The Student Room Group

Scroll to see replies

Original post by Rosaroseanna
Yeah and i didn't know that i thought it was a question site where you could ask about your problems but it's clearly not

yeah exactly so stop continuing the conversation and delete your original message
Original post by Anonymous
that is most definitely a lie


Ok well whatever belive what you want to belive I'm most definitely not gane be able to change your opinion lol

Original post by Anonymous
yeah exactly so stop continuing the conversation and delete your original message


Wow bright
Original post by Rosaroseanna



Wow bright

yes i am bright, just delete ur original comment
Original post by Anonymous
ja akkurat, slutt å fortsette samtalen og slett den opprinnelige meldingen

Pda
Original post by Anonymous
ja akkurat, slutt å fortsette samtalen og slett den opprinnelige meldingen

du lærer raskt:wink:
Original post by Rosaroseanna
And people please stop asking "how u bi then" I've had



No ok , i find boobs sexually attractive i find the body attractive and i like boys and girls I've had a girl crush on my old best friend , and i might just be inexperienced and i might find it disgusts cuz i find it weird and new , but like the vigina looks ok when it's like not opennnnnn


The female body is sexualised, it’s normal to look at a woman in a bikini and be like she’s sexy, likewise with men. That’s not sexual attraction. Sexual attraction is when you want to be with them sexually and do sexual stuff with them.
Original post by dahlia06
du lærer raskt:wink:

ja, jeg er flytende i dette språket, bruker definitivt ikke google translate
Original post by Anonymous
yes i am bright, just delete ur original comment


Well i have pda so no
Original post by Anonymous
ja, jeg er flytende i dette språket, bruker definitivt ikke google translate


definitivt ikke, det er ikke slik at jeg har en annen fane spesielt åpen
Original post by Rosaroseanna
Well i have pda so no

idk what u mean by pda but this proves ur just attention seeking, this whole time you've been saying your going to go and you havent.
Original post by dahlia06
definitivt ikke, det er ikke slik at jeg har en annen fane spesielt åpen

oh ja det samme, jeg skulle revidere engelsk litteratur, men jeg procastinerer definitivt ikke ved å bruke google transulate for å snakke med denne merkelige personen
Original post by dahlia06
du lærer raskt:wink:

Y

Original post by Anonymous
idk what u mean by pda but this proves ur just attention seeking, this whole time you've been saying your going to go and you havent.


Pda is a thing some autistic people have it stands for Pathological demand avoidance
Original post by Rosaroseanna
Y



Pda is a thing some autistic people have it stands for Pathological demand avoidance

alright well its clear this is a unfunny joke and now ur taking it to the extreme by claiming u have autism
Original post by Anonymous
alright well its clear this is a unfunny joke and now ur taking it to the extreme by claiming u have autism


Well I've been diagnosed actually , child autism to be clear
(edited 1 year ago)
Original post by Anonymous
oh ja det samme, jeg skulle revidere engelsk litteratur, men jeg procastinerer definitivt ikke ved å bruke google transulate for å snakke med denne merkelige personen


ingen måte det samme, jeg hater en julesang mye. hvilke bøker holder du med?
Original post by dahlia06
ingen måte det samme, jeg hater en julesang mye. hvilke bøker holder du med?

jeg gjør jekyll og hyde for romanen fra 1800-tallet , og papir 2 er usett poesi og macbeth for meg, Hva annet gjør du? Jeg håper også at dette oversettes nøyaktig
Original post by Anonymous
jeg gjør jekyll og hyde for romanen fra 1800-tallet , og papir 2 er usett poesi og macbeth for meg, Hva annet gjør du? Jeg håper også at dette oversettes nøyaktig

Ærlig talt oversetter google ordene rart, du gjør bare jekyll og hyde for papir 1? ja, jeg gjør også macbeth
Original post by dahlia06
Ærlig talt oversetter google ordene rart, du gjør bare jekyll og hyde for papir 1? ja, jeg gjør også macbeth

Ok well it's getting confusing ? English is better the norwegian makes little sense
Original post by Rosaroseanna
Ok well it's getting confusing ? English is better the norwegian makes little sense

i am norwegian, don't insult my heritage.

Latest

Trending

Trending