The Student Room Group
Inside University of Bristol
University of Bristol
Bristol

Economics and Finance at Bristol 2024 Applicants

Hello! Has anyone received an offer for this course yet??
Yes I got an unconditional ages ago and I was only predicted BBC! Have you still not got yours x. 🥴
Inside University of Bristol
University of Bristol
Bristol
Original post by IsabellePower
Hello! Has anyone received an offer for this course yet??

no still left me on hold...
Reply 3
Original post by Anonymous
Yes I got an unconditional ages ago and I was only predicted BBC! Have you still not got yours x. 🥴

Sadly not yet :/ Congrats tho!!
Not economics/finance but I got an economics/politics offer at the start of January. I hope this helps!
Original post by IsabellePower
Hello! Has anyone received an offer for this course yet??

Ive still been put on hold, its making me rethink my decision ab going there
Reply 6
Original post by abiiiiiiii90
Ive still been put on hold, its making me rethink my decision ab going there

Yeah... any news yet? I'm still waiting haha
Original post by IsabellePower
Yeah... any news yet? I'm still waiting haha
🙄
same omg they're prolly going reply at the deadline after my first Econ exam
Original post by IsabellePower
Hello! Has anyone received an offer for this course yet??
A bit different ik, but I got an offer from Bristol for BSc Finance in mid April.
Original post by IsabellePower
Yeah... any news yet? I'm still waiting haha

I just got an offer today finally...
Original post by abiiiiiiii90
I just got an offer today finally...

Oh congrats!!! I got rejected an hour ago lol, but idm haha. Are u going to firm it?
Original post by IsabellePower
Hello! Has anyone received an offer for this course yet??
Got my offer 2 hours ago
Original post by IsabellePower
Oh congrats!!! I got rejected an hour ago lol, but idm haha. Are u going to firm it?

not most likely gunna firm it idk if I'm getting an A in maths tho 😬

Quick Reply