Turn on thread page Beta

What do you think of T.I.? watch

  • View Poll Results: What do you think of T.I.?
    Yes, i like him.
    13
    35.14%
    He is hot.
    8
    21.62%
    Mofo please, he isn't allllll that.
    7
    18.92%
    I don't give a crap, really.
    9
    24.32%

    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I'm curious as to what TSRians actually think of him (the black man in my sig spoiler). I had an argument with someone else on here who thinks he's nothing but a wannabe and he doesn't make real rap...coughjealouscough

    Live In The Sky
    http://www.youtube.com/watch?v=CTWXYuQ4aSQ
    Dead And Gone
    http://www.youtube.com/watch?v=H0NVIroAyP4

    Express your opinions.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    C'mon y'all..
    Offline

    14
    ReputationRep:
    he is a ******
    Offline

    15
    ReputationRep:
    he is getting raped in prison right now......so what do you think of t.i now eyy?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by jayman)
    he is a ******
    haha!:p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    All he does in that f***ing Rihanna song is go: "AAAAAAAAY" over and over and over.

    Live your life! AAAAAAAAAY

    Like a really crappy version of the Fonz.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    only joking i actually like t.i .....he is cool
    Offline

    16
    ReputationRep:
    He can do what ever he likes.

    But is in jail for it.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Sooo good looking,his music is ok I suppose.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by King4eva)
    he is getting raped in prison right now......so what do you think of t.i now eyy?
    Roffffl :ditto:
    Nah I liked T.I back in the days when I was younger. But his music doesn't appeal to me anymore.
    In terms of lyrical content he ain't all that, tbh
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Gay.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by TheTallOne)
    He can do what ever he likes.

    But is in jail for it.
    deserves +rep. :yes:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by King4eva)
    only joking i actually like t.i .....he is cool
    Hi, King4eva! :waves:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    T.I.'s cool, but I feel sorry for him, he must be getting raped up the *******. Someone should do something about this.
    Offline

    0
    T.i Is Bumm Yumm Yum



    :awesome:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Liverpool F.C.™)
    T.I.'s cool, but I feel sorry for him, he must be getting raped up the *******. Someone should do something about this.
    Lube? :awesome:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Get Cape.Wear Cape.Fly.)
    Hi, King4eva! :waves:
    :woo: :wavey:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i love my texas instruments 84+!
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by jammierebel)
    i love my texas instruments 84+!
    Ahhh Damm i was going to use that joke Lol. T.I is my calculator aswell, but im using T.I 82.

    Anyways, T.I is alright...makes some good music but that's all over now since he's in prison.

    I hope he remembers that lyrics in Ice Cube song, "Big D**** in your ass are bad for you health" :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    nobody.
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 12, 2009
Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.