who wants to play would you rather at 5:47am

Watch
RoadtoSuccess
Badges: 18
Rep:
?
#21
Report 4 days ago
#21
Tattoos because my parents don't allow me to have one on my neck

Would you rather lose all of the money you've earned this year or lose all of the memories you've gained this year?
0
reply
UnknownTy
Badges: 0
Rep:
?
#22
Report 4 days ago
#22
(Original post by RoadtoSuccess)
Tattoos because my parents don't allow me to have one on my neck

Would you rather lose all of the money you've earned this year or lose all of the memories you've gained this year?
Lose all of the money since i can prepare for such event if I remember its gonna happen.

Would you rather feel every emotion intensely or never feel anything?
1
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#23
Report Thread starter 4 days ago
#23
(Original post by UnknownTy)
Lose all of the money since i can prepare for such event if I remember its gonna happen.

Would you rather feel every emotion intensely or never feel anything?
well i am very very emotional but i wouldn't wanna never feel anything igygm so the first option

would u rather be bi polar or have borderline personality disorder
0
reply
UnknownTy
Badges: 0
Rep:
?
#24
Report 4 days ago
#24
(Original post by gracieee16)
well i am very very emotional but i wouldn't wanna never feel anything igygm so the first option

would u rather be bi polar or have borderline personality disorder
Have borderline personality disorder because they have been through really bad times, resulting in them in being a really good empath and sensitive person so they would be able to relate to other people's sadness and help, i suppose, which in turn makes their life more meaningful.

Would you rather have many friends with superficial connection or one friend with a very meaningful connection for the rest of your life?

Spoiler:
Show
what does 'igygm' mean?
Last edited by UnknownTy; 4 days ago
0
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#25
Report Thread starter 4 days ago
#25
(Original post by UnknownTy)
Have borderline personality disorder because they have been through really bad times, resulting in them in being a really good empath and sensitive person so they would be able to relate to other people's sadness and help, i suppose, which in turn makes their life more meaningful.

Would you rather have many friends with superficial connection or one friend with a very meaningful connection for the rest of your life?

Spoiler:
Show
what does 'igygm' mean?
but it's probably harder to cope with... cuz no one actually understands it. i like your answer. most people say they lack empathy but that's a narcissist. they're two different things.

the one friend😊 i don't really have a one close friend and i really want one😂😭.

i was meant to say ifygm (if u get me)
would you rather do maths for the rest of your life or science? 😂😂😂
0
reply
UnknownTy
Badges: 0
Rep:
?
#26
Report 4 days ago
#26
(Original post by gracieee16)
but it's probably harder to cope with... cuz no one actually understands it. i like your answer. most people say they lack empathy but that's a narcissist. they're two different things.

the one friend😊 i don't really have a one close friend and i really want one😂😭.

i was meant to say ifygm (if u get me)
would you rather do maths for the rest of your life or science? 😂😂😂
Oo I see, what does borderline personality disorder mean from your perspective?🤔

Same!😂

Lmao, I kinda googled and Google was confused too😂

Science because maths is incorporated into science usually especially in physics, thus I’m learning maths as well. And science has much broader disciplines than maths.

Would you rather play video games or watch shows?
Last edited by UnknownTy; 4 days ago
0
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#27
Report Thread starter 4 days ago
#27
u don't fool me.... ur infinite will aren't ya
(Original post by UnknownTy)
Oo I see, what does borderline personality disorder mean from your perspective?🤔

Same!😂

Lmao, I kinda googled and Google was confused too😂

Science because maths is incorporated into science usually especially in physics, thus I’m learning maths as well. And science has much broader disciplines than maths.

Would you rather play video games or watch shows?
0
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#28
Report Thread starter 4 days ago
#28
(Original post by UnknownTy)
indeed.. my original account got banned for a week.. so created a new one as I was too bored lmao.
kkk
0
reply
hxnnxh_13.11.06
Badges: 18
Rep:
?
#29
Report 3 days ago
#29
(Original post by boomsicles48)
never have signal again

Would you rather have skin that changes color based on your emotions or tattoos appear all over your body depicting what you did yesterday?
Skin that changes colour based on my emotions

Would you rather be able to see 10mins into the future or 150years into the future?
0
reply
goofy_789
Badges: 14
Rep:
?
#30
Report 3 days ago
#30
(Original post by hxnnxh_13.11.06)
Skin that changes colour based on my emotions

Would you rather be able to see 10mins into the future or 150years into the future?
Heyy, im joining this too.

see 10 mins into the future.

would u rather give up social media or eat the same dinner for the rest of your life
0
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#31
Report Thread starter 3 days ago
#31
(Original post by goofy_789)
Heyy, im joining this too.

see 10 mins into the future.

would u rather give up social media or eat the same dinner for the rest of your life
give up socials easily (it’s hard to give up tsr thoooo)
uhmmmm would u rather be 5’7 or 6’1
0
reply
OmniMas Chan
Badges: 13
Rep:
?
#32
Report 3 days ago
#32
(Original post by gracieee16)
give up socials easily (it’s hard to give up tsr thoooo)
uhmmmm would u rather be 5’7 or 6’1
6'1, 5'7 is quite short well its average but rather be 6'1
0
reply
goofy_789
Badges: 14
Rep:
?
#33
Report 3 days ago
#33
(Original post by gracieee16)
give up socials easily (it’s hard to give up tsr thoooo)
uhmmmm would u rather be 5’7 or 6’1
5'7 in a minute, im so shorttt, im 5'0 exactly

would u rather die due to suffocation or drowning
Last edited by goofy_789; 3 days ago
0
reply
OmniMas Chan
Badges: 13
Rep:
?
#34
Report 3 days ago
#34
Would you rather be the richest person in the world or be immortal?
0
reply
goofy_789
Badges: 14
Rep:
?
#35
Report 3 days ago
#35
(Original post by OmniMas Chan)
Would you rather be the richest person in the world or be immortal?
wanna be immortal but i dont wanna outlive everyone i love
0
reply
OmniMas Chan
Badges: 13
Rep:
?
#36
Report 3 days ago
#36
(Original post by goofy_789)
wanna be immortal but i dont wanna outlive everyone i love
pretty sure that means you just live a long life lmao
0
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#37
Report Thread starter 3 days ago
#37
(Original post by OmniMas Chan)
6'1, 5'7 is quite short well its average but rather be 6'1
not surprised with this answer tbf
1
reply
goofy_789
Badges: 14
Rep:
?
#38
Report 3 days ago
#38
(Original post by OmniMas Chan)
pretty sure that means you just live a long life lmao
what? immortal means u dont die
0
reply
OmniMas Chan
Badges: 13
Rep:
?
#39
Report 3 days ago
#39
(Original post by goofy_789)
what? immortal means u dont die
Yeah but you said you dont wanna outlive your loved ones so that means you die at one point
0
reply
gracieee16
Badges: 20
Rep:
?
#40
Report Thread starter 3 days ago
#40
(Original post by OmniMas Chan)
Yeah but you said you dont wanna outlive your loved ones so that means you die at one point
would you rather have kids at 18 or 35?
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How are you feeling now you've started university?

I'm loving it! (48)
13.41%
I'm enjoying it but I'm still settling in (93)
25.98%
I'm a bit unsure (63)
17.6%
I'm finding things difficult (124)
34.64%
Something else (let us know in the thread!) (30)
8.38%

Watched Threads

View All