💜 Blus Blog 2.0 💜

Watch
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#21
Report Thread starter 4 weeks ago
#21
(Original post by GreedyChris04)
Lmao, that's what friend's are for 😎
hahahaha ✨ DISTRACTION ✨
0
reply
iamthicccccc1405
Badges: 18
Rep:
?
#22
Report 4 weeks ago
#22
(Original post by BluMoon06)
💜 24.03.2021 💜
Attachment 1011972

idk if ive done this meme i honestly cant remember lol

AFTERNOON YALL! hope you guys had a fun day
today was fun but also kinda shiz. i had science first which was ok. i showed anya my blog which i truely regret so she might be keeping track now 😂 we attcked a few ppl with glitter spray and generally had fun. she also decided to get discord 😃 i then had english also with anya and we had to do some fantasy world building so making up our own fantasy land/story which was fun. turns out im not bad at that, big imagination i have 😎😂 last i had ict and failed to concentrate so much (cough cough benji didnt help cough cough) but i wrote a paragraph and referenced a few things. i also got given a free pringle and ollie tried chatting me up after talking shiz about me. quickly turned him down ofc 😂

TAGS:
AestheticStudying CoochieMan xsowmix Ducky_MoMo Agashii_ Bigreshe gracieee16 GreedyChris04 kittyfifi123456 iamthicccccc1405 Wannabevetnurse Lwexi12 Wise Goldie Justaboutalive DSKE SimpKween Tasmanian_Devil BadBComeToTheNiz Enac_fire summerberry19 heldbygrace Nialler x Benji8492 Katya_93 \^_^/ Stark°3000
heehehee
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#23
Report Thread starter 4 weeks ago
#23
(Original post by iamthicccccc1405)
heehehee
omg i missed out the middle h and only saw heehee *proceeds to heehee in head* 😂😂
0
reply
iamthicccccc1405
Badges: 18
Rep:
?
#24
Report 4 weeks ago
#24
(Original post by BluMoon06)
omg i missed out the middle h and only saw heehee *proceeds to heehee in head* 😂😂
heehehee
0
reply
Wise Goldie
Badges: 16
Rep:
?
#25
Report 4 weeks ago
#25
(Original post by BluMoon06)
💜 24.03.2021 💜
Attachment 1011972

idk if ive done this meme i honestly cant remember lol

AFTERNOON YALL! hope you guys had a fun day
today was fun but also kinda shiz. i had science first which was ok. i showed anya my blog which i truely regret so she might be keeping track now 😂 we attcked a few ppl with glitter spray and generally had fun. she also decided to get discord 😃 i then had english also with anya and we had to do some fantasy world building so making up our own fantasy land/story which was fun. turns out im not bad at that, big imagination i have 😎😂 last i had ict and failed to concentrate so much (cough cough benji didnt help cough cough) but i wrote a paragraph and referenced a few things. i also got given a free pringle and ollie tried chatting me up after talking shiz about me. quickly turned him down ofc 😂

TAGS:
AestheticStudying CoochieMan xsowmix Ducky_MoMo Agashii_ Bigreshe gracieee16 GreedyChris04 kittyfifi123456 iamthicccccc1405 Wannabevetnurse Lwexi12 Wise Goldie Justaboutalive DSKE SimpKween Tasmanian_Devil BadBComeToTheNiz Enac_fire summerberry19 heldbygrace Nialler x Benji8492 Katya_93 \^_^/ Stark°3000
these names you mention are they real people lol
i try to avoid talking people in case they dont wanna be mentioned on here like i dont mention family much or people i know
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#26
Report Thread starter 4 weeks ago
#26
(Original post by Wise Goldie)
these names you mention are they real people lol
i try to avoid talking people in case they dont wanna be mentioned on here like i dont mention family much or people i know
all i mention is anya (my bestie. ive ased and she doesnt mind me using her name) and benji who you all know. well you should anyway
0
reply
GreedyChris04
Badges: 10
Rep:
?
#27
Report 4 weeks ago
#27
(Original post by BluMoon06)
💜 24.03.2021 💜
Attachment 1011972

idk if ive done this meme i honestly cant remember lol

AFTERNOON YALL! hope you guys had a fun day
today was fun but also kinda shiz. i had science first which was ok. i showed anya my blog which i truely regret so she might be keeping track now 😂 we attcked a few ppl with glitter spray and generally had fun. she also decided to get discord 😃 i then had english also with anya and we had to do some fantasy world building so making up our own fantasy land/story which was fun. turns out im not bad at that, big imagination i have 😎😂 last i had ict and failed to concentrate so much (cough cough benji didnt help cough cough) but i wrote a paragraph and referenced a few things. i also got given a free pringle and ollie tried chatting me up after talking shiz about me. quickly turned him down ofc 😂

TAGS:
AestheticStudying CoochieMan xsowmix Ducky_MoMo Agashii_ Bigreshe gracieee16 GreedyChris04 kittyfifi123456 iamthicccccc1405 Wannabevetnurse Lwexi12 Wise Goldie Justaboutalive DSKE SimpKween Tasmanian_Devil BadBComeToTheNiz Enac_fire summerberry19 heldbygrace Nialler x Benji8492 Katya_93 \^_^/ Stark°3000
Wow, sounds like u had an eventful day 😂
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#28
Report Thread starter 4 weeks ago
#28
(Original post by GreedyChris04)
Wow, sounds like u had an eventful day 😂
lmao yh just a bit
0
reply
username5189460
Badges: 18
Rep:
?
#29
Report 4 weeks ago
#29
(Original post by BluMoon06)

kitty1 i missed you tooooooooo
that jk pic tho 🥵 i saved that quicker than you can say bulletproof boy scouts 😂
im good thanks how are you?
:hugs:x
haha I knew you would love it 😍😍😍
That's great to hear x🤗😘😘
I'm great thanks x

How was your day today?

Spoiler:
Show
TSR was soo boring without you😣
0
reply
username5189460
Badges: 18
Rep:
?
#30
Report 4 weeks ago
#30
(Original post by BluMoon06)
💜 24.03.2021 💜
Attachment 1011972

idk if ive done this meme i honestly cant remember lol

AFTERNOON YALL! hope you guys had a fun day
today was fun but also kinda shiz. i had science first which was ok. i showed anya my blog which i truely regret so she might be keeping track now 😂 we attcked a few ppl with glitter spray and generally had fun. she also decided to get discord 😃 i then had english also with anya and we had to do some fantasy world building so making up our own fantasy land/story which was fun. turns out im not bad at that, big imagination i have 😎😂 last i had ict and failed to concentrate so much (cough cough benji didnt help cough cough) but i wrote a paragraph and referenced a few things. i also got given a free pringle and ollie tried chatting me up after talking shiz about me. quickly turned him down ofc 😂

TAGS:
AestheticStudying CoochieMan xsowmix Ducky_MoMo Agashii_ Bigreshe gracieee16 GreedyChris04 kittyfifi123456 iamthicccccc1405 Wannabevetnurse Lwexi12 Wise Goldie Justaboutalive DSKE SimpKween Tasmanian_Devil BadBComeToTheNiz Enac_fire summerberry19 heldbygrace Nialler x Benji8492 Katya_93 \^_^/ Stark°3000
hahaha omg that meme - I can totally relate hahah

Evening!
Wow you have had an eventful day haha
Does Anya have TSR?
I wanna glitter spray
🤗😍😘🥰 x
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#31
Report Thread starter 4 weeks ago
#31
(Original post by kittyfifi123456)
:hugs:x
haha I knew you would love it 😍😍😍
That's great to hear x🤗😘😘
I'm great thanks x

How was your day today?

Spoiler:
Show
TSR was soo boring without you😣
honestly it was just - wow - i was speechless
it was good have you read my update lol x

life was boring without tsr lmao
1
reply
username5189460
Badges: 18
Rep:
?
#32
Report 4 weeks ago
#32
(Original post by BluMoon06)
honestly it was just - wow - i was speechless
it was good have you read my update lol x

life was boring without tsr lmao
I know! 😘😘😘
Yeah just did..seems you had a fun day haha
hahaha
😁 x
1
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#33
Report Thread starter 4 weeks ago
#33
(Original post by kittyfifi123456)
hahaha omg that meme - I can totally relate hahah

Evening!
Wow you have had an eventful day haha
Does Anya have TSR?
I wanna glitter spray
🤗😍😘🥰 x
yh lmao
no but in science i showed her how to find my blog and my new blogs name :lol:
she has like 3 lol and about 5 perfumes
0
reply
username5189460
Badges: 18
Rep:
?
#34
Report 4 weeks ago
#34
(Original post by BluMoon06)
yh lmao
no but in science i showed her how to find my blog and my new blogs name :lol:
she has like 3 lol and about 5 perfumes
That's good
You should tell her to make one 😁
wow!
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#35
Report Thread starter 4 weeks ago
#35
(Original post by kittyfifi123456)
That's good
You should tell her to make one 😁
wow!
shes not really into it plus ill then have to be careful with everything. also shes innocent 😇
1
reply
username5189460
Badges: 18
Rep:
?
#36
Report 4 weeks ago
#36
(Original post by BluMoon06)
shes not really into it plus ill then have to be careful with everything. also shes innocent 😇
😇😇😇
0
reply
Wise Goldie
Badges: 16
Rep:
?
#37
Report 4 weeks ago
#37
(Original post by BluMoon06)
shes not really into it plus ill then have to be careful with everything. also shes innocent 😇
so you go to school with someone on tsr lol(benji)
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#38
Report Thread starter 4 weeks ago
#38
omg i just realised i can post pics lol

so over my 'holiday' i decided to draw some pics on the laptop using some basic templates so here are the 2 ive done
Spoiler:
Show
Name:  person template 1.jpg
Views: 6
Size:  26.9 KBName:  drawing using template.png
Views: 9
Size:  88.4 KB


Spoiler:
Show
Name:  person template 1.jpg
Views: 6
Size:  26.9 KBName:  person posing.png
Views: 7
Size:  28.6 KB


(Original post by Wise Goldie)
so you go to school with someone on tsr lol(benji)
hahahahaha no benji doesnt go to my school :lol: noone in my school that ik of uses tsr
0
reply
username5189460
Badges: 18
Rep:
?
#39
Report 4 weeks ago
#39
t

(Original post by BluMoon06)
omg i just realised i can post pics lol

so over my 'holiday' i decided to draw some pics on the laptop using some basic templates so here are the 2 ive done
Spoiler:
Show
Name:  person template 1.jpg
Views: 6
Size:  26.9 KBName:  drawing using template.png
Views: 9
Size:  88.4 KB


Spoiler:
Show
Name:  person template 1.jpg
Views: 6
Size:  26.9 KBName:  person posing.png
Views: 7
Size:  28.6 KB



hahahahaha no benji doesnt go to my school :lol: noone in my school that ik of uses tsr
They are soo good!!! 😻😻😻
I wish I can draw haha
0
reply
BluMoon06
Badges: 19
Rep:
?
#40
Report Thread starter 4 weeks ago
#40
(Original post by kittyfifi123456)
t


They are soo good!!! 😻😻😻
I wish I can draw haha
thanks
you prob can. dont self doubt!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

What factors affect your mental health the most right now?

Anxiousness about lockdown easing (164)
4.87%
Uncertainty around my education (495)
14.69%
Uncertainty around my future career prospects (378)
11.22%
Lack of purpose or motivation (471)
13.98%
Lack of support system (eg. teachers, counsellors, delays in care) (162)
4.81%
Impact of lockdown on physical health (206)
6.11%
Loneliness (286)
8.49%
Financial worries (120)
3.56%
Concern about myself or my loves ones getting/having been ill (135)
4.01%
Exposure to negative news/social media (153)
4.54%
Lack of real life entertainment (183)
5.43%
Lack of confidence in making big life decisions (301)
8.93%
Worry about missed opportunities during the pandemic (315)
9.35%

Watched Threads

View All