This discussion is closed.
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#21
Report Thread starter 15 years ago
#21
(Original post by englishstudent)
what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family
teenage
adult
OAP
Chav
[
chav lol i was sooo tempted to put that aswell!
0
Dude
Badges: 14
Rep:
?
#22
Report 15 years ago
#22
Age:
16-20

gender:
male

do you eat in pizza hut?
yes

which do you prefer?
pixxa hut

if pizza hut why?
atmosphere

what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
family
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#23
Report Thread starter 15 years ago
#23
you ppl are soooooo chavy! why would you wanna eat in crappy pizza hit?
pizza express is 10000000000000 times better!!!!!!
0
Eru Iluvatar
Badges: 18
Rep:
?
#24
Report 15 years ago
#24
(Original post by gossip_girl)
you ppl are soooooo chavy! why would you wanna eat in crappy pizza hit?
pizza express is 10000000000000 times better!!!!!!
Are you trying to influence the results of your questionnaire?
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#25
Report Thread starter 15 years ago
#25
(Original post by Iluvatar)
Are you trying to influence the results of your questionnaire?
might be......... :eek:
0
Eru Iluvatar
Badges: 18
Rep:
?
#26
Report 15 years ago
#26
(Original post by gossip_girl)
might be......... :eek:
You know that it invalidates your entire researh saying something like that...
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#27
Report Thread starter 15 years ago
#27
(Original post by Iluvatar)
You know that it invalidates your entire researh saying something like that...
well i didnt say that did i. i said i might be....and that isnt saying i was :cool:
0
Eru Iluvatar
Badges: 18
Rep:
?
#28
Report 15 years ago
#28
(Original post by gossip_girl)
well i didnt say that did i. i said i might be....and that isnt saying i was :cool:
But if you were, you are aware that you'd have to re-do the questionnaire and get an entire set of new results for it, otherwise your whole project will be invalid? :p:
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#29
Report Thread starter 15 years ago
#29
(Original post by Iluvatar)
But if you were, you are aware that you'd have to re-do the questionnaire and get an entire set of new results for it, otherwise your whole project will be invalid? :p:
well thats our little secret then isnt it.
0
Eru Iluvatar
Badges: 18
Rep:
?
#30
Report 15 years ago
#30
(Original post by gossip_girl)
well thats our little secret then isnt it.
So now your trying to draw me in to your conspiracy?
0
PQ
Badges: 21
Rep:
?
#31
Report 15 years ago
#31
Age: 21-25 (if you need a spread of age's then I'll be 26 in August)
gender:female
do you eat in pizza hut?
yes
which do you prefer?
pixxa hut
if pizza hut why?
food
value
what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family
what kinda of atmosphre do you think pizza express has? (this the only question you can have multiple answers)
adult (there's no choice for pretentious overpriced crap...they charged me £2 for a flippin tomato juice AND they didn't have any bloody worcester sauce!!!!)
0
pink_lucie
Badges: 12
Rep:
?
#32
Report Thread starter 15 years ago
#32
(Original post by Iluvatar)
So now your trying to draw me in to your conspiracy?
if you want to join it you can
0
Dude
Badges: 14
Rep:
?
#33
Report 15 years ago
#33
(Original post by gossip_girl)
you ppl are soooooo chavy! why would you wanna eat in crappy pizza hit?
pizza express is 10000000000000 times better!!!!!!
Only reason I picked Pizza Hut was because of the song .
0
PQ
Badges: 21
Rep:
?
#34
Report 15 years ago
#34
(Original post by gossip_girl)
you ppl are soooooo chavy! why would you wanna eat in crappy pizza hit?
pizza express is 10000000000000 times better!!!!!!
If you like paying ridiculous amounts of money for tiny portions of badly cooked crap and being treated like scum by the staff then yes Pizza Express is much better.

If you'd just like to have a nice pizza at a reasonable price and not be treated like dog poo by lazy staff who don't do any work then Pizza Hut wins

Although Kinson Kebabs beats both:cool:
0
Eru Iluvatar
Badges: 18
Rep:
?
#35
Report 15 years ago
#35
(Original post by gossip_girl)
if you want to join it you can
0
Profesh
Badges: 20
Rep:
?
#36
Report 15 years ago
#36
(Original post by gossip_girl)
what kinda of atmosphre do you think pizza express has? (this the only question you can have multiple answers)[/B]
friendly
family
teenage
adult
OAP
Erm...

Not mutually exclusive, I hope?
0
babylon
Badges: 0
Rep:
?
#37
Report 15 years ago
#37
Age: 16-20

gender: female

do you eat in pizza hut?
yes

if no will you ever in the future?
N/A

which do you prefer?
pizza hut

if pizza express why?
N/A

if pizza hut why?
food

what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family
teenage
adult


what kinda of atmosphre do you think pizza express has? (this the only question you can have multiple answers)

don't like it
0
fordeletionpurposesonly.
Badges: 0
Rep:
?
#38
Report 15 years ago
#38
(Original post by gossip_girl)
you are going to be taking part in a questionaire for my business studies course work about pizza hut. i also need help on my aim so if anyone is doing b/s or has done it then please pm me.

Age: 10-15
16-20
21-25
26-30
30+

gender: male
female

do you eat in pizza hut?
yes
no

if no will you ever in the future?
yes
no

which do you prefer?
pixxa hut
pizza express

if pizza express why?
quality of service
food
value
atmosphere

if pizza hut why?
quality serivce
food
value (student discount 20% off )
atmosphere

what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family
teenage
adult
OAP

what kinda of atmosphre do you think pizza express has? (this the only question you can have multiple answers)

friendly
family
teenage
adult
OAP


thank you for taking part :hello:


Edit: I've just got back from the gym and now all I can think about is pizza. I want pizza... I want pizza.... I hate you! lol :rolleyes:
0
need_money
Badges: 8
Rep:
?
#39
Report 15 years ago
#39
Age: 10-15
16-20
21-25
26-30
30+

gender: male
female

do you eat in pizza hut?
yes
no

if no will you ever in the future?
yes
no

which do you prefer?
pizza hut
pizza express

if pizza express why?
quality of service
food
value
atmosphere

if pizza hut why?
quality serivce
food
value
atmosphere

what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family
teenage
adult
OAP

what kinda of atmosphre do you think pizza express has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family
teenage
adult
OAP
0
amo1
Badges: 14
Rep:
?
#40
Report 15 years ago
#40
Age: 16-20

gender: male

do you eat in pizza hut?
yes


if no will you ever in the future?
yes
no

which do you prefer?
pixxa hut


if pizza hut why?
food

what kinda of atmosphre do you think pizza hut has? (this the only question you can have multiple answers)
friendly
family

what kinda of atmosphre do you think pizza express has? (this the only question you can have multiple answers)

teenage


thank you for taking part
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Did you get the SQA results you wanted today?

Yes- I did even better than I hoped! (16)
22.86%
Yes- I got what I was hoping for (16)
22.86%
No- my results weren't as good as I'd hoped (38)
54.29%

Watched Threads

View All