Turn on thread page Beta

Do you like the idea of your partner masturbating? watch

Announcements
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    Please anon or delete as I know people on here.

    I was just wondering because people say it is normal in a relationship when your partner masturbates. But why would you think it is ok as it is the same sort of thing as cheating isn't it? Since you when you do so you picture someone else other than your partner, this is sort of unfaithfulness, you might as well go for the real thing and do it with someone else, shouldn't you?
    What do you think?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    No, it's fine.
    Jesus, people these days.
    I'm cool with it, meh, saves me time and effort :cool:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    No, it's deffinitely not the same thing as cheating. And it's normal to masturbate even when in a relationship... do you expect your partner to be there whenever you get horny?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Don't have a particular problem and I'm certain my boyfriend doesn't even. Though, I do know a girl that doesn't like her boyfriend masturbating, and, though I don't think she'd go as far as to label it as cheating, he doesn't admit to her that he does it as she really seems to frown upon the behaviour.
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by QuantumTheory)
    No, it's fine.
    Jesus, people these days.
    I'm cool with it, meh, saves me time and effort :cool:
    but wouldn't that be like cheating on you? How would you like that, he would be thinking of someone else other than you
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    but wouldn't that be like cheating on you? How would you like that, he would be thinking of someone else other than you
    Meh, clearly you've never been in bed with me, I'm memorable. :ninja:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    than i suggest you get to the makeup department and horny yourself up quick!!|
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah I Like It When He Masturaetbeses Himself In Athe Buthoole Its Really Good Omg
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    I would actually be annoyed and see it as cheating, how is it not, as someone is getting horny about someone else other than you
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by QuantumTheory)
    Meh, clearly you've never been in bed with me, I'm memorable. :ninja:
    Memorable for all the wrong reasons. <_<

    (joke )
    Offline

    0
    ReputationRep:
    lol.....
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Malkmus)
    Memorable for all the wrong reasons. <_<

    (joke )
    :rofl:
    I was being sarcastic, masturbation isn't really a big deal to me.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Yeah, i'm fine with it.
    In fact, when I found out my boyfriend didn't masturbate at 15, I got worried he had no sex drive at all.
    A bit silly.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Hehe, I realised. Anyone who has insecurities about their partner masturbating has some issues.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Go and do it yourself. Enjoy. Empathise.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    hahaha
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    I would actually be annoyed and see it as cheating, how is it not, as someone is getting horny about someone else other than you
    If a boyfriend told me I couldnt masturbate, I would tell him where to go. Absolutely pathetic.
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    so say if someone said this girl looks fit and your gf was next to you, the gf wouldn't mind?
    It's as bad as that if you don't mind people masturbating abot someone else.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    i love it
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i like the idea of a partner doing that, its a given, i would hate to take it away from them!
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 23, 2009
Poll
Were you ever put in isolation at school?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.