Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MattG)
    you arent gonna last a second on this forum if you dont shut that trap of yours.

    have a bit of respect
    I'm sure it has no understanding of the word.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ickle Minge)
    Well what does she mean respect? Why should we respect?
    Is it because of this that she went in a tantrum:

    (Original post by yank)
    I think it's morally wrong to go snooping and taking notes of another person's relationship.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I have a theory that everyone has two virginities......1 that they lose stupidly (while drunk, stoned or taken advantage of) and 1 proper one to some1 they love, and actually want to do it with

    yeah so ok, its a load of crap...but it makes girls feel better if you say it to them once stuff like this has happened. I know one girl who has 1 and a half virginities left!
    Offline

    11
    ReputationRep:
    i feel sorry for her.

    bless her shes only a kid,


    but it hapends all to oftern


    she prob thought she had to do it because he took her out.

    love Katy ***
    Offline

    0
    ReputationRep:
    HMM....i dont really feel sorry for her. I feel sorry for him - what a loser!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FudgeMonkey)
    HMM....i dont really feel sorry for her. I feel sorry for him - what a loser!
    I look up to him! Seems like a cool geezer!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ickle Minge)
    I look up to him! Seems like a cool geezer!
    You are sad. You come on to a forum full of people that dont like you to say shocking things, just so people will have a go at you and give you attention. Musical Girl is so much better then you will ever be, yet you mock her thread. Fair enough to give you opinion, but stop trying to wind people up you lil ****.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ickle Minge)
    I look up to him! Seems like a cool geezer!
    Anyone else hear the sound of leaking brain cells?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Infinity)
    Anyone else hear the sound of leaking brain cells?
    lol, yep me. I am surprised this kid can get off his pathetic porn long enough to find a forum like this
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FudgeMonkey)
    lol, yep me. I am surprised this kid can get off his pathetic porn long enough to find a forum like this
    LOL
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Drip drip drip go the brain cells.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by a_musical_gal)
    :mad: Forgive me then *walks into shadows considering if UK Learning has changed so much since June that the older members of the fourm deserve no respect!*
    Oh, so just because you're a 'senior member' that makes it OK for you to judge others on their own completely private and personal decisions? You amaze me.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Infinity)
    Ooooh, I'll just do that. :rolleyes:

    What animal makes a OOOOOOOO noise?

    ..
    ..
    ..
    ..

    A cow with no lips!

    Lol my friends lil sis told me that, and i was sad enough to find it funny.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FudgeMonkey)
    What animal makes a OOOOOOOO noise?

    ..
    ..
    ..
    ..

    A cow with no lips!

    Lol my friends lil sis told me that, and i was sad enough to find it funny.
    LOL
    What makes a dripping sound?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Infinity)
    LOL
    What makes a dripping sound?
    Your butt-hole because diaroah keeps coming out of it! OH NO THAT YOUR MOUTH! HAaaaaaaaa haaaaaaaaaa!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ickle Minge)
    Exactly thats why I called her a little silly tart! Thanks at least some1 knows what i'm talking about! Thank U I agree well said!
    Except you could have been polite.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Infinity)
    LOL
    What makes a dripping sound?
    Ickle Minges brain......he should reserve the lil he has left
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ickle Minge)
    Your butt-hole because diaroah keeps coming out of it! OH NO THAT YOUR MOUTH! HAaaaaaaaa haaaaaaaaaa!
    Eeeehhhh, wrong! It's your brain sily! ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Ickle Minge)
    Your butt-hole because diaroah keeps coming out of it! OH NO THAT YOUR MOUTH! HAaaaaaaaa haaaaaaaaaa!
    omg, comical genius
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FudgeMonkey)
    Ickle Minges brain......he should reserve the lil he has left
    I'll say!
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.