Indian Friends Group Watch

This discussion is closed.
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8341
Report 10 years ago
#8341
(Original post by JessicaW)
I would Ram, but I can't join facebook :sad:
whys
0
JessicaW
Badges: 1
#8342
Report 10 years ago
#8342
(Original post by LawYah)
whys
I don't have a college email address.
Rudrax
Badges: 1
Rep:
?
#8343
Report 10 years ago
#8343
(Original post by JessicaW)
I don't have a college email address.
you only need a home one
0
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8344
Report 10 years ago
#8344
(Original post by JessicaW)
I don't have a college email address.
lawl you don't need a college email address you silly coconut. :rofl:
0
JessicaW
Badges: 1
#8345
Report 10 years ago
#8345
(Original post by LawYah)
lawl you don't need a college email address you silly coconut. :rofl:

It won't let me do it without one.
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8346
Report 10 years ago
#8346
(Original post by JessicaW)

It won't let me do it without one.
you just type your own one in there!
0
sugar_cane
Badges: 1
Rep:
?
#8347
Report 10 years ago
#8347
This sucks.
I go away for a few hours...
There are laods of pages without me (well clearly, lol)
Ram gets Facebook and I'm about the billionth person to add him
I don't even get his first wall post :sad:
And Sukh's spamming like nobody's business.
:bawling:
Clearly I'm not wanted :getmecoat
I'm going :sad:
0
JessicaW
Badges: 1
#8348
Report 10 years ago
#8348
(Original post by LawYah)
you just type your own one in there!
It won't let me.
It needs a registered one. :cry:
Vesta
Badges: 15
Rep:
?
#8349
Report 10 years ago
#8349
come back nesh :hmmm: :bawling:
0
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8350
Report 10 years ago
#8350
(Original post by sugar_cane)
This sucks.
I go away for a few hours...
There are laods of pages without me (well clearly, lol)
Ram gets Facebook and I'm about the billionth person to add him
I don't even get his first wall post :sad:
And Sukh's spamming like nobody's business.
:bawling:
Clearly I'm not wanted :getmecoat
I'm going :sad:
Nuh uh! Ram added you first! but you just accepted late :sad:

I havent been spamming much

WE WANT YOU
0
Rudrax
Badges: 1
Rep:
?
#8351
Report 10 years ago
#8351
(Original post by sugar_cane)
This sucks.
I go away for a few hours...
There are laods of pages without me (well clearly, lol)
Ram gets Facebook and I'm about the billionth person to add him
I don't even get his first wall post :sad:
And Sukh's spamming like nobody's business.
:bawling:
Clearly I'm not wanted :getmecoat
I'm going :sad:
the first person to write on my wal was my sister lol
0
sugar_cane
Badges: 1
Rep:
?
#8352
Report 10 years ago
#8352
No point Kira :sad:
0
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8353
Report 10 years ago
#8353
(Original post by JessicaW)
It won't let me.
It needs a registered one. :cry:
just put a random schools one in.
0
JessicaW
Badges: 1
#8354
Report 10 years ago
#8354
(Original post by LawYah)
just put a random schools one in.
OMG Facebook is ****.:mad:
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8355
Report 10 years ago
#8355
(Original post by JessicaW)
OMG Facebook is ****.:mad:
lol you suck, I didnt have to put in a college email

Nesh
0
sugar_cane
Badges: 1
Rep:
?
#8356
Report 10 years ago
#8356
(Original post by Vesta)
come back nesh :hmmm: :bawling:
:sad:
(Original post by LawYah)
Nuh uh! Ram added you first! but you just accepted late :sad:

I havent been spamming much

WE WANT YOU
Whatever :rolleyes:
(Original post by Rudrax)
the first person to write on my wal was my sister lol
Hmm.
Bye all.
0
jet'aime
Badges: 0
Rep:
?
#8357
Report 10 years ago
#8357
aww neshypie, what's wrong? :sugar: :hugs:
0
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8358
Report 10 years ago
#8358
ew, she's actually mad, that's a bit ghey.
0
sugar_cane
Badges: 1
Rep:
?
#8359
Report 10 years ago
#8359
(Original post by LawYah)
ew, she's actually mad, that's a bit ghey.
And you're mean.
I meant that I was off for more revision/sleep :p:
(Original post by jet'aime)
aww neshypie, what's wrong? :sugar: :hugs:
Some people don't want me to be here :mad:
:laugh:
:sugar:
0
LawYah
Badges: 1
Rep:
?
#8360
Report 10 years ago
#8360
(Original post by sugar_cane)
And you're mean.
I meant that I was off for more revision/sleep :p:
:dontknow: you seem mad with your rolly eyes and your whatevers
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Are you chained to your phone?

Yes (109)
19.82%
Yes, but I'm trying to cut back (223)
40.55%
Nope, not that interesting (218)
39.64%

Watched Threads

View All