🎀💔Euphy's Relationship Advice and Chat Blog💔🎀

Watch
SimpKween
Badges: 15
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 month ago
#1


:heart:Hello! :heart:

Call me Euphy.


I got dumped not to long ago and it was my first relationship and I felt like I had no one to really go to for advice.
SO. I have decided to open this blog to help the people of
TSR with their love life and relationships

(or just generally simping for people and general chat lol)



Name:  6f173ac5cdd1b4416c9803d952a5ea81.jpg
Views: 28
Size:  11.9 KB

Rules are simple:
  1. Be respectful of everyone's opinion
  2. Any discrimination or bullying of any kind will not be tolerated and will result in an immediate report
  3. This is a safe place, myself and whoever else on here will never judge you
  4. Do not leak any personal information, feel free to do
    anonymous posting
  5. Finally be kind to eachother and have fun

I'm here to offer advice, whether you crazy in love with someone, suffering from heartbreak or just want someone to talk to :3
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Finally, have fun and I will try my best to respond quickly! Please tag and share with you friends!

Love from Euphy <3
Last edited by SimpKween; 1 month ago
5
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#2
Report 1 month ago
#2
that cat is soooo adorable
0
reply
SimpKween
Badges: 15
Rep:
?
#3
Report Thread starter 1 month ago
#3
(Original post by MMtrapzz)
that cat is soooo adorable
haha i have a thing for wholesome cat memes.
hope your having a fabulous day! <3
0
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#4
Report 1 month ago
#4
(Original post by -euphoricals)
haha i have a thing for wholesome cat memes.
hope your having a fabulous day! <3
im having a really good day wbu
soooo is this blog about medicine and stuff
0
reply
SimpKween
Badges: 15
Rep:
?
#5
Report Thread starter 1 month ago
#5
(Original post by MMtrapzz)
im having a really good day wbu
soooo is this blog about medicine and stuff
no, more so about relationships or friendships, or just general advice <3
0
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#6
Report 1 month ago
#6
(Original post by -euphoricals)
no, more so about relationships or friendships, or just general advice <3
ok cool <3
0
reply
ADarling
Badges: 16
Rep:
?
#7
Report 1 month ago
#7
(Original post by -euphoricals)
no, more so about relationships or friendships, or just general advice <3
oh honey thats so sweet
im sure a lot of ppl will appreciate this site
pm me if u wanna chat
0
reply
ADarling
Badges: 16
Rep:
?
#8
Report 1 month ago
#8
(Original post by MMtrapzz)
ok cool <3
hey u x
0
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#9
Report 1 month ago
#9
(Original post by ADarling)
hey u x
hey we meet again x
0
reply
ADarling
Badges: 16
Rep:
?
#10
Report 1 month ago
#10
(Original post by MMtrapzz)
hey we meet again x
how ya doin?
0
reply
AestheticStudying
Badges: 19
Rep:
?
#11
Report 1 month ago
#11
This is adorable! I love it
and that cat is sooooo cute! :cute:
Honestly, ur energy just sounds a lot like mine - wanting to help others and spread positivity! :yep:
Hope we can be friends :hugs:
1
reply
ADarling
Badges: 16
Rep:
?
#12
Report 1 month ago
#12
(Original post by AestheticStudying)
This is adorable! I love it
and that cat is sooooo cute! :cute:
Honestly, ur energy just sounds a lot like mine - wanting to help others and spread positivity! :yep:
Hope we can be friends :hugs:
you sound sweet wanna chat
0
reply
SimpKween
Badges: 15
Rep:
?
#13
Report Thread starter 1 month ago
#13
(Original post by AestheticStudying)
This is adorable! I love it
and that cat is sooooo cute! :cute:
Honestly, ur energy just sounds a lot like mine - wanting to help others and spread positivity! :yep:
Hope we can be friends :hugs:
ofc! im mostly active on here just pop me a message here or in my dms :3
0
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#14
Report 1 month ago
#14
(Original post by ADarling)
you sound sweet wanna chat
ohhhhhh go on then go get urself a boyfreind
good luck
0
reply
ADarling
Badges: 16
Rep:
?
#15
Report 1 month ago
#15
(Original post by MMtrapzz)
ohhhhhh go on then go get urself a boyfreind
good luck
nah i prefer chatting with u x
0
reply
AestheticStudying
Badges: 19
Rep:
?
#16
Report 1 month ago
#16
(Original post by ADarling)
you sound sweet wanna chat
aw ty for calling me sweet
yhh ofc!

(Original post by -euphoricals)
ofc! im mostly active on here just pop me a message here or in my dms :3
hehe will do
1
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#17
Report 1 month ago
#17
(Original post by ADarling)
nah i prefer chatting with u x
oh ummm im flattered
well thank you
1
reply
SimpKween
Badges: 15
Rep:
?
#18
Report Thread starter 1 month ago
#18
Blog update 3/3/21:
Not sure what to say lol, I do hope this grows in popularity. Please tag your friends!
0
reply
ADarling
Badges: 16
Rep:
?
#19
Report 1 month ago
#19
Final Fantasy
BluMoon06
the_pharaoh
MMtrapzz
1
reply
MMtrapzz
Badges: 17
Rep:
?
#20
Report 1 month ago
#20
(Original post by -euphoricals)
Blog update 3/3/21:
Not sure what to say lol, I do hope this grows in popularity. Please tag your friends!
ok sooo
ADarling
BluMoon06
AestheticStudying
Lwexi12
iamthicccccc1405
anonymouslmao
Ninjaaa x
Nialler x
MMtrapzz
1
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

What factors affect your mental health the most right now?

Anxiousness about lockdown easing (59)
4.57%
Uncertainty around my education (199)
15.43%
Uncertainty around my future career prospects (143)
11.09%
Lack of purpose or motivation (183)
14.19%
Lack of support system (eg. teachers, counsellors, delays in care) (58)
4.5%
Impact of lockdown on physical health (72)
5.58%
Loneliness (114)
8.84%
Financial worries (45)
3.49%
Concern about myself or my loves ones getting/having been ill (59)
4.57%
Exposure to negative news/social media (59)
4.57%
Lack of real life entertainment (68)
5.27%
Lack of confidence in making big life decisions (113)
8.76%
Worry about missed opportunities during the pandemic (118)
9.15%

Watched Threads

View All