Turn on thread page Beta

Come in if you have a post count of less than 1000 watch

    Offline

    0
    (Original post by sqa7)
    why does the mens toilet have 3 legs
    hahaahaha you have a great observation skill! :rofl: :toofunny:

    Maybe that extra leg is something else
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Dvds, mags, videos on computer or pictures on computer?
    i have them alll................lol got bout 2MB of porn that it just 2MB lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by GiBB*)
    for *****y pics of meh old one go 2 www.kingsnortonboys.bham.sch.uk
    hated it thr
    every one at my old secondary school for some reason hated kings norton boys... i doubt they even knew us lmfao!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Picture 4: "Corn Soon" Cafe, from a game I was making:

    http://213.106.38.197/LEA%20screenshots/3.jpg
    Offline

    0
    (Original post by hearthethunder)
    Picture 3: A cold winter's morning (one of my better pictures )

    http://213.106.38.197/frenchday/IMAG0002.JPG
    good picture taking there!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    http://213.106.38.197/iframecrash.htm
    i just found this on heartthethunders website............DONT OPEN IT IT *SUPPOSIDLY* WILL CRASH INTERNET EXPLORER...lol its so tempting but im not gonna.
    Offline

    0
    (Original post by hearthethunder)
    Picture 4: "Corn Soon" Cafe, from a game I was making:

    http://213.106.38.197/LEA%20screenshots/3.jpg
    :rofl: funny pic!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    the winter one is beautiful
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Picture(s) 5: Mad Mixes, a collection of famous people, with faces mixed up:

    http://213.106.38.197/photoshops.htm
    Offline

    1
    ReputationRep:
    every one at my old secondary school for some reason hated kings norton boys... i doubt they even knew us lmfao!
    LOL there jelous of our poshness...lmoa
    Offline

    0
    (Original post by GiBB*)
    http://213.106.38.197/iframecrash.htm
    i just found this on heartthethunders website............DONT OPEN IT IT *SUPPOSIDLY* WILL CRASH INTERNET EXPLORER...lol its so tempting but im not gonna.
    it doesn't work if you use firefox or have most of the IE patches installed. Open it, it wont do anything.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by GiBB*)
    http://213.106.38.197/iframecrash.htm
    i just found this on heartthethunders website............DONT OPEN IT IT *SUPPOSIDLY* WILL CRASH INTERNET EXPLORER...lol its so tempting but im not gonna.
    rofl yeah dont, howd you find that one by the way i cant rem,ember any of my links
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by GiBB*)
    LOL there jelous of our poshness...lmoa
    probably i went to Harborne Hill

    lmfao!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    just browing round it....is it ur site cos if so its really good!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Flukey)
    it doesn't work if you use firefox or have most of the IE patches installed. Open it, it wont do anything.
    :: pats fire fox on cyber head ::
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by GiBB*)
    just browing round it....is it ur site cos if so its really good!!
    yeah i had to stop development midway because of exams but im gonna relaunch it as soon as they're over with updates etc
    Offline

    0
    (Original post by Brown Eyed Girl)
    :: pats fire fox on cyber head ::
    :rofl:




    haha htt thats such a funny picture!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    yeah i had to stop development midway because of exams but im gonna relaunch it as soon as they're over with updates etc
    WOW...fukin hell.
    i want 2 create a site but i got nothing 2 do it on......
    i had one before but i was onli like 12 at the time
    *checks to see if its still alive*
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ewww lmao

    i gotta post one of my boyfriend
    im missing him

    Offline

    14
    ReputationRep:
    i got bored so i thought id spice up the news a bit

    http://213.106.38.197/no_news_is_good_news/
 
 
 
Poll
Were you ever put in isolation at school?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.