The Student Room Group

Scroll to see replies

Reply 80
jonatan, du som går warwick, hur är den skandinaviska föreningen? (lite småtypiskt svenskt av mig att vilja isolera mig med andra svenskar :wink:
skämt åsido är det ju alltid trevligt med landsmän...
Reply 81
Merc
jonatan, du som går warwick, hur är den skandinaviska föreningen? (lite småtypiskt svenskt av mig att vilja isolera mig med andra svenskar :wink:

No idea, I barely know that they exist. Oh and if you wonder why I stick to english , well this keyboard lacks three letters and besides my spelling is better when I write english ( scary I know ). To be completely honest I am quite tiered of Scandinavia (lived in Norway for six years) and I really like England.
Reply 82
Jonatan
... To be completely honest I am quite tiered of Scandinavia ...

:dito:

(- quite + really)

Jonatan, you're Linda's bf?
Reply 83
tangsiuje
:dito:

(- quite + really)

Jonatan, you're Linda's bf?

Yep, and she is up in northern Norway now and won't come home until the 25th :frown:

Are you at Warwick now or are you starting this year?

Edit: Just saw your sig *smack on forhead*

Maybe I will see you tehre :P
Reply 84
Merc

kan tänka mig att vi kommer vara en minoritet... men för att hålla andan uppe tycker jag vi styr upp en middag med mamma scans köttbullar och makaroner och pannkakstårta till efterrätt :smile:
Reply 85
carolinedrew
kan tänka mig att vi kommer vara en minoritet... men för att hålla andan uppe tycker jag vi styr upp en middag med mamma scans köttbullar och makaroner och pannkakstårta till efterrätt :smile:

I hate those pre cooked meatballs. Not close to as good as the ones my grandma makes
Reply 86
Jonatan
Yep, and she is up in northern Norway now and won't come home until the 25th :frown:

Are you at Warwick now or are you starting this year?

Edit: Just saw your sig *smack on forhead*

Maybe I will see you tehre :P

Haha... I'm still a lil uppe i det blå about going really. Jumped around the house on the day I got my IB results. (Guess you know what it feels like...?!)

carolinedrew
kan tänka mig att vi kommer vara en minoritet... men för att hålla andan uppe tycker jag vi styr upp en middag med mamma scans köttbullar och makaroner och pannkakstårta till efterrätt

Äsch. Ska det var något ska det allt vara hemlagade köttbullar... :p:
Reply 87
äh lägg ner, jag e med carolinedrew :wink: det ska vara riktiga mamma scans med massa slaggprodukter i köttet och snabbmakaroner, inge fullkornskit, jag lever fullkorn, men ibland kan man banne mig leva vilt. fast till efterätt kör jag hellre lite marabou choklad och en god kopp te.
Reply 88
tangsiuje
Haha... I'm still a lil uppe i det blå about going really. Jumped around the house on the day I got my IB results. (Guess you know what it feels like...?!)

Well seeing that I applied for physics and messed up my physics exam by misreading the instructions and thus answering one question less than required... Yea I was a bit nervous before I got the results, especially since I rejected an offer from cambridge because I wanted to be with Linda.
Reply 89
i rejected cambridge as well. vi e gaaaalna!
Reply 90
Merc
och en god kopp te.

Now THAT part I like which is why England is a good place to be. I can recomend darjeeling and ceylon, they are both good with milk , but I prefer darjeeling if I am having it with lemon when I have a cold ( I once tried both milk and lemon which gives quite an interesting result where interesting means looks-and-smells-like-puke )
Reply 91
i prefer earl-grey or vanilla-tea. eller rabarbergrädd mmm... förresten, har ett "unread private message" som inte går att klicka på... nån som sett nåt sånt?
Reply 92
Merc
i prefer earl-grey or vanilla-tea. eller rabarbergrädd mmm... förresten, har ett "unread private message" som inte går att klicka på... nån som sett nåt sånt?

Meh, Earl grey is to darjeeling what beer is to wine. Dunno about the PM, never seen anything like it.
Reply 93
Merc

Well, I figured Warwick was a safer choice as I knew I woudl meet that offer and since Linda accepted her place here I petty much decided cambridge would have to do without me.
Reply 94
Jonatan
Well seeing that I applied for physics and messed up my physics exam by misreading the instructions and thus answering one question less than required... Yea I was a bit nervous before I got the results, especially since I rejected an offer from cambridge because I wanted to be with Linda.

Apparently, it worked out just fine anyway. :p: I was mostly worried that I wouldn't get any results at all. Du förstår, jag blev permanent bannad (hysch! hysch!) från TSR och någon upprörd mod postade ett meddelande att allt som de tyckte var olämpligt skulle rapporteras till IBO. Fick världens paranoia ett tag där. :redface:

Merc

*surar*

Ah well... Everyone is not as clever as you guys. I just wanted to give the Ox people (who rejected me) the finger when I got my results ... :mad:

Nevermind. Warwick is better for my subjects anyway, and I really liked the whole campus thing when I visited...! :wink:
Reply 95
tangsiuje
Du förstår, jag blev permanent bannad (hysch! hysch!) från TSR

Now Im curious :P
Reply 96
mmm, I liked the course better at warwick, although I cant really say that, havent done it yet.
Reply 97
Är det någon som tar CSN?! I fall, hur mycket?

Jag fick världens vånda igår när jag skulle fylla i blanketten nämligen. Vi kan verkligen göra oss hur indebted som helst...! (2000 kr x 39 veckor ... ... :eek: )

Jonatan
Now Im curious :P
Jag vet inte varför jag blev bannad ... :confused: Troligen är det att modsen kan läsa PMs (big brother-varning här!). Det måste vara det, för jag kan inte komma något annat. Jag hade diskuterat min matte-exam med någon PM innan de 24 timmarna hade förflutit ... ... ... (Ja, personen hade redan skrivit provet.)
Reply 98
Merc
mmm, I liked the course better at warwick, although I cant really say that, havent done it yet.

So what course are you doing then ?
Reply 99
csn, jag har redan skulder det räcker upp till hakan. jag ska warwick:s författar-/skrivar linje, du kan läsa om det här: http://www2.warwick.ac.uk/fac/arts/english/writingprog/

för att citera: "The Warwick Writing Programme is bridging the divide between academic and creative writing. I came here because I believe in what it is doing." - Salman Rushdie