Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by crazylemon)
    Useing the TSR group I can stalk many many people if I choose

    I probably wont though

    I might add a few more if I can be bovvered though :p:
    :eek: you make stalking sound like such a bad and wrong thing!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by lotusx)
    :eek: you make stalking sound like such a bad and wrong thing!
    It is :p:

    (Original post by normalothercitrusfruit)
    Is that a weird threat? If so then i'm taller and far stronger than you :eviltongue:
    Yep not a very good one though
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by fatal)
    I know, I'm intimidated, you are all so good and normal looking. Time for the plastic surgery for me then...
    you are pretty too!
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by fatal)
    I know, I'm intimidated, you are all so good and normal looking. Time for the plastic surgery for me then...

    Pssssh, plastic surgery is not needed :teeth:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by fatal)
    Apparently so, I didn't know I was till I kind of stalked someone onto it.

    I'm S.B.
    Right I'll have a look :yep: I'm A.D. :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Degausser)
    Pssssh, plastic surgery is not needed :teeth:
    D, add me. I would add you but my username makes things easier :p:

    EDIT: I apologise for calling you D, like I'm straight outta' Compton :pimp: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Alex D)
    Right I'll have a look :yep: I'm A.D. :p:
    Aww thanks guys

    Alex...A.D? Hmm...
    • Thread Starter
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Degausser)
    Pssssh, plastic surgery is not needed :teeth:
    i agree with this.
    you're all beautiful
    Offline

    4
    ReputationRep:
    i am HP. yeah i have the same initials as harry potter beat that

    though alex has same initials as dumbledore :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by crazylemon)
    It is :p:



    Yep not a very good one though
    what lies. it's entertaining. you've made me feel bad about it now, damn you :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by crazylemon)



    Yep not a very good one though
    It was pretty crap i'm afraid.

    If on the other hand you had said "call me Lemmers and we're not meeting up next week" I would have issued a million apologies and hit myself in the head with an iron as punishment :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by HiBear)
    though alex has same initials as dumbledore :rofl:
    I've never realised that before! :party: I love Dumbledore :yep:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by lotusx)
    :eek: you make stalking sound like such a bad and wrong thing!
    :five: at the orangey yellow bit in your signature. :crazy:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by fatal)
    Aww thanks guys

    Alex...A.D? Hmm...
    You found me
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Ahhh, all the GCSE people, tossing and turning in their beds now.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by crazylemon)
    It is :p:



    Yep not a very good one though
    How are you already a PS helper lemmers? Don't you need your uni email?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Alex D)
    You found me

    I'm a sheer genius Lovely hair btw!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    It was pretty crap i'm afraid.

    If on the other hand you had said "call me Lemmers and we're not meeting up next week" I would have issued a million apologies and hit myself in the head with an iron as punishment :p:
    Can I still do this? :p:

    It was a way of saying that without saying it
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    How are you already a PS helper lemmers? Don't you need your uni email?
    They are in such demend for medicine helpers if you show them a view of you track showing you have an unconditional they will let you on


    (Original post by Toiletpaper8)
    Ahhh, all the GCSE people, tossing and turning in their beds now.
    :rofl: my bro is fine for now....

    Actually better go to sleep soon seeing as he want me to drive him in for 9
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by crazylemon)
    Can I still do this? :p:

    It was a way of saying that without saying it
    You could hit me with an iron yourself if it makes you happy

    I don't think you're actually bothered, that would just be odd
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: September 9, 2009
The home of Results and Clearing

3,509

people online now

1,567,000

students helped last year

University open days

  1. Bournemouth University
    Clearing Open Day Undergraduate
    Fri, 17 Aug '18
  2. University of Bolton
    Undergraduate Open Day Undergraduate
    Fri, 17 Aug '18
  3. Bishop Grosseteste University
    All Courses Undergraduate
    Fri, 17 Aug '18
Poll
Will you be tempted to trade up and get out of your firm offer on results day?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.