Come in if you have a post count of less than 1000 Watch

This discussion is closed.
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45421
Report 12 years ago
#45421
(Original post by killerbee)
hmm reading the ol doctors manual eh?
Yes. Preparing for interview.
0
Natalie Lane
Badges: 0
Rep:
?
#45422
Report 12 years ago
#45422
Panthelogy? What's that? Sismology? Beats me.
Rheumatology? Radiology? Musicology? Musicology!

Chorus:
Play the funky, funky, musicology!
Play it on your radi-adi-adiology.
How I love it, love it, love it!
Gosh and golly gee!
Gotta, gotta, gotta, have that funky musicology!
Yeow!

Now when I wear a pair of panthelogy,
I like that extra large seismology.
Which leaves a lotta, lotta rheumatology,
For when I'm dancing. To that funky musicology!

Chorus

Greek mythology? Now that I understand.
Genealogy? Poof! Your wish is my command.
What's this? Phonology? Something about the phone?
Ichthyology? Leave it alone.
Pharmacology, (uh-huh) Etiology? (Okay)
Meteorology? (I like) Ideology? (Do tell).

Down on old McDonald's pharmacology,
they grow food that we etiology.
Even the meat? You mean meteorology?
Frankly, I don't have the slightest ideology.
Fancy phraseology rings my bell.
Tricky, tricky, tricky, terminology, sounds so swell.

She drove off in her lexicology.
Her fancy souped up autobiography.
But then she ran out of gastronentrology.
had to buy a tank full with her Visa cardiology.
Then she drove her lexicology right into the oceanography,
so she had to hail a taxonomy to take her homeopathy.

Chorus

Ology, ology, ology, ology, ology.
Hep, hep, hep!
Funky musicology, yeow! Yeow
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45423
Report 12 years ago
#45423
Orthopedic surgery or orthopedics (BE: orthopaedics) is the branch of surgery concerned with acute, chronic, traumatic and recurrent injuries and other disorders of the locomotor system, its muscular and bone parts. Apart from the mechanical considerations, it is also concerned with the pathology, genetics, intrinsic, extrinsic and biomechanical factors involved.
0
killerbee
Badges: 0
Rep:
?
#45424
Report 12 years ago
#45424
wow u wanna be a doctor!?
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45425
Report 12 years ago
#45425
(Original post by Natalie Lane)
Panthelogy? What's that? Sismology? Beats me.
Rheumatology? Radiology? Musicology? Musicology!

Funky musicology, yeow! Yeow
Funky for sure! Hey you So where are you working then? Well done! You got that job quick!
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45426
Report 12 years ago
#45426
(Original post by killerbee)
wow u wanna be a doctor!?
Yes please.
0
killerbee
Badges: 0
Rep:
?
#45427
Report 12 years ago
#45427
ooh go you!!!

topshop!
0
Natalie Lane
Badges: 0
Rep:
?
#45428
Report 12 years ago
#45428
(Original post by Fluent ιn Lιes)
Funky for sure! Hey you So where are you working then? Well done! You got that job quick!
That store I told you about. It's walking distance from my building and the hours fit in good with my university schedule. If it gets too bad I'll quite *shrugs*

How's the preparation for the interview coming along?

Hey killerbee :wavey:
0
killerbee
Badges: 0
Rep:
?
#45429
Report 12 years ago
#45429
yello u alrght?
0
Natalie Lane
Badges: 0
Rep:
?
#45430
Report 12 years ago
#45430
Yep - must study though

You?
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45431
Report 12 years ago
#45431
Oh cool! Well it sounds good - hope it is ok. Yeah you can always stop if yo u don't take to it.

Mmm not too bad. Need to read up on loads of legal stuff about patient confidentiality - as I had to write an essay on that and they will ask you questions.
0
killerbee
Badges: 0
Rep:
?
#45432
Report 12 years ago
#45432
hmm dr filly/lane?

i entrust my health to both of you entirely
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45433
Report 12 years ago
#45433
(Original post by Natalie Lane)
Yep - must study though

You?
Do you have essays? Or reading - stuff like that? But yes! Go study if you need to
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45434
Report 12 years ago
#45434
(Original post by killerbee)
hmm dr filly/lane?

i entrust my health to both of you entirely
I would advise you not to smoke joss sticks and eat whole tubs of ice cream.
0
Natalie Lane
Badges: 0
Rep:
?
#45435
Report 12 years ago
#45435
(Original post by Fluent ιn Lιes)
Oh cool! Well it sounds good - hope it is ok. Yeah you can always stop if yo u don't take to it.

Mmm not too bad. Need to read up on loads of legal stuff about patient confidentiality - as I had to write an essay on that and they will ask you questions.
Oh, it's a topic you like though right? Ethics and such?
I remember you were reading about it already a while ago.
0
killerbee
Badges: 0
Rep:
?
#45436
Report 12 years ago
#45436
ahh
and not to go off for 4 hrs alone wandering down the public footpaths outside bath when they have a rapist wandering about

ice cream is good as is creamy baileys
joss sicks are (arguably) better than ****
0
Natalie Lane
Badges: 0
Rep:
?
#45437
Report 12 years ago
#45437
(Original post by Fluent ιn Lιes)
Do you have essays? Or reading - stuff like that? But yes! Go study if you need to
Just gotta read a bit more and try some calculus exercises

Killerbee, I wouldn't trust me with your health - I'm no doctor! :p:
0
killerbee
Badges: 0
Rep:
?
#45438
Report 12 years ago
#45438
(Original post by Natalie Lane)
Killerbee, I wouldn't trust me with your health - I'm no doctor! :p:
well i trust you with my drink then

no rohypnol please
0
Fluent in Lies
Badges: 0
Rep:
?
#45439
Report 12 years ago
#45439
(Original post by Natalie Lane)
Oh, it's a topic you like though right? Ethics and such?
I remember you were reading about it already a while ago.
Well not really 'like' but yeah its quite interesting.
0
Natalie Lane
Badges: 0
Rep:
?
#45440
Report 12 years ago
#45440
Fair enough, you can trust me with that at least
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Did you get less than your required grades and still get into university?

Yes (64)
29.36%
No - I got the required grades (124)
56.88%
No - I missed the required grades and didn't get in (30)
13.76%

Watched Threads

View All