New Cambridge students October 2005: let's get to know each other!

Watch
TakemetoAvalon
Badges: 1
Rep:
?
#681
Report 15 years ago
#681
(Original post by Camford)
It's there for the read. No one takes it seriously.
Meh. Fair enough. The whole relationship thing on TSR is starting to get on my nerves though (not having a go at you charlottie )
0
reply
platinumki
Badges: 10
Rep:
?
#682
Report 15 years ago
#682
(Original post by TakemetoAvalon)
Meh. Fair enough. The whole relationship thing on TSR is starting to get on my nerves though (not having a go at you charlottie )
hmmm.... "why can't I get a boyfriend?"

"because you're always online!" :rolleyes:

(Charlottie, sweetie, I understand, but also remember, you never know who is reading and it was disclosing too much that got you into trouble....)
0
reply
TakemetoAvalon
Badges: 1
Rep:
?
#683
Report 15 years ago
#683
(Original post by platinumki)
hmmm.... "why can't I get a boyfriend?"

"because you're always online!" :rolleyes:
Was that aimed at me?
0
reply
platinumki
Badges: 10
Rep:
?
#684
Report 15 years ago
#684
(Original post by TakemetoAvalon)
Was that aimed at me?
gosh, no Avalon - I never realised that you wanted a boyfriend :eek:
0
reply
visesh
Badges: 17
Rep:
?
#685
Report 15 years ago
#685
(Original post by platinumki)
gosh, no Avalon - I never realised that you wanted a boyfriend :eek:
Like I've said before, he was a woman for a night not too long ago:eek:
0
reply
platinumki
Badges: 10
Rep:
?
#686
Report 15 years ago
#686
(Original post by visesh)
Like I've said before, he was a woman for a night not too long ago:eek:
hmmm... more and more intriguing.....
0
reply
Charlottie
Badges: 12
Rep:
?
#687
Report 15 years ago
#687
(Original post by platinumki)
(Charlottie, sweetie, I understand, but also remember, you never know who is reading and it was disclosing too much that got you into trouble....)
No it wasn't. I didn't disclose too much, I disclosed what I needed to and none of it was offensive, or meant as offensive. People changed what I'd said, missed bits out, made it offensive. Anyway, what does it matter who's reading? I can't do any more damage than I already have.

Anyway, I'm leaving it. I just needed somewhere to pour my feelings that wasn't my friends, and seeing as I couldn't do it to him, my usual avenue for such emotion, I figured, what better than to tell people who don't know me, and who don't care. It somehow makes things easier.
0
reply
khil
Badges: 13
Rep:
?
#688
Report 15 years ago
#688
I care *hugs*

Maybe go over to the relationships subforum people there tend to be more willing to give advice etc

Hope it all works out.
0
reply
Camford
Badges: 12
Rep:
?
#689
Report 15 years ago
#689
(Original post by irisng)
I care *hugs*

Maybe go over to the relationships subforum people there tend to be more willing to give advice etc

Hope it all works out.
Better still.... Http://www.soyouvebeendumped.com . I know this is probably not the most technically correct forum to visit...
0
reply
khil
Badges: 13
Rep:
?
#690
Report 15 years ago
#690
(Original post by Camford)
Better still.... Http://www.soyouvebeendumped.com . I know this is probably not the most technically correct forum to visit...
Selling personal stories for money...? :confused: Hmmmmmm

Suppose it shows how some people can be desperate for money :p:
0
reply
Camford
Badges: 12
Rep:
?
#691
Report 15 years ago
#691
(Original post by irisng)
Selling personal stories for money...? :confused: Hmmmmmm

Suppose it shows how some people can be desperate for money :p:
There is a forum on that Site!! READ the BLOODY NOTICE WOMAN!!!!!
0
reply
khil
Badges: 13
Rep:
?
#692
Report 15 years ago
#692
(Original post by Camford)
There is a forum on that Site!! READ the BLOODY NOTICE WOMAN!!!!!
Hehe lol sorry :p: the notice for the forum wasn't obvious enough - I couldn't be bothered to read the page cus it looked a bit pointless.
0
reply
Charlottie
Badges: 12
Rep:
?
#693
Report 15 years ago
#693
Nah, I don't need advice, I just needed to talk about it. A week or so, a day-trip to Poland, and I'm ok now. Plus, results. I rolled into school late and extremely tired this morning after my friend had phoned 'Charl, they're giving us results early'. Yesterday was a bit crazy; up at 4am, check in at 5am, trip round Auschwitz and Birkenau in the freezing cold, deep snow, and home in bed for 1am, so I was slightly disorientated and lacking in sleep. Anyway, stared at the piece of paper not quite understanding. 100% in my new English module? That's like... that means I have 489 UMS... that's like... an A... and I have a module left... that's like... WHAT? It took a while to register, but I'm all smiley, and I've made a decision. I am hammering history, I have six marks to make up at A2.
0
reply
khil
Badges: 13
Rep:
?
#694
Report 15 years ago
#694
Wow well done Charlottie! :tsr: :marchmell
0
reply
JHutcher
Badges: 0
Rep:
?
#695
Report 15 years ago
#695
well done... some of us don't feel like we are ever going to escape the clutches of retakes... only 7 exams in the summer with my retakes so that shourl be a push over... might have to revise this time though lol
0
reply
Charlottie
Badges: 12
Rep:
?
#696
Report 15 years ago
#696
Well, I guess that makes my offer AA now. Thing is, my English went perfectly, but maths and history aren't the same. I worked stupidly hard for resits and still only went up to just below an A... it's better than it was before though. Eek!
0
reply
khil
Badges: 13
Rep:
?
#697
Report 15 years ago
#697
(Original post by JHutcher)
well done... some of us don't feel like we are ever going to escape the clutches of retakes... only 7 exams in the summer with my retakes so that shourl be a push over... might have to revise this time though lol
Ahhh don't worry you'll be fine - I need to resit Chem too meh Have now finally worked out that realistically there's no way I can get an A in Chem now. Blame myself for not working. Ah well I only need B in Chem and without resit and assuming I got a C in coursework I'm gonna need 103 marks in June to make an overall B and I really can't see that happening. Hence, I'm gonna resit.

Lol I freaked out big-time when I was doing the maths and forgot to add in my coursework score, hence however hard I tried I couldn't get myself up to a B overall - which really did freak me out cus I need that for Notts. Screw the school they aren't marking our coursework til after Easter and the resit forms must be in by next Friday :mad:
0
reply
hitchhiker_13
Badges: 2
Rep:
?
#698
Report 15 years ago
#698
Hey everyone, hope the modules went ok!
Got my A in Alevel maths, so that's just physics and chemistry left to get now.
Ahh exams are so different now they count for something other than just marks!
0
reply
Charlottie
Badges: 12
Rep:
?
#699
Report 15 years ago
#699
Damn right. I've never had to work to a target before, not even entry to sixth form. It's very scary, having to do well under pressure. New territory.
0
reply
khil
Badges: 13
Rep:
?
#700
Report 15 years ago
#700
Even scarier when you miss out a module's scores so the maths come out as that you can't get the grade you need for uni!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

What factors are most important to you when considering a university in Clearing?

How well the uni/course ranks (1)
50%
Location (1)
50%
How effective their covid-19 policies are (0)
0%
What courses they offer (0)
0%
Course content (0)
0%
Social life options (0)
0%
Accommodation options (0)
0%
Something else (let us know in the thread!) (0)
0%

Watched Threads

View All