I got my song chosen for bbc introducing!

Watch
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#1
Report Thread starter 1 month ago
#1
I'm so ****ing hyped cuz I got my song picked for BBC introducing as I was polishing my Spotify artist page
3
reply
zooface1234
Badges: 16
Rep:
?
#2
Report 1 month ago
#2
(Original post by EMIGRE)
I'm so ****ing hyped cuz I got my song picked for BBC introducing as I was polishing my Spotify artist page
wait what? idk what u mean
1
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#3
Report Thread starter 1 month ago
#3
(Original post by zooface1234)
wait what? idk what u mean
You know BBC introducing for new music artists? I sent a song to them and they wanna play it on BBC Oxford to start off.
0
reply
zooface1234
Badges: 16
Rep:
?
#4
Report 1 month ago
#4
wait really! thats amazing! good for you!
anyway I can hear it rn?
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#5
Report Thread starter 1 month ago
#5
(Original post by zooface1234)
wait really! thats amazing! good for you!
anyway I can hear it rn?
Yeah I can send it to ya if you want
0
reply
zooface1234
Badges: 16
Rep:
?
#6
Report 1 month ago
#6
(Original post by EMIGRE)
Yeah I can send it to ya if you want
yup that would be cool. im honoured lol
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#7
Report Thread starter 1 month ago
#7
(Original post by zooface1234)
yup that would be cool. im honoured lol
https://open.spotify.com/artist/6OfnqCohp5zabKSh7j7goh

Here you go!
0
reply
the bear
Badges: 20
Rep:
?
#8
Report 1 month ago
#8
:woo:
1
reply
zooface1234
Badges: 16
Rep:
?
#9
Report 1 month ago
#9
oh wow thats sounds pretty cool! i dropped u a follow congrats. what category of music is it tho
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#10
Report Thread starter 1 month ago
#10
(Original post by the bear)
:woo:
It's crazy dude
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#11
Report Thread starter 1 month ago
#11
(Original post by zooface1234)
oh wow thats sounds pretty cool! i dropped u a follow congrats. what category of music is it tho
Thanks a million bro! I'd say genre wise alternative hip hop. Would you mind pressing "follow" again? I'm not sure Spotify acknowledge it lol Also if you can share the profile and song with your mates that would be so dope! Not to sound corny, but this only the beginning, and I do plan to get a mailing list and start doing shows in the near future. Welcome to EMIGREWORLD lol
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#12
Report Thread starter 1 month ago
#12
(Original post by the bear)
:woo:
Up for hearing the track?
0
reply
jenerous
Badges: 16
Rep:
?
#13
Report 1 month ago
#13
Woo Hoo!
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#14
Report Thread starter 1 month ago
#14
(Original post by jenerous)
Woo Hoo!
Wanna hear the track?
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#15
Report 1 month ago
#15
:congrats:

Yours must be truly a hip beat :music:
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#16
Report Thread starter 1 month ago
#16
(Original post by 04MR17)
:congrats:

Yours must be truly a hip beat :music:
Wanna check it out?
0
reply
04MR17
Badges: 22
Rep:
?
#17
Report 1 month ago
#17
(Original post by EMIGRE)
Wanna check it out?
No thank you, I'm afraid I am rather bizzy
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#18
Report Thread starter 1 month ago
#18
(Original post by 04MR17)
No thank you, I'm afraid I am rather bizzy
Should I send a link instead?
0
reply
theycallmegigi
Badges: 12
Rep:
?
#19
Report 1 month ago
#19
That's so awesome!!!!!! Congratulations!!!!!
0
reply
EMIGRE
Badges: 8
Rep:
?
#20
Report Thread starter 1 month ago
#20
(Original post by theycallmegigi)
That's so awesome!!!!!! Congratulations!!!!!
Thank you so much! Up for hearing the track?
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you think receiving Teacher Assessed Grades will impact your future?

I'm worried it will negatively impact me getting into university/college (74)
37.56%
I'm worried that I’m not academically prepared for the next stage in my educational journey (20)
10.15%
I'm worried it will impact my future career (13)
6.6%
I'm worried that my grades will be seen as ‘lesser’ because I didn’t take exams (49)
24.87%
I don’t think that receiving these grades will impact my future (25)
12.69%
I think that receiving these grades will affect me in another way (let us know in the discussion!) (16)
8.12%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed