This discussion is closed.
Unregistered
Badges:
#1
Report 17 years ago
#1
everyone to put the lol. what to be the meaning? all of you are just the copy of each. what lol for. tell me
0
ickle_katy
Badges: 11
Rep:
?
#2
Report 17 years ago
#2
laugh out loud

love Katy ***
0
Tek
Badges: 7
Rep:
?
#3
Report 17 years ago
#3
(Original post by ickle_katy)
laugh out loud

love Katy ***
or lots of love
0
nikk
Badges: 15
Rep:
?
#4
Report 17 years ago
#4
(Original post by Tek)
or lots of love
or lots of laughs

while on the subject what does imao mean?
0
Egan1
Badges: 8
Rep:
?
#5
Report 17 years ago
#5
(Original post by Tek)
or lots of love
Or lots of laughs
0
PQ
Badges: 21
Rep:
?
#6
Report 17 years ago
#6
(Original post by NikNak)
or lots of laughs

while on the subject what does imao mean?
Laughing my arse off
and ROFL = rolls on the floor laughing (or rolf with a typo)
0
Unregistered
Badges:
#7
Report 17 years ago
#7
hehe, its LMAO

Laugh My Arse Off
0
Mark_KK
Badges: 10
Rep:
?
#8
Report 17 years ago
#8
(Original post by Unregistered)
everyone to put the lol. what to be the meaning? all of you are just the copy of each. what lol for. tell me
LOL = Lots of laughs / laughing out loud.

Other commonly used lines in the internet environment are:

OMG = Oh my God.

IMHO = In my humble opinion.

AFK = Away from keyboard (used in chat situations).

WTF = What the f**K.

STFU = First two words are "Shut" and "The", you can work the rest out for yourself!
0
Egan1
Badges: 8
Rep:
?
#9
Report 17 years ago
#9
(Original post by NikNak)
or lots of laughs

while on the subject what does imao mean?
Damn- got there just before me...

You either mean lmao which stands for laughing my arse/ass off or imho which is in my humble opinion.
0
PQ
Badges: 21
Rep:
?
#10
Report 17 years ago
#10
Dont forget AFAIK - as far as I know.

And I hate IMHO...if you're broadcasting your opinion across the net you're hardly being humble about it (IMO) be honest and drop the H
0
nikk
Badges: 15
Rep:
?
#11
Report 17 years ago
#11
(Original post by Egan1)
Damn- got there just before me...

You either mean lmao which stands for laughing my arse/ass off or imho which is in my humble opinion.
I'm too quick off the draw!!

i have seen lots of people type imao - mayb they got it wrong lol
0
gemgems89
Badges: 15
Rep:
?
#12
Report 17 years ago
#12
I have seen a lot of people like stfu
whats that mean ?
0
nikk
Badges: 15
Rep:
?
#13
Report 17 years ago
#13
(Original post by Mark_KK)
LOL = Lots of laughs / laughing out loud.

Other commonly used lines in the internet environment are:

OMG = Oh my God.

IMHO = In my humble opinion.

AFK = Away from keyboard (used in chat situations).

WTF = What the f**K.

STFU = First two words are "Shut" and "The", you can work the rest out for yourself!
FYI gemgems
0
nikk
Badges: 15
Rep:
?
#14
Report 17 years ago
#14
(Original post by NikNak)
FYI gemgems
oh yeah that means for your information lol...
0
Unregistered
Badges:
#15
Report 17 years ago
#15
shut the f*** up
0
gemgems89
Badges: 15
Rep:
?
#16
Report 17 years ago
#16
(Original post by NikNak)
FYI gemgems
Woops I didnt see that post by Mark..sorry lol.
0
Egan1
Badges: 8
Rep:
?
#17
Report 17 years ago
#17
(Original post by NikNak)
I'm too quick off the draw!!
Not just you- by the time I'd posted, both times, about 4 people had already responded with what I had said *sigh*.
0
nikk
Badges: 15
Rep:
?
#18
Report 17 years ago
#18
(Original post by Egan1)
Not just you- by the time I'd posted, both times, about 4 people had already responded with what I had said *sigh*.
Yeah i hate that with popular threads!
0
gemgems89
Badges: 15
Rep:
?
#19
Report 17 years ago
#19
(Original post by NikNak)
oh yeah that means for your information lol...
Lol

Heres another, IDK - I don't know
0
loftx
Badges: 7
Rep:
?
#20
Report 17 years ago
#20
Theres also IIRC - If I recall correctly

If you come across if any you dont know just type them in here http://www.acronymfinder.com/

Has anyone done BTW, thats by the way. Also RTFM is a good one, try and work it out for yourself.
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Which of these would you use to help with making uni decisions?

Webinars (36)
13.53%
Virtual campus tours/open days (59)
22.18%
Live streaming events (25)
9.4%
Online AMAs/guest lectures (27)
10.15%
A uni comparison tool (62)
23.31%
An in-person event when available (57)
21.43%

Watched Threads

View All