Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I'm fed up with arguing with stupid anti-smokers who won't bloody listen :mad2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    Whoever is in charge of Norfolk should put some ******* phone masts up :mad2:

    But in other news, i've got another tick :woo:

    This time a hobby:


    My parents are farmers and they have got a nesting pair of hobbys on the farm at the moment! Dad said he saw them out with their young the other day.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by fatal)
    Yeh being in a household with a steady income seems like a foreign world to me. I actually find grocery shopping a novelty, and you've no idea how excited I am about getting a nice set of shelves of my flat for my books! It's really quite wierd.:p:

    Yes the spine in your back silly Boring as hell, all these facets and crap!
    :hugs:
    this is why we need socialism.

    (Original post by AutVinceriAutMori)
    You will get a place, I'm sure! Try independent accomodation searching?
    hopefully. im almost sure now. the woman was all omg they rejected you that wasnt supposed to happen sorry - in fancy words :p:

    so yeah i sent off my grades today. i should get an unconditional on ucas soon. i hope. touch wood.

    maybe i will. but i dont know. it would be lovely to live in the vale. some ofthe ensuite rooms look lovely. though costly for sure!



    omg. sailor moon used to be a guys thing. like softporn for kids :dontknow:

    lol. i mean look at the miniskirts :teeth:

    :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by HiBear)
    :hugs:
    this is why we need socialism.
    Oh please not this again - socialism is a stupid concept, don't mention it again :mad2:

    :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Out tonight woop Dressed as an African Tribeswoman :cool:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    I'm fed up with arguing with stupid anti-smokers who won't bloody listen :mad2:
    i erm now smoke. . . irregularly. very infrequently.

    meh. it's a relaxing thing. and very much a socialising thing. . .

    but they taste nice... as long as the aftertaste is washed down by somehting strong. lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Kelly^2)
    My parents are farmers and they have got a nesting pair of hobbys on the farm at the moment! Dad said he saw them out with their young the other day.
    :top:

    Are you the one from Norfolk?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    Oh please not this again - socialism is a stupid concept, don't mention it again :mad2:

    :p:
    pfft. :hand:

    you capitalist ****.

    Spoiler:
    Show
    :suith:


    edit: whoa. tsr swear filter has gotten stricter. since when was a tw** a swear word?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by HiBear)
    i erm now smoke. . . irregularly. very infrequently.

    meh. it's a relaxing thing. and very much a socialising thing. . .

    but they taste nice... as long as the aftertaste is washed down by somehting strong. lol
    Right, I shall warn you, this really isn't the thread to discuss that - I mean, really, just don't....

    I haven't started....yet

    Oh crap, please not that debate again
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by HiBear)
    :hugs:
    this is why we need socialism.



    hopefully. im almost sure now. the woman was all omg they rejected you that wasnt supposed to happen sorry - in fancy words :p:

    so yeah i sent off my grades today. i should get an unconditional on ucas soon. i hope. touch wood.

    maybe i will. but i dont know. it would be lovely to live in the vale. some ofthe ensuite rooms look lovely. though costly for sure!



    omg. sailor moon used to be a guys thing. like softporn for kids :dontknow:

    lol. i mean look at the miniskirts :teeth:

    :rofl:
    Vale halls are expensive, very much so. I'd love to live in halls and be independent but the money. If I get an offer after re-applying to med, I'd definitely have to look for accomodation

    Sailor moon is a bit pornographic- naked Sailor Mercury in one of the series freaked me out,lol
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    :top:

    Are you the one from Norfolk?
    Yeah, I asked you where abouts you were staying but you didn't reply :mad:

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by HiBear)
    pfft. :hand:

    you capitalist libertarian ****.

    Spoiler:
    Show
    :suith:
    They is a difference y'know :p:

    :hugs:

    Right I'm off

    :ciao:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    Right, I shall warn you, this really isn't the thread to discuss that - I mean, really, just don't....

    I haven't started....yet

    Oh crap, please not that debate again

    Wait, you're planning to start smoking?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by crazylemon)
    They is a difference y'know :p:

    :hugs:

    Right I'm off

    :ciao:
    Thanks Lemon,

    byedebye :ciao:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    Right, I shall warn you, this really isn't the thread to discuss that - I mean, really, just don't....

    I haven't started....yet

    Oh crap, please not that debate again
    well i would think so. full of medics you know.

    but i dont mind it. i cant really fully justify why im doing it either.it's one of those stupid things i give into when im drunk. i have not yet smoked sober :yes:

    (Original post by AutVinceriAutMori)
    Vale halls are expensive, very much so. I'd love to live in halls and be independent but the money. If I get an offer after re-applying to med, I'd definitely have to look for accomodation

    Sailor moon is a bit pornographic- naked Sailor Mercury in one of the series freaked me out,lol
    yeah i was looking at them. but i'll see. i know a dude who went to mason [the most expensive i think] and one who went independent. but idk i'd rather live on the campus... i think.

    yeah it is. omg.

    (Original post by crazylemon)
    They is a difference y'know :p:

    :hugs:

    Right I'm off

    :ciao:
    pfft. yeah yeah yeah.

    well economically not so much :p:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Kelly^2)
    Wait, you're planning to start smoking?
    wait i just reread that.

    WHAT.

    citrus. i had more faith in you :sigh:

    i actually had more faith in myself too :sigh:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Kelly^2)
    Yeah, I asked you where abouts you were staying but you didn't reply :mad:

    Yeah soz, I forgot to reply, then I forgot who asked, then I couldn't find when I was asked

    But yeah, i'm staying in a place called Haveringland - don't have a clue where it is tbh, but i'm there! :p:

    (Original post by Kelly^2)
    Wait, you're planning to start smoking?
    Yes, but i'm not starting this debate again - went too far last time :sad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Please don't start the smoking thing again... :sad:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    i didnt even read that :moon:

    when did this happen so i can backtrack?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by HiBear)



    pfft. yeah yeah yeah.

    well economically not so much :p:
    Look, i'm sorry, but there is a difference - but I really can't be bothered to discuss it :p:

    (especially with a evil communist like you)

    Libertarianism for the win!!!!!


    Communism for the bin!!!!!

    See what I did there

    (Original post by HiBear)
    wait i just reread that.

    WHAT.

    citrus. i had more faith in you :sigh:

    i actually had more faith in myself too :sigh:
    What brand do you go for? For some reason i've always been attracted towards Marlboro :dontknow:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.