Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

for the girls who aren't going out with 'lookers'... Watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by samperry209)
    Yup i'd rather have curves then a stick insect
    You are be slim and curvy and you can be a size 12 with no curves

    I think you date tall girls
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nope 5ft 6 onwards to 6ft 1

    But im 6ft 5/6 with size 13.5 feet and nearly 17 stone
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Meh, girls are far less shallow than guys. I freely admit, if the girl isn't above average that I simply won't be attracted. For guys though if you are funny, flirty, charming and not clingy you tend to do quite well.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Exaclty 5
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by n0c0ntr0l)
    Meh, girls are far less shallow than guys. I freely admit, if the girl isn't above average that I simply won't be attracted. For guys though if you are funny, flirty, charming and not clingy you tend to do quite well.
    Finally someone that agrees with me:

    Girls dont get looked twice unless they are decent ish
    Guys get away with most looks
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by samperry209)
    Nope 5ft 6 onwards to 6ft 1

    But im 6ft 5/6 with size 13.5 feet and nearly 17 stone
    5ft 4 in is small ( im tiny)

    Im 7/5 stone and size 6 feet. You are now offically big foot :p:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by TarantuLove)
    How much does it bother you if your bf isn't particularly 'attractive?' Do you get comments from others?
    It doesn't. I'm attracted to his personality and so long as I'm not repulsed his looks aren't a a problem. I think my boyfriend is a cross between cute and erm, can't think of the right word but sort of serious looking (??). I love it! I know others don't think he's good looking and my Mum even said that to me but it doesn't make me any less happy.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Nutta!)
    5ft 4 in is small ( im tiny)

    Im 7/5 stone and size 6 feet. You are now offically big foot :p:
    Ha same height as my Mum and my first gf

    yes i hate my feet with a passion
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by samperry209)
    Ha same height as my Mum and my first gf

    yes i hate my feet with a passion
    its not a bad thing!

    Do you have to get custom made shoes?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    There is more to life than a nice arse...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Love.Angel.Music.Baby)
    my ex wasnt particularly attractive, it bothered me quite a bit, call me shallow or whatever but if you're not attracted to them how can a relationship last? would just like to say i was initially attracted to him, his personallity helped but this got rapidly worse as time went on and i didnt dump him cos he was fugly. lol
    Lol, I had the same problem!
    It didn't work because as time went on, even though his personality was alright, it couldn't make up for the fact that I wasn't physically attracted to him. I didn't tell him that was why I was dumping him though, that would be harsh. :rolleyes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by LillieF)
    There is more to life than a nice arse...
    :nope:

    One of life's great fallacies.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Nutta!)
    its not a bad thing!

    Do you have to get custom made shoes?
    I have done but not always
    Offline

    0
    ReputationRep:
    There has to be some sort of attraction. If you're attracted, be it to a person's looks or personality(usually it's probably a mix of both), then stuff what others think.

    IMO anyway :]
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by n0c0ntr0l)
    Meh, girls are far less shallow than guys. I freely admit, if the girl isn't above average that I simply won't be attracted. For guys though if you are funny, flirty, charming and not clingy you tend to do quite well.

    This is so true.
    x
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by beccy.)
    plus he'll never do any better
    You betcha' :top:

    Plus (as you twin) I'll beat him up if he goes out of line :boxing:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    It's the opposite way round in my relationship... my boyfriend is by far the hot one! He loves me as I am though, so yay!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    beauty is in the eye of the beholder
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SoSp)
    Your mentality is perfect. I love it!
    thanks :p:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Nutta!)
    I noticed northern guy sare more boob men

    I also noticed southern guys are more ass men.

    Im generalising something I kinda noticed
    If I had rep left I would + rep you for that :nutcase:
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 15, 2009
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.