This discussion is closed.
MattG
Badges: 1
Rep:
?
#41
Report 14 years ago
#41
(Original post by BhArJ)
imo most girls these days are slutty :rolleyes:
i'm worried about your attitude to girls :confused:
0
MattG
Badges: 1
Rep:
?
#42
Report 14 years ago
#42
(Original post by elpollodiablouk)
Not at Bristol Uni they're not :cool:
a fine lot, well...most of them lol
0
Mad Vlad
Badges: 19
Rep:
?
#43
Report 14 years ago
#43
(Original post by BhArJ)
imo most girls these days are slutty :rolleyes:
I dunno... the ones you notice look really slutty... maybe theres a whole group of girls that get little attention as theyre just normal looking? :confused:
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#44
Report 14 years ago
#44
(Original post by MattG)
i'm worried about your attitude to girls :confused:
lol if u met my ex you would understand why
she f*cked me about alot
0
TakemetoAvalon
Badges: 1
Rep:
?
#45
Report 14 years ago
#45
(Original post by MattG)
look harder
and girls always complain we guys don't notice they look special one day
0
Blackmarket Boy
Badges: 0
Rep:
?
#46
Report 14 years ago
#46
(Original post by BhArJ)
lol if u met my ex you would understand why
she f*cked me about alot
oh is that why you're always on here acting all depressed. Sorry man. Don't worry, there's 2 of us. Our sigs reflect the same meaning too.
0
Mad Vlad
Badges: 19
Rep:
?
#47
Report 14 years ago
#47
(Original post by BhArJ)
lol if u met my ex you would understand why
she f*cked me about alot
I had a feeling there was some reason for the disproportionately huge amount of bitterness towards girls... *manly hug* don't worry about it dude, forget her if you can and try to have a more positive outlook on girls. I'm sure you'll find someone who will treat you the way you deserve.
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#48
Report 14 years ago
#48
(Original post by Blackmarket Boy)
oh is that why you're always on here acting all depressed. Sorry man. Don't worry, there's 2 of us. Our sigs reflect the same meaning too.
lol yeh, iv been this way so long i cant be any diffrent

cool sig
0
anchemis
Badges: 1
Rep:
?
#49
Report 14 years ago
#49
err... where is the formal ball dress option??
0
Mad Vlad
Badges: 19
Rep:
?
#50
Report 14 years ago
#50
(Original post by anchemis)
err... where is the formal ball dress option??
Not in the poll the last time I looked...

... and thats the sarcasm budget spent for tonight
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#51
Report 14 years ago
#51
(Original post by Mad Vlad)
I had a feeling there was some reason for the disproportionately huge amount of bitterness towards girls... *manly hug* don't worry about it dude, forget her if you can and try to have a more positive outlook on girls. I'm sure you'll find someone who will treat you the way you deserve.
lol thanks, and we will see

(Original post by anchemis)
err... where is the formal ball dress option??
i dont see 1? :confused:

tho i have voted......
0
F1 fanatic
Badges: 16
Rep:
?
#52
Report 14 years ago
#52
(Original post by Mad Vlad)
Not in the poll the last time I looked...

... and thats the sarcasm budget spent for tonight
Hey, long skirts are good. There is nothing wrong with a girl in a skirt. Maybe not formal but still... I still thinks look most attractive when they actually look like girls
0
anchemis
Badges: 1
Rep:
?
#53
Report 14 years ago
#53
(Original post by Mad Vlad)
Not in the poll the last time I looked...

... and thats the sarcasm budget spent for tonight
what sarcasm... I prefer girls (actually ladies) that appear educated... so a decent ball gown would do...
0
scatterbrain
Badges: 1
Rep:
?
#54
Report 14 years ago
#54
(Original post by curryADD)
hipster jeans without a long enough top is gross.....

and I think girls are being kind of slutty when they have BOTH a low cut top and hipster jeans with stomach showing.
uugh, our entire year 12 wears these jeans with tops that only come halfway down, its like a uniform. Or, they all traipse in in tartan mini skirts, with scary pointy boots. Our head remarked that they are a very slutty year group.


In English today we looked at this Lear quote 'if only to go warm were gorgeous' :rolleyes: hmmm
0
Mad Vlad
Badges: 19
Rep:
?
#55
Report 14 years ago
#55
(Original post by scatterbrain)
uugh, our entire year 12 wears these jeans with tops that only come halfway down, its like a uniform. Or, they all traipse in in tartan mini skirts, with scary pointy boots. Our head remarked that they are a very slutty year group.


In English today we looked at this Lear quote 'if only to go warm were gorgeous' :rolleyes: hmmm
Yuk...
0
scatterbrain
Badges: 1
Rep:
?
#56
Report 14 years ago
#56
(Original post by Mad Vlad)
Yuk...
They're a little bit scary...
0
Luize
Badges: 13
Rep:
?
#57
Report 14 years ago
#57
(Original post by Mad Vlad)
I had a feeling there was some reason for the disproportionately huge amount of bitterness towards girls... *manly hug* don't worry about it dude, forget her if you can and try to have a more positive outlook on girls. I'm sure you'll find someone who will treat you the way you deserve.
Ha I think a lot of that is down to me talking in a somewhat unlady like manner about a lot of things with him. aha.

Anyway, I like girls wearing just low jeans and t shirts (Or skirts...ultimatly better then jeans).
If going out and trying to dress up, a nice top that suits her chest. And a shortish skirt if the top isn't revealing. If it is...a longer skirt or nice trousers.
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#58
Report 14 years ago
#58
(Original post by Luize)
Ha I think a lot of that is down to me talking in a somewhat unlady like manner about a lot of things with him. aha.

Anyway, I like girls wearing just low jeans and t shirts (Or skirts...ultimatly better then jeans).
If going out and trying to dress up, a nice top that suits her chest. And a shortish skirt if the top isn't revealing. If it is...a longer skirt or nice trousers.
:eek: u like girls?!
0
EPD
Badges: 11
#59
Report 14 years ago
#59
(Original post by MattG)
a fine lot, well...most of them lol
Hehe yeah, there's always a few who let the side down.
0
curryADD
Badges: 1
Rep:
?
#60
Report 14 years ago
#60
(Original post by Mad Vlad)
I had a feeling there was some reason for the disproportionately huge amount of bitterness towards girls... *manly hug* don't worry about it dude, forget her if you can and try to have a more positive outlook on girls. I'm sure you'll find someone who will treat you the way you deserve.
i can't believe guys talk like that! I thought only girls thought they were emotionally abused! :p:
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How has the start of this academic year been for you?

Loving it - gonna be a great year (127)
18.12%
It's just nice to be back! (192)
27.39%
Not great so far... (251)
35.81%
I want to drop out! (131)
18.69%

Watched Threads

View All