Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    Thank you Do u need any hearts urself? wen u pm me, make sure u tel me dat ur from tsr



    i did that to my lil sis for 10mins straight wen we were in the pod and she started crying :rofl:

    do u need any hearts urself?

    and can u lot please heart ALL my lvls :awesome:? THANKS
    I do need hearts but I've pretty much given up on the LBP trophies. BTW I don't get back until next week but I'll make sure to do it
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    i did that to my lil sis for 10mins straight wen we were in the pod and she started crying :rofl:

    do u need any hearts urself?

    and can u lot please heart ALL my lvls :awesome:? THANKS
    That's cruel...yet so funny
    I've yet to create anything myself on there, but when I do I'll be here begging!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    People please play my level, tag it, heart it, and heart me as a player

    PSN id = beans999
    level = Evolution of Sackboy
    [its a rubbish, short level]

    if u need anyting hearted, tell me on PSN! add me and PM me plz
    Done. Thought I'd nab joint first on the leaderboard too :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Some dude threw a kitten against a wall and killed it because it accidentally unplugged his console whilst he was playing.

    :afraid:
    • PS Helper
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    PS Helper
    :sad:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Poor kitten :sad:
    R.I.P.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Just me who thought his reaction was somewhat amusing?

    :getmecoat:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Bilkos_Ices)
    Just me who thought his reaction was somewhat amusing?

    :getmecoat:
    yeah i guess it is pretty funny when someone picks up your new kitten and throws it at a wall killing it...

    ......what the **** is wrong with you?
    Offline

    15
    (Original post by hobo06)
    That's cruel...yet so funny
    I've yet to create anything myself on there, but when I do I'll be here begging!
    And i'll be helping :smug:

    Done. Thought I'd nab joint first on the leaderboard too :p:
    Well done :P have you got me added on PSN btw?

    (Original post by Jev)
    I do need hearts but I've pretty much given up on the LBP trophies. BTW I don't get back until next week but I'll make sure to do it
    I'll make sure I remind you since i'm pretty much aggresive with getting platinums :p:

    (Original post by spikeymike)
    x
    Thnx bbz...u gave me ur heart :sexface:
    Offline

    15
    Wtf :lolwut: A bit of an over-reaction, no? [Rhetorical question btw]
    • PS Helper
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by humz2)
    I'll make sure I remind you since i'm pretty much aggresive with getting platinums :p:

    Thnx bbz...u gave me ur heart :sexface:
    :mmm: How many are you on? I got my 7th the other day... :ninja: Dirt 2 will be my 8th soon. :ninja:

    No worries, I cba playing all of them, played half of them IIRC...
    Offline

    12
    ReputationRep:
    And people wonder why gamers always get a bad rep :rolleyes:
    Offline

    15
    (Original post by spikeymike)
    :mmm: How many are you on? I got my 7th the other day... :ninja: Dirt 2 will be my 8th soon. :ninja:

    No worries, I cba playing all of them, played half of them IIRC...
    Ermm 14...On the way for LBP and GOW3 :pierre:

    Lol its ok..they are all copied levels anyway :ahee:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yep there are some truly despicable in the world :sigh:

    Maybe that dude had some mental problems or something.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Roobsa)
    yeah i guess it is pretty funny when someone picks up your new kitten and throws it at a wall killing it...

    ......what the **** is wrong with you?
    Nothing wrong with me, thanks.

    The sheer over-reaction is what I found amusing, not the actual death of the kitten, which is sad
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Illusionary)
    :sadnod:

    Agreed, but a few of them would be tempting. To be fair though, I use my PSP for videos more than games :sad:

    Have you got Demons's Souls pre-ordered (I think you mentioned it a few days ago)? I've got a copy coming myself now :woo:
    I certainly do have it pre-ordered. Sold my American copy to a friend and now just waiting for the release date.

    Where did you order it from? I found it for 31.99 from here:

    http://www.jackofallgames.co.uk/ps3-...me-p-3093.html
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by geoff_yin)
    Yep there are some truly despicable in the world :sigh:
    lol ^.^
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I hate grinding in Final Fantasy
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jev)
    I hate grinding in Final Fantasy
    same, but my grinding is usually my teeth, due to the frustration of failing a boss battle a million times.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    So I bought Bioshock...It's been sitting there with the annoying piano music and the "PLEASE WAIT...NOW INSTALLING BIOSHOCK" for bloody ages... This was money well spent..
 
 
 
The home of Results and Clearing

2,969

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
How are you feeling about GCSE results day?
Useful resources

Quick link:

Unanswered gaming threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.