TSR has strange emojis

Watch
Joleee
Badges: 19
#41
Report 2 weeks ago
#41
(Original post by Butterpeare)
TSR works differently when you use it on your phone rather than computer, I'd imagine. Therefore I have limited abilities.
i don't have a computer and just reply on my *****y device so i don't know. sorry! :clip: :eating: :leaf: :smurf: :timewarp::tux: :faq: :007: tbh i don't think you're missing out on anything
1
reply
nnth
Badges: 9
Rep:
?
#42
Report 1 day ago
#42
Music and dance related emoticons:
:bban: :dancing2::banana2: :jebus: :banana:

:headbang: :music: :blow:
0
reply
Justaboutalive
Badges: 10
Rep:
?
#43
Report 1 day ago
#43
:egg:
Always wondered why this is an emoji
1
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#44
Report 1 day ago
#44
so true and it takes ageeeeeeeees to find the one you want!!!!

:adore::dance::bored::dancing2::dance::cube::chicken::groovy::yeah:
1
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#45
Report 1 day ago
#45
(Original post by Justaboutalive)
:egg:
Always wondered why this is an emoji
hahaha same :rofl:
0
reply
Halee7
Badges: 2
Rep:
?
#46
Report 1 day ago
#46
Testing weird emojis -> :badger::bebored::elefant:
0
reply
kingpin x
Badges: 20
Rep:
?
#47
Report 1 day ago
#47
To be honest these emojis are the OG's, I've never really used them as much but they aren't that bad to look at it.
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#48
Report 1 day ago
#48
:sucks:
0
reply
Justaboutalive
Badges: 10
Rep:
?
#49
Report 1 day ago
#49
(Original post by kittyfifi123456)
hahaha same :rofl:
:rofl2:

Spoiler:
Show
:whip2: :tong::pee:


These ones too honestly..
0
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#50
Report 1 day ago
#50
like who's gonna be using half of these weird ones!

:call2:
:dumbells:
plus 100 more lol

TSR NEEDS TO UPDATE THE EMOJIS!!
0
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#51
Report 1 day ago
#51
(Original post by 04MR17)
:sucks:
Looooooool
0
reply
Mesopotamian.
Badges: 21
Rep:
?
#52
Report 1 day ago
#52
(Original post by kittyfifi123456)
TSR NEEDS TO UPDATE THE EMOJIS!!
TSR emojis are the best, stop bullying them
2
reply
nnth
Badges: 9
Rep:
?
#53
Report 1 day ago
#53
(Original post by Mesopotamian.)
TSR emojis are the best, stop bullying them
True, true. Although, maybe TSR could update it's emoticon dictionary to look a bit more like the Windows one:

Name:  Emoji windows tab.png
Views: 5
Size:  24.8 KB
It could have a search option, and recently used emoticons. An emoticon keyboard shortcut dictionary would also be useful.
3
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#54
Report 1 day ago
#54
(Original post by Mesopotamian.)
TSR emojis are the best, stop bullying them
:shock: yeah they are the best.................
0
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#55
Report 1 day ago
#55
(Original post by nnth)
True, true. Although, maybe TSR could update it's emoticon dictionary to look a bit more like the Windows one:

Name:  Emoji windows tab.png
Views: 5
Size:  24.8 KB
It could have a search option, and recently used emoticons. An emoticon keyboard shortcut dictionary would also be useful.
Exactly!!!
0
reply
summerberry19
Badges: 18
Rep:
?
#56
Report 1 day ago
#56
(Original post by Butterpeare)
Who's Pig?
This thread might interest you
https://www.thestudentroom.co.uk/sho....php?t=6683786
0
reply
nnth
Badges: 9
Rep:
?
#57
Report 1 day ago
#57
(Original post by Justaboutalive)
:egg:
Always wondered why this is an emoji
Quite surreal... Maybe, pro-vegan?
0
reply
Mesopotamian.
Badges: 21
Rep:
?
#58
Report 1 day ago
#58
(Original post by nnth)
True, true. Although, maybe TSR could update it's emoticon dictionary to look a bit more like the Windows one:

Name:  Emoji windows tab.png
Views: 5
Size:  24.8 KB
It could have a search option, and recently used emoticons. An emoticon keyboard shortcut dictionary would also be useful.
Yeah definitely, I agree. Sometimes I spend a whole 10 minutes trying to find one emoji and by that time, the thread has moved on about 3 pages so it’s too late to reply :emo:
(Original post by kittyfifi123456)
:shock: yeah they are the best.................
:yes:
1
reply
kittyfifi123456
Badges: 18
Rep:
?
#59
Report 1 day ago
#59
(Original post by Mesopotamian.)
Yeah definitely, I agree. Sometimes I spend a whole 10 minutes trying to find one emoji and by that time, the thread has moved on about 3 pages so it’s too late to reply :emo:

:yes:
That's me everyday!!! :argh:
0
reply
Mesopotamian.
Badges: 21
Rep:
?
#60
Report 1 day ago
#60
(Original post by kittyfifi123456)
That's me everyday!!! :argh:
I’ve started to memorise the codes now to avoid this issue :lol:
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you feel comfortable going back to school on March 8th?

Yes (394)
32.3%
No (826)
67.7%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise