Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    They are, but they've put them online so a lot of people are buying them there. Fair game if you're going to buy them then though
    Which ones are you going to?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AutVinceriAutMori)
    Good god, she still has no clue?
    Choose innocent poses Or a screensaver for a private profile?
    haha, the good thing with my laptop is that it needs my fingerprint to turn it on :woo:

    But I think a Brent Corrigan/Mitch Hewer screensaver would be a bit awkward to explain if I happened to leave the computer turned on and unattended :p:

    Besides, Brent Corrigan doesn't really do "innocent poses"
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by _lynx_)
    I don't want to be shot-gunned! I suppose it's best not to apply to Imperial then.
    I will protect you from reemsy and his shotgun
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by bottfly7)
    :rofl:
    Jess probably trusted you and didn't think to use inPrivate browsing :p:
    hehe, oh well, at least she knows for next time :yep:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by bottfly7)
    Which ones are you going to?
    Well I booked Koko for the sunday and the Freshers' ball in case they sell out, but I'll buy any others when we get there and wait to get the RUMS packs because apparently we can get some more tickets then, for the boat party and shizzle.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    haha, the good thing with my laptop is that it needs my fingerprint to turn it on :woo:

    But I think a Brent Corrigan/Mitch Hewer screensaver would be a bit awkward to explain if I happened to leave the computer turned on and unattended :p:

    Besides, Brent Corrigan doesn't really do "innocent poses"
    Oh, well, if you are willing to compromise your true loves you can always put a picture of some D& G model and say that its, ahem, your interest in fashion/photography :p: :blush:
    And Mitch looks positively angelic (appearances are deceptive :p:)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    hehe, oh well, at least she knows for next time :yep:
    lol poor Jess! Now she will never trust anyone on TSR :p:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    hehe, oh well, at least she knows for next time :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AutVinceriAutMori)
    Oh, well, if you are willing to compromise your true loves you can always put a picture of some D& G model and say that its, ahem, your interest in fashion/photography :p: :blush:
    And Mitch looks positively angelic (appearances are deceptive :p:)
    :rofl:

    Angelic is not a word i'd thought of to describe Mitch tbh. There is however a picture of Brent in an angel costume, however, I doubt it is appropriate for here
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    Well I booked Koko for the sunday and the Freshers' ball in case they sell out, but I'll buy any others when we get there and wait to get the RUMS packs because apparently we can get some more tickets then, for the boat party and shizzle.
    Boat Party! :woo:
    Apparently all the RUMS ones are free, apart from the boat party. :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    :console:

    i'll warn you next time if inPrivate browsing should be enabled :yep:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by bottfly7)
    Boat Party! :woo:
    Apparently all the RUMS ones are free, apart from the boat party. :yep:
    That's cus we win!

    We have to rap to the I'm on a boat song though, it's just a must.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    That's cus we win!

    We have to rap to the I'm on a boat song though, it's just a must.
    :no:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    :rofl:

    Angelic is not a word i'd thought of to describe Mitch tbh. There is however a picture of Brent in an angel costume, however, I doubt it is appropriate for here
    You took away my innocence.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    That's cus we win!

    We have to rap to the I'm on a boat song though, it's just a must.
    :rofl:

    I suspect that will happen on my halls boat party too....
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by bottfly7)
    :no:
    But you should see my T-pain impression!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jessaay!)
    But you should see my T-pain impression!
    Will look forward to it!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by normalothercitrusfruit)
    :rofl:

    Angelic is not a word i'd thought of to describe Mitch tbh. There is however a picture of Brent in an angel costume, however, I doubt it is appropriate for here
    :coma: :sexface: :angel:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by bottfly7)
    Will look forward to it!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Am tired. Goodnight!
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: September 9, 2009
The home of Results and Clearing

881

people online now

1,567,000

students helped last year

University open days

  1. Sheffield Hallam University
    City Campus Undergraduate
    Tue, 21 Aug '18
  2. Bournemouth University
    Clearing Open Day Undergraduate
    Wed, 22 Aug '18
  3. University of Buckingham
    Postgraduate Open Evening Postgraduate
    Thu, 23 Aug '18
Poll
A-level students - how do you feel about your results?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.