Turn on thread page Beta

Rihanna's New Haircut: Yay or Nay? watch

  • View Poll Results: Rihanna's new hair cut:
    Yay! - so edgy and hot, Rihanna can pull it off.
    29
    13.94%
    Nay! - looks like an animal landed and died on her head after being struck by lightning.
    179
    86.06%

    Offline

    14
    ReputationRep:
    ergh obvious attention seeking, hate the haircut
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Really no, shes trying to be punk she looked so fit when she had that really sexy short hair in disturbia.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i know she is a great artist but im afraid her quest for popularity with this stupid hair cut is a shame, its nay pour moi
    Offline

    11
    ReputationRep:
    It looks a bit silly like that.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Lesbian?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nay
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Seriously not good... She's still kinda pretty though.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    It's like a Mod haircut gone horrifically wrong.
    Sack the hair stylist purleaseeee :mad:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hell no!

    Looks like someone's beloved black cat has taken a quick nap on her noggin.

    :redface:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by eulerwaswrong)
    she looks good inspite of it not because of it
    Agreed.

    Cassie Ventura looks weird with her hair like this too
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Oh lord no.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Maximum Velocity)
    IMO , she's not that great looking , many of them aren't. I've seen much more beautiful girls walking up and down my road in SE London. Her haircut doesn't look good either , makes her look worse.
    Many of who/what? :confused:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    No way, i dont think anyone could pull that off and no one should try to!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    awful

    ps. she has a MASSIVE forehead.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by CookieArun)
    It looks abit beat up.
    Lol!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    she looks like woody the wood pecker
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ugh, other hair cut was way better.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by stew1988)
    Rihanna naked - http://www.imagehaven.net/gallery/J2...ZGB597K6QXN05T

    Yay or Nay..??
    :eek: :wtf:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    First pic -yay, but NAY!! to the other pic..so it's an overall Nay.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nay she looks ugly.... I liked it when her hair was longer bt now shez gone Cassie crazy!!! I can't wait to see people copy this new style
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: May 31, 2010

3,211

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.