Can you get curvy women with tiny boobs? Watch

Andylol
Badges: 14
Rep:
?
#41
Report 10 years ago
#41
This thread fails without pics
0
reply
xkarenlouisex
Badges: 9
Rep:
?
#42
Report 10 years ago
#42
(Original post by lolly_lu666)
You were boasting about your breast size... That's my problem.

Well you certainly have a problem, I was not boasting I said I'm 32D , just cause I put a smiley face that makes me boasting, huh I thought it just meant I was happy with what I am which is better then whinging about something I'm not, you have misinterpreted my comment, so I think you need too hush tbh, never knew it was such a crime to make a comment
0
reply
lostintime
Badges: 0
Rep:
?
#43
Report 10 years ago
#43
(Original post by xkarenlouisex)
Damn you and your perfect bod :redface: , then theres me LOL
Whats wrong with you? Im sure almost every guy would choose a size 10/12 D cup figure over a size AA lol!
0
reply
lostintime
Badges: 0
Rep:
?
#44
Report 10 years ago
#44
(Original post by lolly_lu666)
You were boasting about your breast size... That's my problem.
Didn't sound like she was boasting to me:redface:
0
reply
xkarenlouisex
Badges: 9
Rep:
?
#45
Report 10 years ago
#45
(Original post by lostintime)
Whats wrong with you? Im sure almost every guy would choose a size 10/12 D cup figure over a size AA lol!
Well I've just been told to get out the thread cause I was apparently boasting just cause I stated my size like eveyone else has :confused: LOL some people just like too create drama I certainly was not boasting. Naaa I'd prefer to have your figure its all toned and slim
0
reply
lolly_lu666
Badges: 0
#46
Report Thread starter 10 years ago
#46
(Original post by lostintime)
Whats wrong with you? Im sure almost every guy would choose a size 10/12 D cup figure over a size AA lol!
lol, and she knows it.

you won't get the horrible men who only date you for your breasts. You'll get the decent ones!!
0
reply
evaki
Badges: 0
Rep:
?
#47
Report 10 years ago
#47
I'm a size 6 on top with a/b cup, and size 8 bottom. If I gain weight my top stays a lot the same, and my bottom half goes to a 10. :-/
0
reply
xkarenlouisex
Badges: 9
Rep:
?
#48
Report 10 years ago
#48
(Original post by lolly_lu666)
lol, and she knows it.

you won't get the horrible men who only date you for your breasts. You'll get the decent ones!!

I have a gorgeous boyf who I love and he treats me very well I was not boasting I can asure you they might be a D cup but they don't look it seriously they do look small on me so why you being so horrible exactly, I didn't comment to rub anything in anyones faces just said I'm happy with myself my stomach could be flatter etc but I'm happy why is that such a bad thing?, maybe you're just annoyed cause your boyf still watches porn?
0
reply
grape:)
Badges: 22
Rep:
?
#49
Report 10 years ago
#49
(Original post by Smile88egc)
Size 12 bum and 32B boobs right here!

And I have been considering implants ever since they grew! (for my boobs, not bum lol)
very similar indeed x
0
reply
Anonymous #1
#50
Report 10 years ago
#50
putting aside curvy figures, my gf is size 6 and is 32A cup, is this abt the right size for her? or should she have bigger boobs? quote me cheers
0
reply
xkarenlouisex
Badges: 9
Rep:
?
#51
Report 10 years ago
#51
(Original post by Anonymous)
putting aside curvy figures, my gf is size 6 and is 32A cup, is this abt the right size for her? or should she have bigger boobs? quote me cheers
Tbh boobs etc just go on genetics, the genes that have been passed to you, diet etc us girls come in all different size you could get a size 6 girl with big boobs or small boobs Im going to keep quiet on boobs now though I got accused of boasting by the OP and that I should get out the thread LOL :cool:
0
reply
Jazmine
Badges: 13
Rep:
?
#52
Report 10 years ago
#52
(Original post by Anonymous)
putting aside curvy figures, my gf is size 6 and is 32A cup, is this abt the right size for her? or should she have bigger boobs? quote me cheers
Everyone varies. She sounds fine.
0
reply
Anonymous #1
#53
Report 10 years ago
#53
o ok cheers everyone
0
reply
Hannahhhh
Badges: 0
Rep:
?
#54
Report 10 years ago
#54
size 12 on top, 14 on bottom with 36e boobs :/
0
reply
caroline147
Badges: 12
Rep:
?
#55
Report 10 years ago
#55
No.
By definition, to be curvy you must have relatively big boobs.

The figure you're describing is known as a pear shape, I believe.
0
reply
xkarenlouisex
Badges: 9
Rep:
?
#56
Report 10 years ago
#56
(Original post by Hannahhhh)
size 12 on top, 14 on bottom with 36e boobs :/

Be careful you might get accused of boasting about you're boobs cause thier bigger then the OP's LOL I said I had 32D and was size 10/12 and she said get out the thread you're boasting about you're boobs etc I was just like what :confused: ..
0
reply
xkarenlouisex
Badges: 9
Rep:
?
#57
Report 10 years ago
#57
(Original post by caroline147)
No.
By definition, to be curvy you must have relatively big boobs.

The figure you're describing is known as a pear shape, I believe.

You are most certainly right


OP up yours
0
reply
Anonymous,
Badges: 0
Rep:
?
#58
Report 10 years ago
#58
(Original post by lostintime)
What you described is me I have size AA breasts but my fat goes to my bum and thighs in fact I have cellulite starting on my thighs even though Im slim on top. I wouldn't say Im curvy as in what most ppl call curvy though. Im size 8 and 34 AA on top with short quite large legs.
In fact I have a pic but dunno if its exactly what you meant


How tall are you? Thats not pear shaped nor hourglass, not sure what build it would come under:confused:
0
reply
manderlay in flames
Badges: 11
Rep:
?
#59
Report 10 years ago
#59
(Original post by xkarenlouisex)
I have a gorgeous boyf who I love and he treats me very well I was not boasting I can asure you they might be a D cup but they don't look it seriously they do look small on me so why you being so horrible exactly, I didn't comment to rub anything in anyones faces just said I'm happy with myself my stomach could be flatter etc but I'm happy why is that such a bad thing?, maybe you're just annoyed cause your boyf still watches porn?
Everyone's boyfriend still watches porn, I hate to break it to you.
0
reply
Eragon452
Badges: 0
Rep:
?
#60
Report 10 years ago
#60
(Original post by xkarenlouisex)
size 10/12 and mine are 32D am quite happy, OP thats kinda like asking do dogs bark, cause yes those 'women' do exist, we come in all different shapes and sizes
What are you implying?
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top

It is really important for me to be involved in helping make my university better

Strongly disagree (2)
10%
Disagree (2)
10%
Neither agree or disagree (6)
30%
Agree (6)
30%
Strongly Agree (4)
20%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise