Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by geoff_yin)


    :hahaha: :lol: :mmm:

    OMG!!!!! that is brilliant!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by geoff_yin)


    :hahaha: :lol: :mmm:
    LOL - brilliant!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Wow.. That seriously sucks :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    classic
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I used the new data transfer utility (from firmware 3.15) last night and it's great, a lot better and easier than the backup/restore utility. It literally mirrors your old PS3 on your new one, you don't have to download PSN games/demos, wallpapers, re-setup your settings or any of that crap, it's exactly the same as it was on my original PS3. Just remember to sync your trophies first, I lost quite a few which I'm not sure I'll be able to get back without restarting my Burnout game.
    Also, it copies copy-protected save games so I haven't lost my Killzone game :woo:.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xeonman9000)
    I used the new data transfer utility (from firmware 3.15) last night and it's great, a lot better and easier than the backup/restore utility. It literally mirrors your old PS3 on your new one, you don't have to download PSN games/demos, wallpapers, re-setup your settings or any of that crap, it's exactly the same as it was on my original PS3. Just remember to sync your trophies first, I lost quite a few which I'm not sure I'll be able to get back without restarting my Burnout game.
    Also, it copies copy-protected save games so I haven't lost my Killzone game :woo:.
    :zomg:

    Sweet! :woo:
    Offline

    2
    Hmm Dragon Ages : Origins....£24.97

    http://www.amazon.co.uk/Electronic-A...0653316&sr=8-2
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    Hmm Dragon Ages : Origins....£24.97

    http://www.amazon.co.uk/Electronic-A...0653316&sr=8-2
    I keep thinking that I want this but haven't really found out enough about the game to convince myself to buy it. £25 is a good price though - I don't think there's anything better around at the moment, though there have been a few places selling it for a couple of quid less briefly.

    Would you care to convince me one way or the other?
    Offline

    2
    (Original post by Illusionary)
    I keep thinking that I want this but haven't really found out enough about the game to convince myself to buy it. £25 is a good price though - I don't think there's anything better around at the moment, though there have been a few places selling it for a couple of quid less briefly.

    Would you care to convince me one way or the other?
    Well, i've never played it myself :ninja:

    But it's supposed to be one of those games like Oblivion or Fallout :coma: I will definitely buy this but not yet because a) exams soon b) i want to buy it at the rock bottom price after my exams :p: .......
    As for convincing you....hmmm :hmmmm:......1) relatively cheap :yep: 2) great reviews http://www.metacritic.com/games/plat...agonageorigins 3) my brilliant instincts tell me it's a gorgeous game :coma:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Woooohooooooooo, Uncharted 1 platinum! :king1:

    That's both the Uncharted's platinum'd.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by xeonman9000)
    Woooohooooooooo, Uncharted 1 platinum! :king1:

    That's both the Uncharted's platinum'd.
    :congrats: Nicely done! I really ought to give that one another go myelf at some point.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    http://www.psxextreme.com/ps3-news/6262.html

    You know you want this ****.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    $5000.. Nice :lol:

    What a beast.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Illusionary)
    :congrats: Nicely done! I really ought to give that one another go myelf at some point.
    Thanks, it's pretty easy to be honest, the only difficult/really time consuming one is completing it on crushing, the vast majority of others you get just from playing it through.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by xeonman9000)
    Thanks, it's pretty easy to be honest, the only difficult/really time consuming one is completing it on crushing, the vast majority of others you get just from playing it through.
    Yep, that's the only one that I have left to do.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Woop Arsenal won!
    • PS Helper
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by Waterstorm)
    http://www.psxextreme.com/ps3-news/6262.html

    You know you want this ****.
    I just a basic PS3 Slim. :puppyeyes: I don't want no gold **** on it.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by geoff_yin)
    :zomg:

    Sweet! :woo:
    Thanks for the rep ;D

    I repped you aswell
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by aspiringmathematician)
    Woop Arsenal won!
    :jive:

    We needed that win so badly!

    What's new in the world of the PS3 today?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by GunnerArshavin)
    Thanks for the rep ;D

    I repped you aswell
    You're welcome, and thanks.
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 30, 2010
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources

    Quick link:

    Unanswered gaming threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.