Turn on thread page Beta
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Hmm, once opened drink within 4 days.

    It doesn't taste quite right
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ukebert you're an idiot :tongue:

    Hmm I need to make my mask for halfway hall Looking forward to it.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Athena)
    :ditto:

    Also - do I read Dracula (to relax me) or the third of my epic trilogy of language evolution papers (an original, flawed proposal, a response twice the length of the original paper, and then a rebuttal similarly long)?
    listen to dracula on bbc radio 7 iplayer. the acting is absolutely lol.**




























    **but not quite as lol as the ******** I'm currently churning out for this essay. :shot:
    bed.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Mind you, the unopened one is strangely distended...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    omg, I think I've actually just eaten everything in sight. I haven't been as stressed as I have been off late and when I'm stressed I eat. A LOT. I need to go back to the 'if you dont have it in your room, you can't eat it' strategy because clealy I have very little self control.


    we need a hippo smiley.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Just drink water instead :tongue:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Melancholy)
    Just drink water instead :tongue:
    I have just come to that conclusion :p:

    I've put the other one in the fridge in the hope that it might magically become drinkable in the morning.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by minimo)
    we need a hippo smiley.
    :penguin: :koala: :elefant: :tux: :pingu: :llama:

    Why would you ever need one?!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Gesar)
    I assume people will be going to Rendezvous; I won't be though.
    :sad: Why?
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Melancholy)
    Just drink water instead :tongue:
    :wtf?: You're a global...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by brimstone)
    :sad: Why?
    Because... I don't think it's worth the effort. It involves getting very drunk, which isn't a pleasant experience. Then being in the club, which aren't very nice environments, and then sobering up the next morning (I'm inevitably still drunk when I awake as I don't get drunk very often), which isn't a nice experience.

    I surprisingly enjoy it while there (provided I'm very drunk), but I really don't think it's worth it.
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    Ugh. I hate people.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by generalebriety)
    Ugh. I hate people.
    People do suck. When I'm in power, people will be banned :yep:
    • Thread Starter
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by generalebriety)
    Ugh. I hate people.
    :puppyeyes:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    soooo. i have secured an internship on a very successful trading desk of a (in relative terms) very successful investment bank. good.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by generalebriety)
    Ugh. I hate people.
    See my SeLBGT email and you'll like people
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Gesar)
    Because... I don't think it's worth the effort. It involves getting very drunk, which isn't a pleasant experience. Then being in the club, which aren't very nice environments, and then sobering up the next morning (I'm inevitably still drunk when I awake as I don't get drunk very often), which isn't a nice experience.

    I surprisingly enjoy it while there (provided I'm very drunk), but I really don't think it's worth it.
    I see. I've never woken up drunk the next day... although after passing out on my bed last night, I woke up at 4.30am and was drunk. But I went straight back to bed then. :tongue:
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by brimstone)
    See my SeLBGT email and you'll like people
    Heh. No, but thank you. What I want is for everyone I know that's being a **** to stop being a ****. I shall refrain from *****ing right now given that you probably know half the people I know, half of them probably come on TSR, and there's nothing interesting to tell; still, let it be known that I hate people and they can all **** off and die.
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by Chewwy)
    soooo. i have secured an internship on a very successful trading desk of a (in relative terms) very successful investment bank. good.
    This news pleases me.
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by Gesar)
    People do suck. When I'm in power, people will be banned :yep:
    Fankoo. :puppyeyes:

    (Original post by Craghyrax)
    :puppyeyes:
    Oh yeah? :haughty: :tongue:

    Edit: meh, triple post.
 
 
 

3,121

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.