Turn on thread page Beta

Come in if you have a post count of less than 1000 watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    :s:
    what? why you confused?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah I'm good thankx Vie and Ami...

    You been up to anything good lately... Hope so :hugs:

    That's to both of ya. Two birds with one stone like that yep. :cool:

    Shame about ya msn too Vie... :kiss:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mystical)
    what? why you confused?
    im in a wierd mood:s:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    im in a wierd mood:s:
    oh ok.... just make sure you are happy though.....
    (Original post by creamy)
    Yeah I'm good thankx Vie and Ami...

    You been up to anything good lately... Hope so

    That's to both of ya. Two birds with one stone like that yep.

    Shame about ya msn too Vie...
    :hugs: :kiss: it doesn't matter... i got tsr :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by creamcrackered)
    Yeah I'm good thankx Vie and Ami...

    You been up to anything good lately... Hope so :hugs:

    That's to both of ya. Two birds with one stone like that yep. :cool:

    Shame about ya msn too Vie... :kiss:
    Not too much really. Waiting until Friday (my birthday!) then all hell will break loose I think.

    You been up to much recently?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    :motz:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Not really.

    Got a date Friday...

    Erm... Went out last Saturday... Twas really cool, but I got smashed. lol

    I'll have to send you a special BDay message for Friday... :hugs: I'd send ya a card if I knew ya for real

    Hope ya have fun and more... You deserve it...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mystical)
    oh ok.... just make sure you are happy though.....

    :hugs: :kiss: it doesn't matter... i got tsr :cool:
    Yay for TSR... :party:

    Hey Vindiana Jones... Got ya whip out? :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    :motz:
    :hugs: whats wrong? :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hope your date goes well.

    Aw, thanks hun.

    Damn form video to go and edit in 10 mins! Hmpf, don't want to do it anymore!!!!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    It will I'm sure

    Thanks... :hugs:

    Shame you gotta go soon... Damn. You're so nice to talk with :cool:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    :s: i have a mock at 1, so i deed to get out of this damn mood before then:mad:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    and i dont have a whip.:s: unless that was a metaphor for something else:wtf?:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    :s: i have a mock at 1, so i deed to get out of this damn mood before then:mad:
    oh :[email protected] it will go ok.... just remain calm.... but please be happy...
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mystical)
    :hugs: whats wrong? :hugs:
    nothing really:hugs:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Mystical)
    oh :[email protected] it will go ok.... just remain calm.... but please be happy...
    yeah i will
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by creamcrackered)
    It will I'm sure

    Thanks... :hugs:

    Shame you gotta go soon... Damn. You're so nice to talk with :cool:
    you say that to everyone :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    and i dont have a whip.:s: unless that was a metaphor for something else:wtf?:
    No. It was a joke...

    Vindiana Jones...

    You've gotta have seen the film. You get the gist :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by creamcrackered)
    It will I'm sure

    Thanks... :hugs:

    Shame you gotta go soon... Damn. You're so nice to talk with :cool:

    Not that you've spoken to me at all. I might be around, depends how many pcs are free in the media rooms.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    nothing really:hugs:
    oh good :hugs:
 
 
 
Poll
Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.