Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i need help in english..plz.give me a gud revision syt...i got collej exams da week afta next...
    hmmm...im SCARED!!!!
    plzzz.....i need a site,...now!!!!!
    i dont need dat BBC.co.uk revison....
    ....k?
    thnx
    kam
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    i need help in english..plz.give me a gud revision syt...i got collej exams da week afta next...
    hmmm...im SCARED!!!!
    plzzz.....i need a site,...now!!!!!
    i dont need dat BBC.co.uk revison....
    ....k?
    thnx
    kam

    y use syt and site?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    i need help in english..plz.give me a gud revision syt...i got collej exams da week afta next...
    hmmm...im SCARED!!!!
    plzzz.....i need a site,...now!!!!!
    i dont need dat BBC.co.uk revison....
    ....k?
    thnx
    kam
    www.ITV.co.uk revision
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    i need help in english..plz.give me a gud revision syt...i got collej exams da week afta next...
    hmmm...im SCARED!!!!
    plzzz.....i need a site,...now!!!!!
    i dont need dat BBC.co.uk revison....
    ....k?
    thnx
    kam
    Be more specific, calm down, breathe, stop panicking and THEN I may be able to help you.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Adhsur)
    Be more specific, calm down, breathe, stop panicking and THEN I may be able to help you.
    oryt...dun and dusted....
    now tell me!!!!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Bhaal85)
    www.ITV.co.uk revision
    dat linkl dusnt work
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    oryt...dun and dusted....
    now tell me!!!!
    i vil tel u if u stop wrtin in dis stupido writzin cos its dam annoyzing
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    oryt...dun and dusted....
    now tell me!!!!
    I said be more specific. Is there a specific text you need help on?

    (Original post by s1ngh_isback)
    i need help in english..plz.give me a gud revision syt...i got collej exams da week afta next...
    hmmm...im SCARED!!!!
    plzzz.....i need a site,...now!!!!!
    i dont need dat BBC.co.uk revison....
    ....k?
    thnx
    kam
    i dou wan i cn tke u 2 a site dat wil gev u sum x inf n sht. clk da lnk blw. k?

    http://dasitdatgivzit.linkzosumfin.com
    Offline

    13
    ReputationRep:
    This site has helped other people with your English ability
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Unregistered)
    i dou wan i cn tke u 2 a site dat wil gev u sum x inf n sht. clk da lnk blw. k?

    http://dasitdatgivzit.linkzosumfin.com
    szo dat dusnt work eiva........damn!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    well...im doing GCSE's DUH!!!
    im not in yr 1!!!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    well...im doing GCSE's DUH!!!
    im not in yr 1!!!!!
    Damn RIGHT!!!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    LOL! funny!!!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by s1ngh_isback)
    well...im doing GCSE's DUH!!!
    im not in yr 1!!!!!
    Well looking at your current grammar, you many need some help from the Grammar Gorillas!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lord Huntroyde)
    Well looking at your current grammar, you many need some help from the Grammar Gorillas!
    lol!!! Just clicked the link!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Seriously guys. this person needs help, here is a link that will help you in your english exam, it has all the answers. Careful though as the language used may be a bit advanced for you:

    http://www.easy-abc.com/main/
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Adhsur)
    I said be more specific. Is there a specific text you need help on?
    nope...jut revision on english language/literature
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Bhaal85)
    Seriously guys. this person needs help, here is a link that will help you in your english exam, it has all the answers. Careful though as the language used may be a bit advanced for you:

    http://www.easy-abc.com/main/
    plzzz....i dont NEED ANSWERS!!!! i only need a revision site.....
    OK?
    wel...thanks for your help though
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Bhaal85)
    Seriously guys. this person needs help, here is a link that will help you in your english exam, it has all the answers. Careful though as the language used may be a bit advanced for you:

    http://www.easy-abc.com/main/
    lolol, this is really cruel
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.