This discussion is closed.
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#1
Report Thread starter 14 years ago
#1
dont you just love the feeling of satisfaction of cleaning when youve finished?
ive just made my room nice and now the kitchen is really nice and CLEAN!

lol i love it
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#2
Report 14 years ago
#2
0_o are you crazy?
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#3
Report Thread starter 14 years ago
#3
(Original post by BhArJ)
0_o are you crazy?
lol that was your 1.111 post! lol

:eek: no i love it!
0
MorbidAngel
Badges: 11
#4
Report 14 years ago
#4
(Original post by gossip_girl)
dont you just love the feeling of satisfaction of cleaning when youve finished?
ive just made my room nice and now the kitchen is really nice and CLEAN!

lol i love it
not really...
0
habosh
Badges: 12
Rep:
?
#5
Report 14 years ago
#5
I like it when i'm done with cleaning or tieding my room and everything is tiedy just get proud of my self..I hate cleaning the kitchen or washing dishes,I'd rather clean a bathroom rather than wash the dishes
0
technik
Badges: 11
Rep:
?
#6
Report 14 years ago
#6
cleaning? what a waste of time on a saturday
0
Toy Soldier
Badges: 0
Rep:
?
#7
Report 14 years ago
#7
I sort of know what you mean. I've just tidied up all of my MP3s (1500ish :eek: ) into nice neat folders and renamed them all. That's... sort of the same thing.

:tsr:
0
habosh
Badges: 12
Rep:
?
#8
Report 14 years ago
#8
(Original post by technik)
cleaning? what a waste of time on a saturday
raising your metabolism rate is not a waste ticko:mad:
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#9
Report Thread starter 14 years ago
#9
(Original post by Toy Soldier)
I sort of know what you mean. I've just tidied up all of my MP3s (1500ish :eek: ) into nice neat folders and renamed them all. That's... sort of the same thing.

:tsr:
wow....you have patience! lol but yeah its totaly the same thing
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#10
Report Thread starter 14 years ago
#10
(Original post by habosh)
raising your metabolism rate is not a waste ticko:mad:
omg.......whats wrong?
0
ClosetGinger
Badges: 1
Rep:
?
#11
Report 14 years ago
#11
Best cure for the blues = cleaning
Best way to stop eating = Cleaning
Best way to get into my parent's good books = cleaning

And it looks so great when you're finished, and everything is in the right place!

I love cleaning!!! but scarily I also love Baking and sewing (future desperate housewife alert :eek: )
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#12
Report Thread starter 14 years ago
#12
(Original post by ClosetGinger)
Best cure for the blues = cleaning
Best way to stop eating = Cleaning
Best way to get into my parent's good books = cleaning

And it looks so great when you're finished, and everything is in the right place!

I love cleaning!!! but scarily I also love Baking and sewing (future desperate housewife alert :eek: )
omg me to!!!!!!!! i love makeing cakes and stuff! i made my dad his birhtday cake and for my mums i made her a pear tart thing! and i can sew! i made my self a skirt once (never wore it tho lol) and i can embrode (lol sp?) i started in one of my textils lessons but i love it its so cool just to make up your own designs and things
omg......im such a nerd :eek:
0
pissface
Badges: 0
Rep:
?
#13
Report 14 years ago
#13
How could you waste your weekends like this??? :confused: I usually clean when gusets are coming over. :rolleyes:
0
BlackHawk
  • CV Helper
Badges: 16
Rep:
?
#14
Report 14 years ago
#14
yep I love that feeling
0
riotgrrrl
Badges: 3
Rep:
?
#15
Report 14 years ago
#15
I know what u mean GG, I love finishing u sit back and think I will never allow my room to get messy again... then a week later u sit back with the same just finished satisfaction and think u will never get it that messy again...
0
Juno
Badges: 20
Rep:
?
#16
Report 14 years ago
#16
I'm gonna defrost the freezer soon, and everyone thinks I'm mad
0
ClosetGinger
Badges: 1
Rep:
?
#17
Report 14 years ago
#17
(Original post by AmericanChick)
How could you waste your weekends like this??? :confused: I usually clean when gusets are coming over. :rolleyes:

Some of us are just dorks...leave us be
0
nikk
Badges: 15
Rep:
?
#18
Report 14 years ago
#18
(Original post by ClosetGinger)
Best cure for the blues = cleaning
Best way to stop eating = Cleaning
Best way to get into my parent's good books = cleaning

And it looks so great when you're finished, and everything is in the right place!

I love cleaning!!! but scarily I also love Baking and sewing (future desperate housewife alert :eek: )
I think that is the most disturbing post I have ever read! :eek:
0
habosh
Badges: 12
Rep:
?
#19
Report 14 years ago
#19
(Original post by gossip_girl)
omg.......whats wrong?
more moving while cleaning helps to raise your metabolism rate :rolleyes:
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#20
Report Thread starter 14 years ago
#20
(Original post by juno_the)
I'm gonna defrost the freezer soon, and everyone thinks I'm mad
omg good luck! our freezer is a massive long one and is bigger than our fridge! :eek:

and you have to wrap all the food in a dovet or something and then put pots of boiling water in it and wait till all the big bits fall off
remember: turn it off before you start!
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How has the start of this academic year been for you?

Loving it - gonna be a great year (105)
17.65%
It's just nice to be back! (163)
27.39%
Not great so far... (212)
35.63%
I want to drop out! (115)
19.33%

Watched Threads

View All