Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Anyone really disappointed by the look of other students on FB group of uni? Watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    Brilliant, another shallow ass around here.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    No :hubba:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Nah the one's i've spoken to are awesome
    Offline

    0
    ReputationRep:
    A lot of the people joining the facebook group this prematurely would surely be quite arrogant? A lot of them will be too unconfident to join until after results day, so wait then.

    I don't think that it's superficial at all. You can see the difference between fun people and 'JACK WILLS RAHHH' instantly, also a lot of people have public profiles so you can read wall posts, etc (how psychotic does this sound?). Don't worry OP, i'm scared too! x
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jismith1989)
    Yeah, judge by its back cover. :yep:
    lol if there was a like button on TSR you would get my vote
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 02mik_e)
    lol if there was a like button on TSR you would get my vote
    There is: it's called rep. :hubba:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Dissey)
    except one or two who are a bit too goody-goody/snobby looking,
    lmao can't be me you're talking about then, wading half naked into what can only be described as, sewage
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jismith1989)
    There is: it's called rep. :hubba:
    No.

    I can like people's status more than once a day, rep can't do that. You have to try harder :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I'm so sorry. So terribly, terribly sorry.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 02mik_e)
    No.

    I can like people's status more than once a day, rep can't do that. You have to try harder
    :cry:

    Yeah, that's my best tactic, weeping. :cool:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    i didn't even realize there was one :facepalm:

    and Op you can't judge a book by it's cover,maybe they're not so bad once you get to know them
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by 02mik_e)
    lol never judge a book by its front cover
    Yep. Not even a facebook! :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Whats the FB page called so i can look?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    It's disappointing when they decide to request you as a friend, you accept, and then they don't bother to make conversation. :nothing:

    If they want to add me they can start the sodding convo, think I won't bother, too much effort. Just meet me in person and if you dislike like me then...whuteverz
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Everyone on my future uni's facebook looks really happy like they are having a good time
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by voudreau)
    Yep. Not even a facebook! :eek:
    :rofl: this is worth a rep :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ohaidani)
    A lot of the people joining the facebook group this prematurely would surely be quite arrogant? A lot of them will be too unconfident to join until after results day, so wait then.
    Exactly what I would have thought. I wouldn't join one until I know exactly where I've ended up....might be abit of a pointless exercise otherwise.

    Thread title still made me laugh though :rolleyes:
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by 02mik_e)
    :rofl: this is worth a rep :rolleyes:
    haha cheers if you are the anon 'repper'. If not, well cheers anyway
    Offline

    2
    ReputationRep:
    For the love of god, just enjoy your summer and wait until you get there before you make judgements. You will meet hundreds of very different people at freshers. It'll blow your mind!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    My sister found this with the FB group for her uni - alot of the people's posts made them sound like freaks, my sister was not happy
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Are unpaid trial work shifts fair?
    Useful resources
    Uni match

    Applying to uni?

    Our tool will help you find the perfect course

    Articles:

    Debate and current affairs guidelinesDebate and current affairs wiki

    Quick link:

    Educational debate unanswered threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.