so erm yea I'm unemployed again 🤣🤠🙄🙃🤡😐😬😢 😒😎😓😶😵😩 mixed emotions AF

Watch
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#1
Report Thread starter 3 weeks ago
#1
Lawdt



Help ya kid fam 🙏🤕

We is unemployed AGAIN fam. Literally was here a year ago. Literally. I was at Amazon logistics this whole year since Nov 2019 everything was good I was in for a promotion getting trained and managed to get area manager references and that before quitting. But I ended up assaulting a few managers here, male btw, I threw boxes and phones and **** so they say, and security followed me, I told them nicely go **** off and the senior manager told me to go home and fill out a report I was like no and handed him my badge. This happened last Friday. So yes. Back onto BENEFITSSSSSD I shall gooooooooo. I should've complied and just got fired though for benefits purposes like qualifying as needy and the waiting period to rejoin the company is a year regardless. Since I quit I'm probably in a wee pickle especially during a lock down when no ones hiring so.....yep. probs gonna be homeless again 👍 I was doing all right too saving up bare dosh and making plans and that but I had a breakdown or summat as usual.
1
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#2
Report Thread starter 3 weeks ago
#2
It's been a while but I'm tagging who I remember yea


🤔🤔🤔

***** not werking like...
Ah wells lol
0
reply
Sammylou40
Badges: 20
Rep:
?
#3
Report 3 weeks ago
#3
Oh dear.
I’m sorry I don’t have a solution but if you want to talk, you know where I am
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#4
Report Thread starter 3 weeks ago
#4
https://media.tenor.com/images/6a8b3...8a46/tenor.gif

da ****...is this **** working or nah looooool
0
reply
Anonymous #1
#5
Report 3 weeks ago
#5
(Original post by Bang Outta Order)
Lawdt



Help ya kid fam 🙏🤕

We is unemployed AGAIN fam. Literally was here a year ago. Literally. I was at Amazon logistics this whole year since Nov 2019 everything was good I was in for a promotion getting trained and managed to get area manager references and that before quitting. But I ended up assaulting a few managers here, male btw, I threw boxes and phones and **** so they say, and security followed me, I told them nicely go **** off and the senior manager told me to go home and fill out a report I was like no and handed him my badge. This happened last Friday. So yes. Back onto BENEFITSSSSSD I shall gooooooooo. I should've complied and just got fired though for benefits purposes like qualifying as needy and the waiting period to rejoin the company is a year regardless. Since I quit I'm probably in a wee pickle especially during a lock down when no ones hiring so.....yep. probs gonna be homeless again 👍 I was doing all right too saving up bare dosh and making plans and that but I had a breakdown or summat as usual.
What were you thinking? That this is some sort of fairy tale where behaviour of that caliber is ACCEPTABLE?
1
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#6
Report Thread starter 3 weeks ago
#6
(Original post by Anonymous)
What were you thinking? That this is some sort of fairy tale where behaviour of that caliber is ACCEPTABLE?
It's called personality disorder. You know the **** ppl take pills for? 💊
Last edited by Bang Outta Order; 3 weeks ago
1
reply
boulderingislife
Badges: 20
Rep:
?
#7
Report 3 weeks ago
#7
(Original post by Bang Outta Order)
Lawdt



Help ya kid fam 🙏🤕

We is unemployed AGAIN fam. Literally was here a year ago. Literally. I was at Amazon logistics this whole year since Nov 2019 everything was good I was in for a promotion getting trained and managed to get area manager references and that before quitting. But I ended up assaulting a few managers here, male btw, I threw boxes and phones and **** so they say, and security followed me, I told them nicely go **** off and the senior manager told me to go home and fill out a report I was like no and handed him my badge. This happened last Friday. So yes. Back onto BENEFITSSSSSD I shall gooooooooo. I should've complied and just got fired though for benefits purposes like qualifying as needy and the waiting period to rejoin the company is a year regardless. Since I quit I'm probably in a wee pickle especially during a lock down when no ones hiring so.....yep. probs gonna be homeless again 👍 I was doing all right too saving up bare dosh and making plans and that but I had a breakdown or summat as usual.
Sound like a piece of work :pierre:
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#8
Report Thread starter 3 weeks ago
#8
https://media1.tenor.com/images/47bf...temid=11746329
0
reply
Newtingz
Badges: 6
Rep:
?
#9
Report 3 weeks ago
#9
(Original post by Bang Outta Order)
It's called personality disorder. You know the show ppl take pills for? 💊
Do you take responsibility for your actions?
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#10
Report Thread starter 3 weeks ago
#10
(Original post by Sammylou40)
Oh dear.
I’m sorry I don’t have a solution but if you want to talk, you know where I am
Ahh cheers Sam pleasure to see ya again :ashamed:
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#11
Report Thread starter 3 weeks ago
#11
(Original post by Newtingz)
Do you take responsibility for your actions?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...ex9dTvGwLgOw&s
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#12
Report Thread starter 3 weeks ago
#12
(Original post by boulderingislife)
Sound like a piece of work :pierre:
Lol I just accept that this is me and... Yea. We gotta figure it out. This is gonna be my life forever. Relationships, friendships and business partnerships will end for me a lot cos I'm just me. Ah well. Shrug.
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#13
Report Thread starter 3 weeks ago
#13
https://media.tenor.com/images/9b743...3494/tenor.gif
0
reply
Bang Outta Order
Badges: 20
Rep:
?
#14
Report Thread starter 3 weeks ago
#14
https://media4.giphy.com/media/hv53D...bR1A/giphy.gif
0
reply
Sammylou40
Badges: 20
Rep:
?
#15
Report 3 weeks ago
#15
Pm me if you want to talk
0
reply
SoulfulTwist
Badges: 21
Rep:
?
#16
Report 3 weeks ago
#16
:facepalm: Time to start looking for a new job
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Current uni students - are you thinking of dropping out of university?

Yes, I'm seriously considering dropping out (36)
15.58%
I'm not sure (8)
3.46%
No, I'm going to stick it out for now (85)
36.8%
I have already dropped out (4)
1.73%
I'm not a current university student (98)
42.42%

Watched Threads

View All