Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What will be remember from our generation? watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Cultivated)
    I can't decide which one's worse to be honest :facepalm2:
    lol, to each their own, but you gotta face the truth.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    We will be remembered like this:



    Also:

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by stephen247)
    a decades worth of crappy CGI movies about talking animals, god let the genre die.....
    This :yes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I agree with the stupid talking animals cgi thing, they're stupid, and after/besides the first originals (ice age, shrek etc.) these are now boring.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Ipod
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Knife crime. Big Brother. Being famous for doing **** all. Terrorism. Chavs. Emos.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    facebook, ipods, iphones, satnav, webcams

    asbos?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    More Porcupine Tree :awesome:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Terrorism, Harry Potter, stealing from other decades, recession, health and safety nazism, bureaucracy, blame culture, globalisation of America's habits, obesity, computer game addiction, internet humour, Jade Goody and Michael Jackson.

    Awesome.
    Offline

    10
    The first decade of the "new world order"
    Offline

    0
    ReputationRep:
    The start of the new millenium?
    Amy winehouse
    M.J's death
    The obsessive cult-like devotion of the twilighters (i am a fan, but they are just ridiculous)
    9/11
    S-club 7
    Gambeboy colours!
    Evolution of the mobile phone
    Borat. The most cringe-worthy film ever. (hotel room scene--EEWWW)

    A mix, really
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by bananaslug77)
    Positive things;

    First black president of the US
    Harry Potter
    We will probably remember celebrities like Will Smith, Beyoncé and Tom Hanks (ie people who HAVEN'T gone off the rails with fame)

    Negative things;

    9/11
    7/7
    General increase in extremist terrorism
    The death of Princess Diana
    Michael Jackson's death
    The recession
    The Iraq War
    My bolds.

    lol, what?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    chavs.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Lolcats, obviously.

    It's the generation of.....lazy teens, internet, iPods, really crappy manufactured dance music, chavs, rahs, skinny jeans and the lowest the education system ever got?
    Yeah, not exactly positive hah:p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    You! :awesome:



    Hope that made whoever read that happy, or paranoid that we're watching them at this very moment. Which we aren't. Honest. :ninja:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Tsr and Swine Flu.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Emo, myspace and facebook.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Internet, of course. And mobile phones.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by WeAreThePeople)
    I agree with the stupid talking animals cgi thing, they're stupid, and after/besides the first originals (ice age, shrek etc.) these are now boring.


    Hmmm yeah. Agreed. Were there ANY memorable saturday morning cartoons?

    Spongebob? .. and that's about it. Pokémon was late 90's. Ah well, maybe I'm too fussy haha
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by noggins)
    Hmmm yeah. Agreed. Were there ANY memorable saturday morning cartoons?

    Spongebob? .. and that's about it. Pokémon was late 90's. Ah well, maybe I'm too fussy haha
    Have you SEEN the crap that is on for children these days? It's disgusting. We were very fortunate :yes:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.