Come in if you have a post count of less than 1000 Watch

This discussion is closed.
Mr_H
Badges: 0
Rep:
?
#13201
Report 13 years ago
#13201
(Original post by Brown Eyed Girl)
lmfao

makes sence

yeesh this thread moves so fast....

is it sad that i have 2 dif sections of the forum open in 2 windows???
just a lil... :p:
0
vin
Badges: 15
Rep:
?
#13202
Report 13 years ago
#13202
(Original post by *steph 247*)
you were the one who started by shooting us...! :p:
I didnt mean it like that, i was trying to be interesting
0
Mr_H
Badges: 0
Rep:
?
#13203
Report 13 years ago
#13203
wow. 101 already! and i'm at the top :p:
0
Google
Badges: 1
Rep:
?
#13204
Report 13 years ago
#13204
yes
I got it
post number 2000 is mine lol
0
Cazzi
Badges: 1
Rep:
?
#13205
Report 13 years ago
#13205
(Original post by Google)
2000 post is mine
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
0
Steph!
Badges: 2
Rep:
?
#13206
Report 13 years ago
#13206
(Original post by Commander V)
I didnt mean it like that, i was trying to be interesting
aw bless, yes friendly fire eh?
0
Brown Eyed Girl
Badges: 0
Rep:
?
#13207
Report 13 years ago
#13207
(Original post by Cazzi_Bear)
only a TINY bit! lol
hmmm im startying to think it is to lmao....

but it makes me look super fast posting in 2 forums at the same time

hehehe
0
Cazzi
Badges: 1
Rep:
?
#13208
Report 13 years ago
#13208
(Original post by Brown Eyed Girl)
hmmm im startying to think it is to lmao....

but it makes me look super fast posting in 2 forums at the same time

hehehe
LOL Trust you!, only u would do that!
0
vin
Badges: 15
Rep:
?
#13209
Report 13 years ago
#13209
I think every1 has tried to do that, its so easy with firefox
0
Steph!
Badges: 2
Rep:
?
#13210
Report 13 years ago
#13210
firefox?
0
Cazzi
Badges: 1
Rep:
?
#13211
Report 13 years ago
#13211
btw everytime i read BEG's signature i always think og the BFG! (big friendly giant <<book)lol,

BEG's the Big E...... Giant lol.....i dunno what to put in the gap!
0
Google
Badges: 1
Rep:
?
#13212
Report 13 years ago
#13212
(Original post by Commander V)
I think every1 has tried to do that, its so easy with firefox
what is that :confused:
0
Mr_H
Badges: 0
Rep:
?
#13213
Report 13 years ago
#13213
if i wanted to, i could have one open on each monitor :p: now that would be sad...

>goes to try it..<

lol.
0
Brown Eyed Girl
Badges: 0
Rep:
?
#13214
Report 13 years ago
#13214
hehehe

ohhhh im a giant
0
Mr_H
Badges: 0
Rep:
?
#13215
Report 13 years ago
#13215
(Original post by Google)
what is that :confused:
like IE, but some ppl prefer it.
0
Steph!
Badges: 2
Rep:
?
#13216
Report 13 years ago
#13216
each monitor...? how many do you have?
0
vin
Badges: 15
Rep:
?
#13217
Report 13 years ago
#13217
Firefox i web browser, tons better than microsft
0
Steph!
Badges: 2
Rep:
?
#13218
Report 13 years ago
#13218
IE??????? Whoo 1000 posts!

:party::party::party::party::party::party::party:
0
Brown Eyed Girl
Badges: 0
Rep:
?
#13219
Report 13 years ago
#13219
(Original post by Mr_Homosexual)
like IE, but some ppl prefer it.
FIRE FOX IS NOTHING LIKE IE!!!!!

IE SUCKS

ok ill be quiet now.. hehe
0
Cazzi
Badges: 1
Rep:
?
#13220
Report 13 years ago
#13220
(Original post by Brown Eyed Girl)
hehehe

ohhhh im a giant
hehe, i should be scared of you....the big erm Edidble giant? the big elephant giant........? i dunno what the E should be!!!!!!!!!!!!!!!!
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

Yes (78)
26.53%
No (216)
73.47%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed