the annoying thing about loseing weight Watch

This discussion is closed.
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#1
Report Thread starter 14 years ago
#1
none of my clothes fit me! my knickers are to big and i think im gonna have to be fitted for a new bra :eek: and my jeans keep on falling down! its sooooo not good!

but then again im loseing weight and its great!
0
rachplatt
Badges: 2
Rep:
?
#2
Report 14 years ago
#2
have u lost THAT much??
0
MorbidAngel
Badges: 11
#3
Report 14 years ago
#3
so much easier always bein thin, no matter what i eat
0
Just_Izzy
Badges: 0
Rep:
?
#4
Report 14 years ago
#4
i know what u mean. my fav jeans are too big and now everyone calls me bum crack.
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#5
Report 14 years ago
#5
http://scarysquirrel.home.comcast.net/fatkins1.html

What he said ^^
0
MorbidAngel
Badges: 11
#6
Report 14 years ago
#6
(Original post by BhArJ)
http://scarysquirrel.home.comcast.net/fatkins1.html

What he said ^^
:rofl: :rofl:
0
roff
Badges: 2
Rep:
?
#7
Report 14 years ago
#7
So how much air have you lost
0
rainjan_4now
Badges: 2
Rep:
?
#8
Report 14 years ago
#8
(Original post by izzy_hattie)
i know what u mean. my fav jeans are too big.
the same thing happened to me, and i didnt even lose that much. :confused:

.....actually :mad:
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#9
Report 14 years ago
#9
Well im 8 stone and im 5 ft 9
so i beat u all!
HAHAHAHAHAH!

even tho i dont want to be this light........
0
Just_Izzy
Badges: 0
Rep:
?
#10
Report 14 years ago
#10
(Original post by rainjan_4now)
the same thing happened to me, and i didnt even lose that much. :confused:

.....actually :mad:
weird thing for me. i diet. i lose nothing. i eat like a fat pig. i lose tons. its really really really weird. i could od with losing more but hey... at least i losing some!
0
rainjan_4now
Badges: 2
Rep:
?
#11
Report 14 years ago
#11
(Original post by BhArJ)
Well im 8 stone and im 5 ft 9
so i beat u all!
HAHAHAHAHAH!

even tho i dont want to be this light........
lucky for some :hmpf:

are you quite slim for a guy then?
0
Just_Izzy
Badges: 0
Rep:
?
#12
Report 14 years ago
#12
(Original post by rainjan_4now)
lucky for some :hmpf:

are you quite slim for a guy then?
thats weeny for a guy!
0
roff
Badges: 2
Rep:
?
#13
Report 14 years ago
#13
(Original post by izzy_hattie)
weird thing for me. i diet. i lose nothing. i eat like a fat pig. i lose tons. its really really really weird. i could od with losing more but hey... at least i losing some!
izzy i will rep you soon
0
MorbidAngel
Badges: 11
#14
Report 14 years ago
#14
(Original post by BhArJ)
Well im 8 stone and im 5 ft 9
so i beat u all!
HAHAHAHAHAH!

even tho i dont want to be this light........
im about the same weight and 6ft1
0
Harv616
Badges: 0
Rep:
?
#15
Report 14 years ago
#15
(Original post by rainjan_4now)
lucky for some :hmpf:

are you quite slim for a guy then?
im a twig
0
heminder
Badges: 11
Rep:
?
#16
Report 14 years ago
#16
it's even worse when you go the other way around...
not that i'm fat btw...
0
amo1
Badges: 14
Rep:
?
#17
Report 14 years ago
#17
and the same for putting on weight
0
MorbidAngel
Badges: 11
#18
Report 14 years ago
#18
(Original post by izzy_hattie)
weird thing for me. i diet. i lose nothing. i eat like a fat pig. i lose tons. its really really really weird. i could od with losing more but hey... at least i losing some!
i eat like a pig and never put any weight on. altho every1 says ill be diabetic and fat by 20
0
Just_Izzy
Badges: 0
Rep:
?
#19
Report 14 years ago
#19
(Original post by andrew2022)
i eat like a pig and never put any weight on. altho every1 says ill be diabetic and fat by 20
hahaha. lucky. i want to be effortlessly skinny...
0
roff
Badges: 2
Rep:
?
#20
Report 14 years ago
#20
(Original post by izzy_hattie)
hahaha. lucky. i want to be effortlessly skinny...
you don't have to be skinny to be effortlessly sexy babe
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Would you turn to a teacher if you were being bullied?

Yes (66)
23.4%
No (216)
76.6%

Watched Threads

View All