Artemis Fowl Movie Update

Watch
This discussion is closed.
~Lc~
Badges: 2
Rep:
?
#8281
Report 14 years ago
#8281
:eek:J!! you totally riuned my lie! wasn't expecting you to come back for a while:ninja:
ohh well now that you are can we excessively torture luton? and can u put my poem in ur sig
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8282
Report 14 years ago
#8282
hello! how is everybody? anyone online? no? just me? again?


fine...
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8283
Report 14 years ago
#8283
I'm here Piney :wavey:

:hugs:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8284
Report 14 years ago
#8284
yay!

i'm glad you're here JR :love:

:hugs:
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8285
Report 14 years ago
#8285
:blush:

So how art thou? :hugs:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8286
Report 14 years ago
#8286
kinda bored...

no...really bored...:p:

yourself?
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8287
Report 14 years ago
#8287
I'm good thanks. Also a little bored :rolleyes:

What can we do to occupy ourselves. *thinks*

See, if you were someone else we could plot a war. :p:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8288
Report 14 years ago
#8288
(Original post by Jonah Ramone)
See, if you were someone else we could plot a war
disapointed are you? :p:
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8289
Report 14 years ago
#8289
No not really. You're cool ;yes;
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8290
Report 14 years ago
#8290
well you could always plot something, tell me about it

*i'm very good at secrets especially when you tell me a secret on the forums cuz everyone already knows about it anyway*

and then i'll praise you on how brilliant your plan is ;yes;
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8291
Report 14 years ago
#8291
I like praise

Ok the plan is. I employ a sheep to run in front of Luton's base. While he's busy chasing the sheep (which will be too smart for him) I will infiltrate his base and find the remote that opens the door to Jangra's lair. I will press it and throw a gas grenade inside, making him fear attack and escape through his secret passage that emerges safe and sound at the top of that mountain over there *points*. With those two out the way ~Lc~ will start complaining about the lack of someone to own, so I will fake a letter in Luton's handwriting asking her to meet at 'SheepSuicidePoint'. Upon arrival there she will be surrounded by an army of half German/half ninja warriors who will take her captive. We will use her as a bargaining tool to get Psycho to leave her base and attempt a daring rescue mission. Inside PG's base will I find secret information about the whereabouts of wottabout. And what-about Lirael2? She'll be there too. Upon finding them at their secret research facility I will, wel I'll leave them there, they've no way of knowing what's going on. Groovy will be out on a date with a groovy chick, so all I need to do is give him enough money for the hotel and he'll be gone for a week or so. When PG has release ~Lc~ from my troops (who I dastardly advised to leave her unguarded) she will decipher the hidden message in the letter. Luton will finally have outsmarted the sheep (who fell asleep while Luton was recorvering) and will make a call to Jangra, who will rush back, only too late.

When they all arrive back I will be in power. Simple really.

Where's AJ been? Watching some fireworks and making some pretty pictures. :rolleyes:

What do you think?
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8292
Report 14 years ago
#8292
woah...that was quick :rofl:

brilliant plan! *applause* *gives you FB*

just one thing...we can have sheep do things for us now? :eek:
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8293
Report 14 years ago
#8293
FB, is that another of those badges?

Thanks for the applause *bows*

Well, I can, but that's just because I am very smart, and dastardly.
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8294
Report 14 years ago
#8294
yes, a badge ;yes;

think i'm smart enough to get them to stop bah-ing? ^o) nah
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8295
Report 14 years ago
#8295
:party:

*Wears badge with pride* :proud:

Hmmm. If you're smart enough to get me to give the game away, you're smart enough to shut up a few sheep. ;yes;
0
80s Love Child!
Badges: 0
Rep:
?
#8296
Report 14 years ago
#8296
(Original post by Jonah Ramone)
Groovy will be out on a date with a groovy chick, so all I need to do is give him enough money for the hotel and he'll be gone for a week or so.
How much? ;farhan; lol
0
80s Love Child!
Badges: 0
Rep:
?
#8297
Report 14 years ago
#8297
(Original post by pineappleipod)
yes, a badge ;yes;

think i'm smart enough to get them to stop bah-ing? ^o) nah
Hey pine. I actually enjoyed chatting to you on yahoo! yesterday. Haha your webcam looks buff :p: I owe you a view:hubba: hehe jokes

I miss speaking Filipino ^.^ That's all.
0
Jonah Ramone
Badges: 19
#8298
Report 14 years ago
#8298
(Original post by groovyPARTYcle!)
How much? ;farhan; lol
Well, it'll have to be a nice hotel for her to do all those things you want her to...

I think £200 should cover it. Keep the change
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8299
Report 14 years ago
#8299
well groovy's excited with your plan :rofl:

JR> sorry...what game?
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#8300
Report 14 years ago
#8300
awww groovy i love chatting with you :hugs:

lol, missing taglish? let's chat again sometime ;yes;
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Following the government's announcement, do you think you will be awarded a fair grade this year?

Yes (536)
51.05%
No (514)
48.95%

Watched Threads

View All