The Student Room Group

my battery is at 69%

that's all i had to say

Scroll to see replies

Thanks for letting us know
Original post by harlz_chalamet
that's all i had to say

51% :tongue:
Original post by harlz_chalamet
that's all i had to say

lovely to know harry styles lover :tongue:
Mine's on 99% :u:
Original post by CaptainDuckie
Thanks for letting us know

putin should be scared
Original post by TriplexA
51% :tongue:

+ 18% = the most amazingest percentage in the history of percentages
Original post by AestheticStudying
lovely to know harry styles lover :tongue:
Mine's on 99% :u:

yasss
i genuinely don't think i've ever been at 100% bruh
bitcoin right now 📈
Original post by harlz_chalamet
yasss
i genuinely don't think i've ever been at 100% bruh

how r u anyways? :biggrin:
Lmaooo - my phone is never on 100% but my laptop usually is :colondollar:
Original post by AestheticStudying
how r u anyways? :biggrin:
Lmaooo - my phone is never on 100% but my laptop usually is :colondollar:

ahh i'm good! just been revising as GCSEs are around the corner!
how are u???

hahah lmfao
Original post by harlz_chalamet
ahh i'm good! just been revising as GCSEs are around the corner!
how are u???

hahah lmfao

OMG YEAH UR IN Y11 :eek: good luck, I'll pray that u do amazing! :hugs:
I'm not too bad yeah, y10 mocks are soon for me so I've just been revising chem :biggrin:

Also check ur notifs I tagged u in something :h:
Original post by AestheticStudying
OMG YEAH UR IN Y11 :eek: good luck, I'll pray that u do amazing! :hugs:
I'm not too bad yeah, y10 mocks are soon for me so I've just been revising chem :biggrin:

Also check ur notifs I tagged u in something :h:

i knowww the pain </3 AND THANK YOU, you'll smashhhh your chem too :smile:

OMG ILY BACK AT YA SISS
Original post by harlz_chalamet
i knowww the pain </3 AND THANK YOU, you'll smashhhh your chem too :smile:

OMG ILY BACK AT YA SISS

NWS AND TYYY :biggrin:
LOVE YA TOO <3 you know who u remind me of? @viktorismyplant you just give the same vibe as her :tongue:
Original post by AestheticStudying
NWS AND TYYY :biggrin:
LOVE YA TOO <3 you know who u remind me of? @viktorismyplant you just give the same vibe as her :tongue:

i've never talked to her beforeee lmfaoooo
but i shall take that as a compliment, so why thank you ma'am.
Original post by harlz_chalamet
i've never talked to her beforeee lmfaoooo
but i shall take that as a compliment, so why thank you ma'am.

omggg when she gets on here imma make sure she talks to you cus you two would be good friends :biggrin: (she's also a y11 so u'd be y11 gcse buddies :giggle: )
And nws :biggrin:
Original post by AestheticStudying
omggg when she gets on here imma make sure she talks to you cus you two would be good friends :biggrin: (she's also a y11 so u'd be y11 gcse buddies :giggle: )
And nws :biggrin:

omg new fwends how funnn!
are you on holidays right now?? :biggrin:
Original post by harlz_chalamet
omg new fwends how funnn!
are you on holidays right now?? :biggrin:

hehe :biggrin:
Yep! Although, I'm spending this holiday fasting (for Ramadan an Islamic thing) and revising + catching up on science notes so no fun for me :getmecoat:
wbu??
53% for me. 69 is a cool number :smile:
Original post by AestheticStudying
hehe :biggrin:
Yep! Although, I'm spending this holiday fasting (for Ramadan an Islamic thing) and revising + catching up on science notes so no fun for me :getmecoat:
wbu??

omg funn! some of my friends are fasting for Ramadan too!
i'm basically revising all holidays so imma cry while im at it hehe

Original post by boulderingislife
53% for me. 69 is a cool number :smile:

my uncle thinks 69 is cool too <3

Spoiler

(edited 2 years ago)
Original post by harlz_chalamet
that's all i had to say

This is the pinnacle of content on TSR. I am going to print out this post and frame it.

Quick Reply

Latest