This discussion is closed.
ShOcKzZ
Badges: 7
Rep:
?
#21
Report 17 years ago
#21
(Original post by Infinity)
Yeah, mine too, but isn't everyones at some point?
U actually look like ur avatar
Are u in an animated movie or sommat?
0
lovely
Badges: 0
Rep:
?
#22
Report Thread starter 17 years ago
#22
i dunno, but he wants me back and dats 4 sure!
i dont like him, not coz he sed i am ugly, coz i knoe dat, but coz he cheated on me.
0
Bhaal85
Badges: 9
Rep:
?
#23
Report 17 years ago
#23
(Original post by lovely)
i dunno, but he wants me back and dats 4 sure!
i dont like him, not coz he sed i am ugly, coz i knoe dat, but coz he cheated on me.
Say NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#24
Report 17 years ago
#24
(Original post by lovely)
no, he thought i was ugly!
Then tell him he's a loser, and he blew his chances w/ you. Then tell him to get lost. Just ignore him from there on out and eventually he will get the message. If he is stalking you threaten to call the police if he won't back down.
0
ShOcKzZ
Badges: 7
Rep:
?
#25
Report 17 years ago
#25
(Original post by lovely)
i dunno, but he wants me back and dats 4 sure!
i dont like him, not coz he sed i am ugly, coz i knoe dat, but coz he cheated on me.
You actually think u're ugly?
Does any1 disagree? i do.
0
Bhaal85
Badges: 9
Rep:
?
#26
Report 17 years ago
#26
(Original post by Infinity)
Is it really you Bhaal?
the one and only seen my clone lately? Calss himself 'Bhaa!85' lol.
0
ShOcKzZ
Badges: 7
Rep:
?
#27
Report 17 years ago
#27
(Original post by Bhaal85)
Say NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
yeah, that usually works, although keep in mind it has to be a really big NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
0
Bhaal 85
Badges: 0
#28
Report 17 years ago
#28
(Original post by Bhaal85)
the one and only seen my clone lately? Calss himself 'Bhaa!85' lol.
oh really?
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#29
Report 17 years ago
#29
(Original post by ShOcKzZ)
U actually look like ur avatar
Are u in an animated movie or sommat?
Lol, that would be so cool! Hmmm, never really noticed that, my skins abit darker I'd say. thanks!
0
lovely
Badges: 0
Rep:
?
#30
Report Thread starter 17 years ago
#30
lol!
ur well cool shockz!
0
ShOcKzZ
Badges: 7
Rep:
?
#31
Report 17 years ago
#31
(Original post by lovely)
lol!
ur well cool shockz!
So they say..thanks.
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#32
Report 17 years ago
#32
(Original post by lovely)
i dunno, but he wants me back and dats 4 sure!
i dont like him, not coz he sed i am ugly, coz i knoe dat, but coz he cheated on me.
Do not ever let their little mind games work you over like that. he wants you to think that so you think noone else wants you.
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#33
Report 17 years ago
#33
(Original post by Bhaal 85)
oh really?
Oh, god! Not another one! It's like Smith in reloaded.
0
Bhaal85
Badges: 9
Rep:
?
#34
Report 17 years ago
#34
(Original post by Infinity)
Do not ever let their little mind games work you over like that. he wants you to think that so you think noone else wants you.
lol. Damn, they know. lol
0
Bhaal 85
Badges: 0
#35
Report 17 years ago
#35
(Original post by Bhaal85)
lol. Damn, they know. lol
They know all!, beware.
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#36
Report 17 years ago
#36
(Original post by Bhaal85)
lol. Damn, they know. lol

Yeah, you wouldn't beleive some of the mind warps I've had pulled on me.
0
Bhaal85
Badges: 9
Rep:
?
#37
Report 17 years ago
#37
(Original post by Infinity)

Yeah, you wouldn't beleive some of the mind warps I've had pulled on me.
How old are you? 24?
0
Bhaal 85
Badges: 0
#38
Report 17 years ago
#38
(Original post by Bhaal85)
How old are you? 24?
Could be.
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#39
Report 17 years ago
#39
(Original post by Bhaal 85)
They know all!, beware.
Ha Ha, The all seeing, all knowing Infinity! (sorry bhaal)
0
Infinity
Badges: 0
Rep:
?
#40
Report 17 years ago
#40
(Original post by Bhaal85)
How old are you? 24?
:eek: and again :eek: 22 thank you. can I just say again :eek:
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Which of these would you use to help with making uni decisions?

Webinars (38)
13.92%
Virtual campus tours/open days (61)
22.34%
Live streaming events (25)
9.16%
Online AMAs/guest lectures (27)
9.89%
A uni comparison tool (63)
23.08%
An in-person event when available (59)
21.61%

Watched Threads

View All