Artemis Fowl Movie Update

Watch
This discussion is closed.
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10081
Report 14 years ago
#10081
(Original post by ~Lc~)
you people disgust me! I said I quit didn't I?

*gets out marshmallows and wood*
:hugs: can i have one too?
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10082
Report 14 years ago
#10082



i'm...sorry? but you did admit on IM that it was a threat...! well the first one...
0
~Lc~
Badges: 2
Rep:
?
#10083
Report 14 years ago
#10083
^^^ only if you adore me like piney jst did.. then give me a pedicure

(Original post by piney)
i'm...sorry? but you did admit on IM that it was a threat...! well the first one...
oka... jsut cuz u said you'll rep me for it:p: hehe *give piney some*

oo piney you should include the fact that I'm the only member who has threatened you 5 times in the soc
0
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10084
Report 14 years ago
#10084
(Original post by ~Lc~)
^^^ only if you adore me like piney jst did.. then give me a pedicure
:adore:
*give pedicure* grumble grumble grumble
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10085
Report 14 years ago
#10085
yes i know i should

tis why i'm repping you :rofl:

*i hope that doesn't encourage others to threaten me...it's just for Lc cuz she was the first one to ever attack me...*
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10086
Report 14 years ago
#10086
kezzy, is it your mouth grumbling or your tummy cuz you're hungry? *offers chocolate*
0
~Lc~
Badges: 2
Rep:
?
#10087
Report 14 years ago
#10087
(Original post by kestral)
:adore:
*give pedicure* grumble grumble grumble
*give marshmallows*

I'm deff repping this one
0
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10088
Report 14 years ago
#10088
(Original post by pineappleipod)
kezzy, is it your mouth grumbling or your tummy cuz you're hungry? *offers chocolate*
was my mouth, but how can i say no to chocolate :hugs:
*takes chocolate and Marshmellows*
thanks LC :hugs:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10089
Report 14 years ago
#10089
see? Lc can be sweet :p:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10090
Report 14 years ago
#10090
don't you just pity people who are allergic to chocolate? ;no;
0
~Lc~
Badges: 2
Rep:
?
#10091
Report 14 years ago
#10091
meh too bad for them! and piney I'm only nice to people I think who deserve my niceness be proud kezster you have made it:p:
0
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10092
Report 14 years ago
#10092
(Original post by ~Lc~)
meh too bad for them! and piney I'm only nice to people I think who deserve my niceness be proud kezster you have made it:p:
:party:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10093
Report 14 years ago
#10093
yay for kezzy *gives highfive*
0
~Lc~
Badges: 2
Rep:
?
#10094
Report 14 years ago
#10094
you mean this piney:five:?
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10095
Report 14 years ago
#10095
*doesn't know all TSR emotes*

0
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10096
Report 14 years ago
#10096
(Original post by pineappleipod)
yay for kezzy *gives highfive*
*recieves highfive*
0
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10097
Report 14 years ago
#10097
love the emoticons on :tsr2:
4 more posts till status change.
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10098
Report 14 years ago
#10098
i think that may have unintentionally killed the thread :p:
0
pineappleipod
Badges: 0
Rep:
?
#10099
Report 14 years ago
#10099
lol, i love deviant art emotes :love:
0
kestral
Badges: 0
Rep:
?
#10100
Report 14 years ago
#10100
(Original post by pineappleipod)
lol, i love deviant art emotes :love:
deviant art?
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Following the government's announcement, do you think you will be awarded a fair grade this year?

Yes (528)
51.21%
No (503)
48.79%

Watched Threads

View All