Anyone looking for a friend

Watch
Anonymous #1
#1
Report Thread starter 1 week ago
#1
Hey anyone wanna talk? be friends?
I’m on tsr everyday and rlly bored rn
0
reply
Anonymous #2
#2
Report 1 week ago
#2
hey yeah
0
reply
NI52
Badges: 13
Rep:
?
#3
Report 1 week ago
#3
(Original post by Anonymous)
Hey anyone wanna talk? be friends?
I’m on tsr everyday and rlly bored rn
nah
0
reply
Anonymous #1
#4
Report Thread starter 1 week ago
#4
(Original post by Anonymous)
hey yeah
How was ur day
0
reply
Anonymous #1
#5
Report Thread starter 1 week ago
#5
(Original post by NI52)
nah
Okay good for you
0
reply
NI52
Badges: 13
Rep:
?
#6
Report 1 week ago
#6
(Original post by Anonymous)
Okay good for you
kinda rude ngl, im butt-hurt
0
reply
Anonymous #2
#7
Report 1 week ago
#7
(Original post by Anonymous)
How was ur day
not good I procrastinated the whole day and get stressed because of the procrastination. Hbu
0
reply
Anonymous #1
#8
Report Thread starter 1 week ago
#8
(Original post by Anonymous)
not good I procrastinated the whole day and get stressed because of the procrastination. Hbu
It was pretty chill yk but now I’m hungry bit too tired to make food rn hjajaha
Sorry for asking but how old are you
It’s ok if u don’t want to answer tho 😊
0
reply
Anonymous #1
#9
Report Thread starter 1 week ago
#9
(Original post by NI52)
kinda rude ngl, im butt-hurt
hope u feel better then 😃👍
0
reply
EVMD17
Badges: 10
Rep:
?
#10
Report 1 week ago
#10
(Original post by Anonymous)
Hey anyone wanna talk? be friends?
I’m on tsr everyday and rlly bored rn
Hey, same here
0
reply
NI52
Badges: 13
Rep:
?
#11
Report 1 week ago
#11
(Original post by Anonymous)
hope u feel better then 😃👍
mehhhh
0
reply
Anonymous #1
#12
Report Thread starter 1 week ago
#12
(Original post by NI52)
mehhhh
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
0
reply
NI52
Badges: 13
Rep:
?
#13
Report 1 week ago
#13
(Original post by Anonymous)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
rit randommm
0
reply
Anonymous #1
#14
Report Thread starter 1 week ago
#14
(Original post by EVMD17)
Hey, same here
What are u doing atm?😊
0
reply
Anonymous #1
#15
Report Thread starter 1 week ago
#15
(Original post by NI52)
rit randommm
💜💜💜💜💜💜
0
reply
Anonymous #2
#16
Report 1 week ago
#16
(Original post by Anonymous)
It was pretty chill yk but now I’m hungry bit too tired to make food rn hjajaha
Sorry for asking but how old are you
It’s ok if u don’t want to answer tho 😊
im 19 hbu
0
reply
EVMD17
Badges: 10
Rep:
?
#17
Report 1 week ago
#17
(Original post by Anonymous)
What are u doing atm?😊
Listening to mazzy star, u?
0
reply
Anonymous #1
#18
Report Thread starter 1 week ago
#18
(Original post by Anonymous)
im 19 hbu
16
0
reply
NI52
Badges: 13
Rep:
?
#19
Report 1 week ago
#19
(Original post by Anonymous)
💜💜💜💜💜💜
thats gay
0
reply
Anonymous #1
#20
Report Thread starter 1 week ago
#20
(Original post by EVMD17)
Listening to mazzy star, u?
Nm just thinking abt what colour I should get my nails done
I saved a ton of pictures off of Pinterest for nail ideas
1
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you made your mind up on your five uni choices?

Yes, and I've sent off my application! (178)
55.97%
I've made my choices but havent sent my application yet (44)
13.84%
I've got a good idea about the choices I want to make (34)
10.69%
I'm researching but still not sure which universities I want to apply to (30)
9.43%
I haven't started researching yet (18)
5.66%
Something else (let us know in the thread!) (14)
4.4%

Watched Threads

View All