Turn on thread page Beta

The TSR Islamic Society watch

Announcements
    Offline

    0
    ReputationRep:
    lol thanx sis
    my mum still doesnt understand why i want to go on it since im not gonna do french at uni lolll
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mortderire)
    lol thanx sis
    my mum still doesnt understand why i want to go on it since im not gonna do french at uni lolll
    lol nah its good to broaden your horizons, tell her that :P lol mashallah
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i'll take that advice sis

    has everyone disappeared (part from sis lil_one)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by lil_one)
    My brotherrs and sisters in Islam may we be strong and carry on until we die..
    Yay! *high fives*
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Dimez)
    Yay! *high fives*
    loll im trying to find some nasheeds to download onto my computer but i cant find any of the classic ones like my ummah, the veil, etc.. at the moment i only have them on casette hehe
    Offline

    2
    ReputationRep:
    yayayay i found loads
    Offline

    0
    ReputationRep:
    im off guys, might be on later, got loads to do, cant rely b bothered to do it but im guna have2 force meself

    newayz- take care w/salaam
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mortderire)
    im off guys, might be on later, got loads to do, cant rely b bothered to do it but im guna have2 force meself

    newayz- take care w/salaam
    tc bro w/s
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Rahmara is back in the room! :hello:

    Mortderire is out of the room! :ciao:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mortderire)
    u gotta tell us wot it is sis wen ur bak
    w/salaam
    well my dad has been talking about a lion making a short ablution and says the name of Allah in the city of Baku. I think the lion comes from Iran
    by the way brother, dont use text speech
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :hello:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    woohooo
    :hello: brother
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :hello: Sister

    :turtle:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    a turtle?
    whats that supposed to mean? :confused:
    you ok my lovely brother?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    aye! whats going on in here :motz:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    haha
    whats wrong brother ayaz?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    *points at rahmara's sig*

    Where's my name? :eek:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    your name was there brother
    ill put it back on
    shalli put jamal or dimez???
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Salamz sis!
    salamz dimez!
    what you on about now bro?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    haha

    brother dimez is upset
 
 
 
Poll
Are you chained to your phone?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.