Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Soc for People of 'GRDCT2008' Mk VI Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    Yes, we did! Maybe it was the solutions..being a bit old tbh:p: Honestly though it's not even funny..but there are a few ways of doing it, the last time it worked (with the 5 burettes) but not this time with some other stuff!:p:
    haha you did 5 burettes too!
    I wonder why it didny work then

    Seeing as its just me....5 burettes looks bery excessive
    My physics teacher walked in and was like...wtf?! where are the invisible students
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by raceforthefishman)
    haha you did 5 burettes too!
    I wonder why it didny work then

    Seeing as its just me....5 burettes looks bery excessive
    My physics teacher walked in and was like...wtf?! where are the invisible students

    Yes but that was last year.

    Hahah:p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    awww pretty avvy!
    BAHH
    work again in the morning....:sadnod:
    we have 31 booked in the first sitting *1hr* normally we'd get about 15max on that sitting....
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by raceforthefishman)
    and natty.....................DO IT
    although, I can't say I'd relish the prospect of learning in Londres


    People drive like maniacs where I live :afraid:


    RFTF, are you coming to the soc meet? :teeth:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    just got back from navratriiii
    my friend drives like a nuttter!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Somebody just negged me for a post I made two weeks ago! And all it said was that I'd learnt about half of my theory book....

    I really wanna know who it was :teeth:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by lozz2601)
    Somebody just negged me for a post I made two weeks ago! And all it said was that I'd learnt about half of my theory book....

    I really wanna know who it was :teeth:
    sehcir ruoy kcehC :ninja:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by natty_d)
    sehcir ruoy kcehC :ninja:
    Awww, thank you! That's so nice! :hug:

    It was W*Wza or whatever his name is apparently, so he'll probably search and find this. Hmph.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    loz did you sub to find out? :p:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by bob9001)
    loz did you sub to find out? :p:
    Nahh, natty gave me some riches :love:

    So I spose I used those, but only cos I haven't been a sub for agggggggeeeeeesssssssssss.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by lozz2601)
    Nahh, natty gave me some riches :love:

    So I spose I used those, but only cos I haven't been a sub for agggggggeeeeeesssssssssss.
    oh sound
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Bob: sehcir ruoy kcehC = Check your riches, backwards:ninja: :p:

    And Lozz, that is a bit harsh tbh, as you clearly didn't say anything wrong; wonder what was up his *** :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    INVITEEE:

    my 18th: C.London, Saturday 14th November :awesome:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    Bob: sehcir ruoy kcehC = Check your riches, backwards:ninja: :p:

    And Lozz, that is a bit harsh tbh, as you clearly didn't say anything wrong; wonder what was up his *** :p:
    Apparently I 'ignored' a PM from him a while back. Pftttt. :p:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by jaz_jaz)
    INVITEEE:

    my 18th: C.London, Saturday 14th November :awesome:
    Oooh :teeth:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by lozz2601)
    Apparently I 'ignored' a PM from him a while back. Pftttt. :p:

    Haha.:rofl2:

    And good on you, tbf:ninja:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by lozz2601)
    Nahh, natty gave me some riches :love:

    So I spose I used those, but only cos I haven't been a sub for agggggggeeeeeesssssssssss.
    cheers for the rep :love:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    lol cheers mal. i wandered what that meant!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by bob9001)
    cheers for the rep :love:

    Nooo problemmooo

    (Original post by Malsy)
    Haha.:rofl2:

    And good on you, tbf:ninja:
    I know, right...:ninja:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by jaz_jaz)
    INVITEEE:

    my 18th: C.London, Saturday 14th November :awesome:
    For reals? :teeth:
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 8, 2010
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.