Turn on thread page Beta

The TSR Islamic Society watch

Announcements
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by jusfarhan)
    Salaam Munz

    How you doing? Get any sleep for once? :p:

    (Good mood = Liverpool are winning )
    w/salaams

    woke up today at 2pm :p: and went to bed round 4am
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Boudewijn Zenden!!!!! Come on!!!!!!!1 Oops wrong thread oh well ahaha
    --------------
    (Original post by SketchyCanvas)
    w/salaams

    woke up today at 2pm :p: and went to bed round 4am
    Lolz I woke up at 2pm too :p:

    And I went bed at 4am :eek:

    Have you been stalking me?! :/
    Offline

    1
    ReputationRep:
    no :angel: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Lol *does the sunglass emoticon*
    Offline

    1
    ReputationRep:
    lol *does the funky dance smiley*
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Salaam,

    Long time no hear JF...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    salam aleykum everyone,
    Is the night of power tonight, becasue the 27th day of ramadan is thought to be the most likely day, isnt it?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    w/salaam Hilltree,

    never knew that :p: But im going to the mosque tonight for dhikr
    Offline

    11
    ReputationRep:
    W/Salaam,

    As far as I know it's all the odd nights in the last 10 days...:hmmmm: Wait, I'll check it out
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    w/salaam Hilltree,

    never knew that :p: But im going to the mosque tonight for dhikr
    im still learning islam, whats dhikr?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Remembrance of Allah

    Yeah it's widely believed to fall on the 27th...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by hilltree)
    im still learning islam, whats dhikr?
    Dhikr = remeberance (sp) of Allah, like a congreation with prayers. I dunno how to explain it sorry :p: Maybe someone from here can explain it better.

    SCx
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Sc- just noticed, you changed ur avatar!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    yeh :p: its kinda scaring me now thou, wudja think of it?
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Asalamu alakum lil kol
    kayf al hal???
    Too bad i cant go to mosque either i love uae... but i guess that wont stop me from praying...ul be in my dua for u ppl truly are great...i honestly find this thread as a blessing...cos ive got absolutely no one here....oh well...anything new with u lot....and kul amm wa antom bikhair...ramadan is nearly over....this world has gone sooooo astray...ppl don have faith and it seems trendy to not have faith sometimes i wish we i was back in the time of the prophets cos it was just ur life and ur religion..u know what i mean?? thats all that counted...now ppl are lost in a materialistic world and i dunno where im getting at but honestly its only the fools who choose the life of this world instead of the hereafter...i dunno why im saying this....but maybe its cos now i know how pointless the life of this world is now...i honestly dunno goodnite
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Hi!! & Salaam

    OMG you've flattered us all!
    Inshallah you'll be remembered in my prayers too

    & BTW life is great...who cares if the wrold around you is not great? you're great, faithful & loyal! Thats all what matters! Live life...enjoy each turn of life, coz it never returns
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Salaam Nummer1!
    I'm fine alhamdullilah...How are you today?
    Kul Aam Wanta Bekhair too!
    --------------
    W/Salaam Hira!
    How are you?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Hi/Salaam MF,

    Yeah Im great I guess ...what are u doing? Math?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    salaam,

    laylatul qadr, masjid till 12am, who wants to make an investment and make extra dua for me?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Lol...no, not this time.:p: Just some uni stuff...
    --------------
    W/ Salaam Pheonix!
 
 
 
Poll
Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.