
#18
Report 1 month ago
#18
(Original post by bvllvh)
and "ummm" lol


when you put your phone away, go get a drink, finish it, only to find that they're still typing lol
and then they reply with "yeah same" or something like that 😭😂
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

With no certainty that exams next year wil take place, how does this make you feel?

More motivated (48)
24.62%
Less motivated (147)
75.38%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise